11-06-2024 19:46
Wspaniały Bank ING wypowiedział jednostronnie rachunek osobie niepełnosprawnej w stopniu znacznym, niezdolnej do samodzielnej egzystencji konto bankowe z powodu rzekomego niedokonania aktualizacji danych... Gdyby nawet jakakolwiek aktualizacja danych była wymagana bank powinien skontaktować się z klientem
Skandaliczne działanie Banku pozbawiło osobę obłożnie chorą (z ciężką niewydolnością krążeniowo - oddechową, wymagającą stałego podawania tlenu) dostępu do szeregu usług w tym w szczególności do e-recept, epacjent, epuap, i szeregu innych aplikacji rządowych Nie ma możliwości, żeby osoba w takim stanie dotarła do placówki i założyła sobie ponownie konto.
Banki mają obowiązek prowadzić również darmowe rachunki (do podstawowych usług) i to bez względu na to, czy są na nim wpływy i obroty.
Żaden pracownik Banku nie raczył uprzedzić o swoim zamiarze zamknięcia rachunku - mógł to zrobić telefonicznie.
Zachowanie banku jest skandaliczne!
13-06-2024 11:37
19-12-2024 00:22 | Edytowano: 19-12-2024 00:22
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić sytuację, właściciel konta może złożyć reklamację, np. na czacie w Moim ING" dla osoby, która jest oblężnie chora jest naprawdę skandaliczne. Powinniście się szkolić np u LLOYDS BANK na czym polega inkluzywna komunikacja z klientami banku.
19-12-2024 21:49
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie może samodzielnie skontaktować się z nami, rozwiązaniem może być ustanowienie pełnomocnictwa notarialnego, które upoważni inną osobę do realizacji konkretnych czynności.
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo