Odpowiedz

Bankomat widmo?

Serdecznie witam,
a pytanie mam jedno.
Czy banku ING nie stać na wymianę,sprzętu bądź firmy,która obsługuje bankomaty sygnowane logo ING?
Jest taki bankomat w Józefowie 05-420/jedyny należący do Ing w tym miasteczku/.Od dwóch miesięcy toczę bój o jego ustawiczne naprawianie.
Zgłaszam w banku na infolinii,zgłaszam reklamacje,bo zgłoszenie i reklamacja to nie to samo.
I tak w kółko,bankomat działa dzień lub kilka i przerwa dłuższa na usterkę.
Ostatnią próbę wpłaty zrobiłam w ostatni piątek.Zgłosiłam awarię.
Dziś jest wtorkowy wieczór,odchodzę z pieniędzmi,bo nadal wpłatomat/bankomat nie działa.
Na mojej poczcie na koncie w ING rośnie lista wiadomości o tym jak to jest bankowi przykro,że urządzenie nie działa.
Nikt tego nie analizuje,że urządzenie działa tylko kilka dni,a potem jest brak wpłat i wypłat?
Może warto zmienić firmę zewnętrzną,która obsługuje bankomaty ING,a może nie,bo kogo to obchodzi.
Pozdrawiam dział w banku ING,który w ogóle się takimi sprawami zajmuje,ale chyba takiego działu lub pracownika po prostu nie ma.
Elżbieta.
Odpowiedz
0 Lajków
telato
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-01-2025
Wiadomość 1 z 3 (804 wyświetleń)

Re.: Bankomat widmo?

Dziękuję za Twoje zgłoszenie i jednocześnie przepraszam, że wcześniejsza obsługa nie była skuteczna. Skontaktowaliśmy się z firmą, która zajmuje się naszymi urządzeniami. Serwis sprawdzał urządzenie wczoraj i faktycznie doszło do awarii jednej z części wpłatomatu. Obecnie serwisanci czekają na brakującą - zepsutą - część i niebawem urządzenie będzie w pełni sprawne.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (758 wyświetleń)

Re.: Bankomat widmo?

Witam ponownie,w tym tygodniu odebrałam pisemne info od ING z przeprosinami w sprawie "wciąż" uszkodzonego bankomatu/wpłatomatu w Józefowie 05-420 przy ulicy Piłsudskiego.
Rzeczywiście,w zeszły piątek udało mi się wpłacić pieniądze.
I wielkie zaskoczenie dziś czyli kolejny piątek znów awaria bankomatu.
Zawzięłam się z tym zgłaszaniem reklamacji na ten temat,ciekawe ile taka sytuacja jeszcze potrwa.
Przyjedzie firma zewnętrzna, pewnie we wtorek,a ja w kolejny piątek znów podejmę próbę wpłaty pieniędzy.
I czekam na kolejne tłumaczenie banku.E
Odpowiedz
0 Lajków
telato
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-01-2025
Wiadomość 3 z 3 (557 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy