O IlonaU

225 Polubień
393 Rozwiązań
1122 Postów
Re.: Doładowanie telefonu w ORANGE

Kwoty doładowań określa sam operator. Po naszej stronie nie da się tego edytować. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Powiadomienia PUSH

kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności:
- usuń urządzanie z zaufanych,
- odinstaluj aplikację,
- zrestartuj telefon,
- ponownie zainstaluj aplikację,
- ponownie dodaj urządzenie do zaufanych,
- upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.

Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi. 
Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Zepp Pay - zegarki amazfit

Na ten moment nie mam informacji odnośnie planów w tym zakresie, ale zapisałam sugestię. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelewy na telefon. Blik

Jeśli problem nadal występuje, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Będziemy mieć dostęp do danych technicznych w systemie i przyjmiemy zgłoszenie. 
Specjaliści na czacie są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Nasza aplikacja mobilna nie działa na testowych wersjach iOS Beta 18.4. Zalecamy korzystanie z oficjalnej wersji systemu, aby zapewnić pełną funkcjonalność.

5
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: zmiana hasła na forum

Na stronie logowania do Społeczności ING pod polem do wpisania hasła znajdziesz link do zmiany hasła (Nie pamiętasz nazwy użytkownika/hasła).
Tutaj możesz je zmienić. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Dodawanie celu oszczędnościowego

Zakładanie celu oszczędnościowego powinno działać poprawnie. Jeśli nadal masz kłopot, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Definiowanie odbiorcy - problem z adresem

Zapis, który próbujesz umieścić w polu "Nazwa i adres odbiorcy" wygląda poprawnie. Czy nadal nie udało Ci się go zapisać w takiej formie? 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Podkreślona czcionka na stronie głównej

Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią odnośnie wyglądu naszej strony - zapisaliśmy ją.
Podkreślenie z reguły pojawia się na naszej stronie przy aktywnym linku. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem ze stroną logowania

sz Daj znać, czy nadal masz kłopot z zalogowaniem do aplikacji, czy już wszystko działa w porządku. 

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z MojeID

Jeśli masz nadal trudności z zalogowaniem do profilu zaufanego za naszym pośrednictwem, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Kod rabatowy De'Longhi nie działa

Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie w tym temacie, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Jeśli Twoja usługa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, to nie odblokujesz jej samodzielnie. Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 69. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Pytanie techniczne o zamknięty rachunek

Nie, u nas nie da się otworzyć ponownie zamkniętego konta. Możesz zawsze założyć nowe, ale będzie ono miało zupełnie inny numer. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Drugie konto

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Jeśli jesteś pełnomocnikiem do konta żony, to powinieneś mieć własny login do bankowości i aplikacji mobilnej. Jeśli będziesz zakładał nowe produkty z poziomu swojej bankowości i nie upoważnisz do nich żony, to nie będzie ona tego widziała u siebie.  

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto Direct

Nie powinno to tyle trwać. Proszę, sprawdź po zalogowaniu do bankowości, czy w profilu w zakładce: Wiadomości nie poprosiliśmy Cię o dodatkowe dodatkowe dokumenty. Jeśli nie widzisz żadnej wiadomości, to proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy status sprawy. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Wypłata dużej kwoty EURO z konta walutowego

Tak, taką kwotę powinieneś wcześniej zamówić, abyśmy mogli ją przygotować. Możesz zamówić dowolną kwotę. Do 5000 euro możesz wypłacić w placówce kasowej bez wcześniejszego zgłoszenia. 
Za wypłatę gotówki w walucie z osobistego konta walutowego naliczymy opłatę o równowartości 10 zł. Jeśli nie odebrałbyś zamówionej gotówki, to naliczymy za to opłatę 150 zł.
Aby zamówić gotówkę, to po zalogowaniu na k

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Kiedy dotrze nowa karta?

Jeśli masz datę 02/25, to jest ważna do końca lutego. Nowa karta powinna do Ciebie dotrzeć do połowy przyszłego miesiąca. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Kiedy dotrze nowa karta?
Jeśli masz kartę ważną do końca lutego, to nową powinniśmy wysłać 31 stycznia. Najpóźniej powinna być ona u Ciebie do połowy lutego.
2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Obniżenie marży po 7 latach spłaty
Abyśmy mogli to sprawdzić, to proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Jest ona dostępna w dni robocze od 8:00 do 18:00.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank

Skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 57. Infolinia jest dostępna w dni robocze od 8:00 do 18:00. Przyjmiemy zgłoszenie w tym temacie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie może samodzielnie skontaktować się z nami, rozwiązaniem może być ustanowienie pełnomocnictwa notarialnego, które upoważni inną osobę do realizacji konkretnych czynności.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew na błędny rachunek bankowy

Jeśli numer konta jest błędny, to w takiej sytuacji przelew nie powinien zostać zrealizowany a pieniądze powinny wrócić do nadawcy. 
Najlepiej jednak skontaktować się z sprzedawcą i spróbować zmienić dane do wypłaty zwrotu. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: infolinia
Jeśli masz pytania do konta, które już u nas posiadasz, to jak najbardziej na infolinii uzyskasz informację. Nasi specjaliści telefonicznie skupiają się na rozmowach serwisowych. Telefonicznie nie prezentujemy całej oferty. Dlatego przygotowaliśmy wiele pomocnych informacji na naszej stronie:
https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎04-03-2025 15:28
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 122
Łączna liczba otrzymanych Lajków 224
Posty, które lubię