Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Wspaniały Bank ING wypowiedział jednostronnie rachunek osobie niepełnosprawnej w stopniu znacznym, niezdolnej do samodzielnej egzystencji konto bankowe z powodu rzekomego niedokonania aktualizacji danych... Gdyby nawet jakakolwiek aktualizacja danych była wymagana bank powinien skontaktować się z klientem

 

Skandaliczne działanie Banku pozbawiło osobę obłożnie chorą (z ciężką niewydolnością krążeniowo - oddechową, wymagającą stałego podawania tlenu) dostępu do szeregu usług w tym w szczególności do e-recept, epacjent, epuap, i szeregu innych aplikacji rządowych Nie ma możliwości, żeby osoba w takim stanie dotarła do placówki i założyła sobie ponownie konto.

Banki mają obowiązek prowadzić również darmowe rachunki (do podstawowych usług) i to bez względu na to, czy są na nim wpływy i obroty.

Żaden pracownik Banku nie raczył uprzedzić o swoim zamiarze zamknięcia rachunku - mógł to zrobić telefonicznie.

 

Zachowanie banku jest skandaliczne!

Wykluczeni
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-06-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 316 wyświetleń)

Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację, jednak na naszym forum nie możemy sprawdzić co było powodem wypowiedzenia umowy. Jako bank mamy obowiązek weryfikować tożsamość, dlatego ważne jest, aby dokument tożsamości był u nas aktualny. Dlatego w sprawie aktualizacji danych kontaktujemy się m.in. w Moim ING (zakładka Wiadomości), pisemnie, SMS-em. Pierwszą komunikację wysyłamy na pół roku przed utratą ważności dokumentu tożsamości. Aby wyjaśnić sytuację, właściciel konta może złożyć reklamację, np. na czacie w Moim ING (na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING) lub telefonicznie (+48 32 357 00 69). W opisanej sytuacji rozwiązaniem może być ustanowienie pełnomocnictwa notarialnego do reprezentowania danej osoby. Pełnomocnictwo powinno określać precyzyjnie zakres czynności dla pełnomocnika. Musi też zawierać wszystkie niezbędne dane mocodawcy i pełnomocnika, o których piszemy w dokumencie na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 256 wyświetleń)

Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

[ Edytowane ]

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić sytuację, właściciel konta może złożyć reklamację, np. na czacie w Moim ING" dla osoby, która jest oblężnie chora jest naprawdę skandaliczne. Powinniście się szkolić np u LLOYDS BANK  na czym polega inkluzywna komunikacja z klientami banku. 

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
18-12-2024
Wiadomość 3 z 4 (1 124 wyświetleń)

Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie może samodzielnie skontaktować się z nami, rozwiązaniem może być ustanowienie pełnomocnictwa notarialnego, które upoważni inną osobę do realizacji konkretnych czynności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 072 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z

...

23-03-2025
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo

...

23-03-2025
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Mnie też odrzuca transakcje w Google Pay. Ten bank to porażka ostatnio. Ciągle jakieś kłopoty

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy