20-05-2024 17:08 | Edytowano: 20-05-2024 17:10
Dzień dobry, w dniu 15 maja około godziny 17.30 we wpłatomacie przy ul. Kruczej 46 blikiem na konto osobiste wpłacane zostały środki w kwocie 9.000,00 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu pojawił się komunikat ''awaria modułu wpłat'', a następnie informacja, że urządzenie jest chwilowo nieczynne. Chwilę po zdarzeniu została złożona reklamacja nr 110754/052024, a czas jej rozpoznania to 6 czerwca 2024 r. Nie mam możliwości czekania na pieniądze przez tak długi okres czasu, zwłaszcza, że prowadzę firmę i posiadam w ING również konto firmowe. Wysłałem na czacie kilka próśb o przyspieszenie rozpoznania reklamacji, niemniej jednak bezskutecznie, ponieważ środki w dalszym ciągu nie zostały zwrócone na moje konto. Co ciekawe wpłatomat był czynny następnego dnia, a środki nadal nie są zaksięgowane. Jeśli urządzenie miało wątpliwości co do stanu banknotów lub było przepełnione, powinno je zwrócić. . Nie jest to również pierwsza taka sytuacja, ponieważ w sierpniu 2023 r. podczas wpłaty środków we wpłatomacie Planet Cash na Dworcu Wschodnim miała miejsce dokładanie taka sama sytuacja, z tym, że reklamacja została rozpoznana już po 3 dniach, a środki zwrócone na konto. Proszę o podjęcie działań mających na celu zwrot środków, ponieważ nie mogę sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie na rozpoznanie reklamacji, tym bardziej, że posiadam w ING zobowiązania finansowe do spłaty.
20-05-2024 17:12
Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |