Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Czy ING w swojej aplikacji jest w stanie dodać opcję "ulubione numery"? Nie jest to wygodne, gdy się jeździ często tymi samymi numerami i za każdym razem trzeba ręcznie "wklepywać" numer autobusu czy tranwaju

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 1 z 14 (2 440 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 14 (2 388 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 3 z 14 (1 989 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Haha Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 4 z 14 (1 937 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 5 z 14 (1 906 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 6 z 14 (1 844 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będzie zatem zgłoszenie Emotikon: Mrugający

Po pierwszym razie, który zgłosiłem wyżej, nie robiłem nic. Po dniach wróciło.

Dzisiaj działało rano ale godzinę temu znowu to samo - jak w załączniku wyżej. Po restarcie telefonu również nie działało.

Nie jest to seryjne ale często się zdarza, że nie można po zakupie "pobrać" biletu. Aplikacja na IOS aktualna. Widnieje prze zalogowaniem, że bilet zakupiony (zielona kropka) ale szczegółów nie można pobrać. Tylko czekać na pech, gdy kanar się uprze........

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 7 z 14 (1 647 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

[ Edytowane ]

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żądanie kanara w komunikacji) już nie wyświetla biletu i pojawia się błąd, taki jak na screenie który załączałem.

 

Proszę o działanie, bo dzisiaj nie ma sensu kupowania biletu przez apkę ING.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 8 z 14 (1 290 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Spróbuj w swoim telefonie usunąć pamięć podręczną w aplikacji Moje ING - zrobisz to w ustawieniach telefonu, w szczegółach aplikacji. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, napisz do nas na czacie, który znajdziesz w aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
112
18
03-03-2023
Wiadomość 9 z 14 (1 195 wyświetleń)

Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dlaczego zakładasz, że autor ma telefon z Androidem?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 10 z 14 (1 186 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błąd aplikacji

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

14-12-2024
Re.: Koniec stałej stopy - nadpłata i nowe warunki

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to.

14-12-2024
Re.: Kredyt gotówkowy konsolidacja

Możemy wymagać zgody małżonka na udzielenie/aneksowanie pożyczki, limitu w koncie lub karty kredytowej dla klientów indywidualnych jeżeli suma posiadanych przez Ciebie zobowiązań niezabezpieczonych w

...

13-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy