Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Wspaniały Bank ING wypowiedział jednostronnie rachunek osobie niepełnosprawnej w stopniu znacznym, niezdolnej do samodzielnej egzystencji konto bankowe z powodu rzekomego niedokonania aktualizacji danych... Gdyby nawet jakakolwiek aktualizacja danych była wymagana bank powinien skontaktować się z klientem

 

Skandaliczne działanie Banku pozbawiło osobę obłożnie chorą (z ciężką niewydolnością krążeniowo - oddechową, wymagającą stałego podawania tlenu) dostępu do szeregu usług w tym w szczególności do e-recept, epacjent, epuap, i szeregu innych aplikacji rządowych Nie ma możliwości, żeby osoba w takim stanie dotarła do placówki i założyła sobie ponownie konto.

Banki mają obowiązek prowadzić również darmowe rachunki (do podstawowych usług) i to bez względu na to, czy są na nim wpływy i obroty.

Żaden pracownik Banku nie raczył uprzedzić o swoim zamiarze zamknięcia rachunku - mógł to zrobić telefonicznie.

 

Zachowanie banku jest skandaliczne!

Odpowiedz
0 Lajków
Wykluczeni
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 109 wyświetleń)

Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację, jednak na naszym forum nie możemy sprawdzić co było powodem wypowiedzenia umowy. Jako bank mamy obowiązek weryfikować tożsamość, dlatego ważne jest, aby dokument tożsamości był u nas aktualny. Dlatego w sprawie aktualizacji danych kontaktujemy się m.in. w Moim ING (zakładka Wiadomości), pisemnie, SMS-em. Pierwszą komunikację wysyłamy na pół roku przed utratą ważności dokumentu tożsamości. Aby wyjaśnić sytuację, właściciel konta może złożyć reklamację, np. na czacie w Moim ING (na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING) lub telefonicznie (+48 32 357 00 69). W opisanej sytuacji rozwiązaniem może być ustanowienie pełnomocnictwa notarialnego do reprezentowania danej osoby. Pełnomocnictwo powinno określać precyzyjnie zakres czynności dla pełnomocnika. Musi też zawierać wszystkie niezbędne dane mocodawcy i pełnomocnika, o których piszemy w dokumencie na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 049 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy