Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 1 z 14 (11 425 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 14 (11 371 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 3 z 14 (10 972 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Haha Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 4 z 14 (10 919 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 5 z 14 (10 887 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 6 z 14 (10 824 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będzie zatem zgłoszenie Emotikon: Mrugający

Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.

Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu również nie działało.

Nie jest to seryjne ale często się zdarza, że nie można po zakupie "pobrać" biletu. Aplikacja na IOS aktualna. Widnieje prze zalogowaniem, że bilet zakupiony (zielona kropka) ale szczegółów nie można pobrać. Tylko czekać na pech, gdy kanar się uprze........

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 7 z 14 (10 626 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

[ Edytowane ]

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żądanie kanara w komunikacji) już nie wyświetla biletu i pojawia się błąd, taki jak na screenie który załączałem.

 

Proszę o działanie, bo dzisiaj nie ma sensu kupowania biletu przez apkę ING.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 8 z 14 (10 267 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 9 z 14 (10 172 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dlaczego zakładasz, że autor ma telefon z Androidem?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 10 z 14 (10 162 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy