Re: Oczekiwanie na zaświadczenie o spłacie kredytu
@Andzej zaświadczenie przygotujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od spłaty kredytu. Czas oczekiwania na dostarczenie zależy także od poczty. Trzeba z tego powodu doliczyć do kilku dni roboczych.
Cieszę się, że jesteście zainteresowani ofertą kredytu hipotecznego u nas.
Abyśmy mogli oszacować zdolność kredytową, to zachęcam do kontaktu już bezpośrednio z specjalistami hipotecznymi.
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 65 lub napisać na czacie:
Re: oczekiwanie na decyzję kredytową - nigdy więcej ING
Rzeczywiście czas oczekiwania na podjęcie decyzji może być dłuższy. Przepraszamy
Aby dopytać o szczegóły wniosku, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Może się on w Twoim imieniu skontaktować z analitykiem.
Jeśli nie akceptujesz zmian w TOiP, to powinieneś – do 31 marca 2021 r. – złożyć oświadczenie o braku akceptacji zmian. Będzie to równoznaczne z wypowiedzeniem umów. Zamknięcie konta firmowego będzie możliwe, jeśli na koncie VAT saldo będzie zerowe.
Oświadczenie możesz złożyć w oddziale banku lub korespondencyjnie na adres siedziby naszego banku:
ING Bank Śląski S.A
ul. Sokolska 34
40-086 Katowic
Re: Android 11, Samsung S10e - nie udało się pobrać danych
Dzień dobry,
prosimy, zgłoś nam to na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - w prawym, dolnym rogu strony,
Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 24:00. Przyjmiemy zgłoszenie, aby to wyjaśnić.
W opisanej sytuacji proszę o kontakt z naszą infolinią hipoteczną - 32 357 00 57 lub na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (w prawym, dolnym rogu strony). Specjaliści hipoteczni są dostępni od 8:00 do 20:00.
Sprawdzimy, co może być powodem odrzucenia dokumentów. Niestety, ale przez forum tego nie ustalimy.
Re: Re.: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?
Jeśli chcesz odblokować swoją kartę, kliknij w Moim ING w swoją kartę i wybierz link "Odblokuj kartę”.
Możesz ją odblokować do 30 dni od dnia zablokowania. Później automatycznie zamkniemy kartę.
Jeśli nie widzisz tej opcji w szczegółach karty, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Pracujemy całą dobę.
Odblokujemy Twoją kartę telefonicznie.
Masz rację, że niw wygląda to na ofertę.
Proszę, zgłoś nam to w Moim ING przez zakładkę: Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty (tutaj dodasz załącznik)
Przyjrzymy się temu.