11-06-2024 19:46
Wspaniały Bank ING wypowiedział jednostronnie rachunek osobie niepełnosprawnej w stopniu znacznym, niezdolnej do samodzielnej egzystencji konto bankowe z powodu rzekomego niedokonania aktualizacji danych... Gdyby nawet jakakolwiek aktualizacja danych była wymagana bank powinien skontaktować się z klientem
Skandaliczne działanie Banku pozbawiło osobę obłożnie chorą (z ciężką niewydolnością krążeniowo - oddechową, wymagającą stałego podawania tlenu) dostępu do szeregu usług w tym w szczególności do e-recept, epacjent, epuap, i szeregu innych aplikacji rządowych Nie ma możliwości, żeby osoba w takim stanie dotarła do placówki i założyła sobie ponownie konto.
Banki mają obowiązek prowadzić również darmowe rachunki (do podstawowych usług) i to bez względu na to, czy są na nim wpływy i obroty.
Żaden pracownik Banku nie raczył uprzedzić o swoim zamiarze zamknięcia rachunku - mógł to zrobić telefonicznie.
Zachowanie banku jest skandaliczne!
13-06-2024 11:37
Witam,
mam telefon galaxy a53 5g z systemem android 14.
Mam problem z aktywowaniem płatności zbliżeniowych blik na stałe. Generalnie udaje mi się aktywować blik z aplikacji mobilnej ING, po czym widniej
... 06-07-2024Czy wiadomo chociaż czy bakowość internetowa dla małoletnich 6-13 lat zostanie wprowadzona w tym 2024 roku?
Pytam ponieważ ciężko mi dłuzej trzymać dziecko zacofanym i wymagać noszenia gotówki czy pla
... 02-07-2024Witam, niestety informacje, które podają eksperci ING nie są spójne w opisanym powyżej temacie. Czy jest zatem możliwość dotarcia do oficjalnej dokumentacji, która jednoznacznie odpowiada na pytanie?
... 02-07-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
25 | |
12 | |
8 | |
8 | |
8 |