Odpowiedz

Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też piszę w notatniku, żeby nie popełnić błędu przy wpisywaniu nowego hasła. Wpisuje poprawne hasło a ING je odrzuca twierdząć, że nie jest poprawne i mam opcje odblokowania dostępu. Chciałam skontaktować się z kimś na czacie ale do tego trzeba się....wait....zalogować czego nie mogę zrobić. Dlaczego banki w Polsce tak utrudniają życie? 

 

Proszę mi poradzić co mam zrobić. Do placówki nie mogę przyjechać bo jestem obecnie za granicą a potrzebuję dostęp do konta. 

 

Z góry dziękuję

Justyna 

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 1 z 8 (1 867 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mogę nic zrobić a potrzebny mi jest dostęp do konta.
Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 2 z 8 (1 840 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś poszło nie tak. Nie możemy nadać hasła do Twojej bankowości internetowej"

Proszę o pomoc i wskazówki
Justyna
Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 3 z 8 (1 836 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (1 831 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 5 z 8 (1 824 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Zapomniałam się zapytać, czy mogę używać karty płatniczej zanim moje konto zostanie odblokowane? 

 

Dziękuję

Ju.

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 6 z 8 (1 796 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Karta powinna działać.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 7 z 8 (1 792 wyświetleń)

Re.: Odblokowania dostępu

Zapomniałam się zapytać, czy karta też jest wówczas zablokowana? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 8 z 8 (1 780 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy