Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 1 z 14 (6 432 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
604
129
12-04-2017
Wiadomość 2 z 14 (6 380 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 3 z 14 (5 981 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Haha Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
174
49
02-12-2022
Wiadomość 4 z 14 (5 929 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 5 z 14 (5 898 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 6 z 14 (5 836 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będzie zatem zgłoszenie Emotikon: Mrugający

Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.

Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu również nie działało.

Nie jest to seryjne ale często się zdarza, że nie można po zakupie "pobrać" biletu. Aplikacja na IOS aktualna. Widnieje prze zalogowaniem, że bilet zakupiony (zielona kropka) ale szczegółów nie można pobrać. Tylko czekać na pech, gdy kanar się uprze........

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 7 z 14 (5 639 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

[ Edytowane ]

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żądanie kanara w komunikacji) już nie wyświetla biletu i pojawia się błąd, taki jak na screenie który załączałem.

 

Proszę o działanie, bo dzisiaj nie ma sensu kupowania biletu przez apkę ING.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 8 z 14 (5 282 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
130
20
03-03-2023
Wiadomość 9 z 14 (5 187 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dlaczego zakładasz, że autor ma telefon z Androidem?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
174
49
02-12-2022
Wiadomość 10 z 14 (5 178 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy