Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Wspaniały Bank ING wypowiedział jednostronnie rachunek osobie niepełnosprawnej w stopniu znacznym, niezdolnej do samodzielnej egzystencji konto bankowe z powodu rzekomego niedokonania aktualizacji danych... Gdyby nawet jakakolwiek aktualizacja danych była wymagana bank powinien skontaktować się z klientem

 

Skandaliczne działanie Banku pozbawiło osobę obłożnie chorą (z ciężką niewydolnością krążeniowo - oddechową, wymagającą stałego podawania tlenu) dostępu do szeregu usług w tym w szczególności do e-recept, epacjent, epuap, i szeregu innych aplikacji rządowych Nie ma możliwości, żeby osoba w takim stanie dotarła do placówki i założyła sobie ponownie konto.

Banki mają obowiązek prowadzić również darmowe rachunki (do podstawowych usług) i to bez względu na to, czy są na nim wpływy i obroty.

Żaden pracownik Banku nie raczył uprzedzić o swoim zamiarze zamknięcia rachunku - mógł to zrobić telefonicznie.

 

Zachowanie banku jest skandaliczne!

Wykluczeni
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-06-2024
Wiadomość 1 z 3 (1 210 wyświetleń)

Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację, jednak na naszym forum nie możemy sprawdzić co było powodem wypowiedzenia umowy. Jako bank mamy obowiązek weryfikować tożsamość, dlatego ważne jest, aby dokument tożsamości był u nas aktualny. Dlatego w sprawie aktualizacji danych kontaktujemy się m.in. w Moim ING (zakładka Wiadomości), pisemnie, SMS-em. Pierwszą komunikację wysyłamy na pół roku przed utratą ważności dokumentu tożsamości. Aby wyjaśnić sytuację, właściciel konta może złożyć reklamację, np. na czacie w Moim ING (na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING) lub telefonicznie (+48 32 357 00 69). W opisanej sytuacji rozwiązaniem może być ustanowienie pełnomocnictwa notarialnego do reprezentowania danej osoby. Pełnomocnictwo powinno określać precyzyjnie zakres czynności dla pełnomocnika. Musi też zawierać wszystkie niezbędne dane mocodawcy i pełnomocnika, o których piszemy w dokumencie na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 150 wyświetleń)

Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

[ Edytowane ]

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić sytuację, właściciel konta może złożyć reklamację, np. na czacie w Moim ING" dla osoby, która jest oblężnie chora jest naprawdę skandaliczne. Powinniście się szkolić np u LLOYDS BANK  na czym polega inkluzywna komunikacja z klientami banku. 

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Nowy w branży I
Nowy w branży I icon
2
0
18-12-2024
Wiadomość 3 z 3 (18 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy