18-12-2024 23:47
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też piszę w notatniku, żeby nie popełnić błędu przy wpisywaniu nowego hasła. Wpisuje poprawne hasło a ING je odrzuca twierdząć, że nie jest poprawne i mam opcje odblokowania dostępu. Chciałam skontaktować się z kimś na czacie ale do tego trzeba się....wait....zalogować czego nie mogę zrobić. Dlaczego banki w Polsce tak utrudniają życie?
Proszę mi poradzić co mam zrobić. Do placówki nie mogę przyjechać bo jestem obecnie za granicą a potrzebuję dostęp do konta.
Z góry dziękuję
Justyna
19-12-2024 10:22
19-12-2024 10:34
19-12-2024 10:53
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024 11:27
Dobrze, dziękuję
19-12-2024 13:11
Zapomniałam się zapytać, czy mogę używać karty płatniczej zanim moje konto zostanie odblokowane?
Dziękuję
Ju.
19-12-2024 13:13
Karta powinna działać.
19-12-2024 13:23
Zapomniałam się zapytać, czy karta też jest wówczas zablokowana?
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |