28-11-2024 15:43
Przyjęcie jakiegoś założenia nie jest niczym złym tym bardziej, że tworzymy tutaj społeczność, która ma charakter relacyjny i... możemy dopytywać, dopowiadać. Jeśli rozwiązanie, które podałem jest nieodpowiednie lub jeśli "nie pomoże" zapraszamy na czat w aplikacji
28-11-2024 15:48
28-11-2024 15:54
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
29-11-2024 21:20 | Edytowano: 29-11-2024 21:20
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed
... 02-01-2025Dzień dobry,
przy każdym podaniu danych i przejściu do wyliczenia rat wyskakuje taki komunikat:
"Przepraszamy, nie udało się pobrać danych.
Spróbuj ponownie później."
Sprawdzane na 3 komputerach. 1 w inn
... 02-01-2025