Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i wywalił awarie. Oddał kartę ale nie ma pieniędzy na koncie!!!
Dobrze, że zgłosiłeś reklamację odnośnie braku zaksięgowania wpłat. Na podstawie zgłoszeń sprawdzimy to. Rozumiem, że sprawa jest pilna i potrzebujesz dostępu do tej gotówki. Proszę, podaj nam numery tych zgłoszeń. Przekażemy prośbę o pilne ich rozpatrzenie.
Re: Operat z wyceny nieruchomosci - jak uzyskać odpis
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści w tym zakresie mogą pomóc w dni robocze od 8:00 do 18:00. Możesz też skontaktować się w tych godzinach z dedykowaną infolinią pod numerem 32 357 00 57.
Re: Re.: Przypadkowe przewalutowanie z konta w PLN - możliwość anulowania
Dziękujemy za opis tej sytuacji. Przekazaliśmy opinię i prośbę o sprawdzenie funkcjonalności formularza przelewów do odpowiedniej jednostki, aby zwrócono uwagę na zminimalizowanie możliwości pomyłki. Jeśli otrzymałeś już odpowiedź na zgłoszoną reklamację i nie zgadzasz się z zaproponowanym rozwiązaniem, to możesz odwołać się do tej decyzji. Można to zrobić na czacie w Moim ING lub przez formularz
Jeśli zostałeś wprowadzony w błąd przez naszych specjalistów, to możesz złożyć reklamację. Otrzymasz oficjalną odpowiedź w tej sprawie. Reklamację możesz złożyć samodzielnie po zalogowaniu do Mojego ING przez zakładkę Pomoc i kontakt (na dole ekranu) a następnie Reklamacje i zgłoszenia. Możesz też napisać na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub na infolinii pod numerem 32 357 00 69.
Re: Wpłatomat ING wciągnął pieniądze bez potwierdzenia
Jeśli chcesz dodać dodatkowe informacje do treści zgłoszenia, to proszę, napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Znajdziesz go na dole ekranu po zalogowaniu na konto. Przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym.
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto
Jeśli chodzi o przelew w euro, to nie ma tutaj opcji przelewu ekspresowego. Natomiast możesz zlecić przelew walutowy w trybie pilnym z opcją DZIŚ. Ważne, aby taki przelew wysłać przed godziną graniczną w danym dniu roboczym. W przypadku euro jest to 15:00. Ważne, że taki przelew nie działa jak przelew ekspresowy w złotych, gdzie pieniądze są u odbiorcy do 5 minut. Ten tryb skraca po prostu czas re...
kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności: - usuń urządzanie z zaufanych, - odinstaluj aplikację, - zrestartuj telefon, - ponownie zainstaluj aplikację, - ponownie dodaj urządzenie do zaufanych, - upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.
Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy
Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca
Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc.
Jeśli problem nadal występuje, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Będziemy mieć dostęp do danych technicznych w systemie i przyjmiemy zgłoszenie. Specjaliści na czacie są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.