Jeśli numer konta jest błędny, to w takiej sytuacji przelew nie powinien zostać zrealizowany a pieniądze powinny wrócić do nadawcy. Najlepiej jednak skontaktować się z sprzedawcą i spróbować zmienić dane do wypłaty zwrotu.
Jeśli masz pytania do konta, które już u nas posiadasz, to jak najbardziej na infolinii uzyskasz informację. Nasi specjaliści telefonicznie skupiają się na rozmowach serwisowych. Telefonicznie nie prezentujemy całej oferty. Dlatego przygotowaliśmy wiele pomocnych informacji na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci
Monika7 Powinna być tutaj możliwość skrócenia okresu spłaty po przeniesieniu kredytu. Na jej brak może wpłynąć korzystanie z FWK lub anaksowanie umowy. Jeśli masz pytania do swojej umowy, to skontaktuj się na czacie w Moim ING z specjalsitą w tym zakresie. Są oni dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Ten warunek liczymy jako sumę wpływów na konto Active. Jeśli konto jest wspólne, to sumujemy wpływy obu współwłaścicieli. Jako wpływy uznajemy: - wpływ z konta własnego z innego banku, - wpływ z konta własnego firmowego, - wpływ z konta osoby trzeciej lub firmy z innego banku, - wpływ z konta osoby trzeciej lub firmy, do którego klient nie jest współwłaścicielem, - wpływ zagraniczny po przewalutowaniu
Prosimy, skontaktuj się z działem obsługi kredytów hipotecznych, aby to sprawdzić. Możesz to zrobić: - na czacie. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty od 8:00 do 16:00, - telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (w tych samych godzinach, co na czacie).
Powinieneś odnieść się do miesiąca poprzedzającego (rata, dochód) w trakcie składania nowego wniosku lub sprawdzania, czy przesłanka nadal jest aktualna.
Nie udało nam się odtworzyć błędu, o którym piszesz. Musimy przenalizować Twoją sprawę indywidualnie. Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00.
Po przeniesieniu kredytu do ING Banku Hipotecznego powinna być możliwość skrócenia okresu spłaty. Na brak takiej możliwości może wpłynąć korzystanie z FWK lub aneksowanie umowy.
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.
Re.: Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów.
Usługa powinna działać poprawnie. Jeśli nadal pojawia się kłopot, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić w systemie.
Możesz zrezygnować z okresu karencji w spłacie kredytu hipotecznego. Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty. I ta sytuacja nie ma wpływu na Twój okres budowlany.
Możesz to zrobić, jeśli uruchomiłeś już całość kredytu albo zrezygnowałeś z nieuruchomionej części kredytu. Pełne raty kapitałowo-odsetkowe zaczniesz płacić od kolejnego miesiącu, po zgłoszeniu dyspozycji.
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.
Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła). Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości.
Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.
Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm
Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).