O IlonaU

217 Polubień
390 Rozwiązań
1092 Postów
Re.: Płatności zbliżeniowe Visa online. Kiedy?

Tak, płatności kartą są wykonywane u nas w trybie online. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Pismo ing

Jeśli kończymy relację z klientem, jego konta są zamknięte, to już nie kontaktujemy się z klientem.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z zalogowaniem się do aplikacji na nowym telefonie.

Spróbuj odinstalować aplikację mobilną i pobrać ją bezpośrednio ze Sklepu Play a potem ją aktywować. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Wymiana karty?

Tak, wyślemy kartę z taką samą grafiką. Przy wymianie nie będzie opłaty. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów.
Usługa powinna działać poprawnie. Jeśli nadal pojawia się kłopot, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić w systemie.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Rezygnacja z karencji w trakcie budowy
Możesz zrezygnować z okresu karencji w spłacie kredytu hipotecznego. Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty. I ta sytuacja nie ma wpływu na Twój okres budowlany.

Możesz to zrobić, jeśli uruchomiłeś już całość kredytu albo zrezygnowałeś z nieuruchomionej części kredytu. Pełne raty kapitałowo-odsetkowe zaczniesz płacić od kolejnego miesiącu, po zgłoszeniu dyspozycji.

Jak to zrobić w Moim ING?
• w...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Podpisanie umowy - dokumenty
Cześć,
tutaj nie sprawdzimy, czy do podpisania umowy są potrzebne dodatkowe dokumenty. Prosimy, skontaktuj się ze swoim doradcą, aby to potwierdzić.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta kredytowa w analizie wydatków

Na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. Dziękujemy za ponowny sygnał w tej sprawie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Nie znamy terminu wprowadzenia. Przekazaliśmy sygnał w tej sprawie ponownie do odpowiedniego zespołu.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: uprawnienia open banking

Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła).
Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Przekazaliśmy te opinie do odpowiedniej jednostki. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.

Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.

4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).

4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Skierowaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.
tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert  marketingowych na ekranie po zalogowaniu. 


 

33
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,
skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje. 
Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki. 

40
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu

Możesz skrócić okres kredytowania w Moim ING, jeśli: 

  • rata po zmianie nie będzie wyższa od dotychczasowo zapłaconych rat
  • kredyt nie jest indeksowany walutą obcą
  • kredyt został w całości uruchomiony
  • nie masz zaległości w spłacie rat
  • kredyt nie jest w restrukturyzacji
  • nie korzystasz z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.

Skontaktuj się w tej sprawie z czatem w Moim ING. Sprawdzimy Twoją sytuację

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: powiadomienia PUSH dla ING Business

Pracujemy nad tym rozwiązaniem - będziemy komunikować o wdrożeniu tej usługi. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konto wspólnoty mieszkaniowej

Wniosek o usunięcie użytkownika jest dostępny w systemie ING Business po wyborze sekcji:

Przelewy – Nowy wniosek – Usuwanie użytkownika.

Blokadę możemy zlecić również pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konta z innych banków

Na tę chwilę nie planujemy rozszerzenia usługi o nowe banki. Dziękujemy jednak za pomysł.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konta z upoważnieniem

Dziękujemy za dodatkowe informacje - przyjrzymy się temu  

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎03-09-2024 14:04
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 092
Łączna liczba otrzymanych Lajków 216
Posty, które lubię