O IlonaU

218 Polubień
390 Rozwiązań
1100 Postów
Re.: Przelew na błędny rachunek bankowy

Jeśli numer konta jest błędny, to w takiej sytuacji przelew nie powinien zostać zrealizowany a pieniądze powinny wrócić do nadawcy. 
Najlepiej jednak skontaktować się z sprzedawcą i spróbować zmienić dane do wypłaty zwrotu. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: infolinia
Jeśli masz pytania do konta, które już u nas posiadasz, to jak najbardziej na infolinii uzyskasz informację. Nasi specjaliści telefonicznie skupiają się na rozmowach serwisowych. Telefonicznie nie prezentujemy całej oferty. Dlatego przygotowaliśmy wiele pomocnych informacji na naszej stronie:
https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: ING Bank Hipoteczny

Monika7 Powinna być tutaj możliwość skrócenia okresu spłaty po przeniesieniu kredytu. Na jej brak może wpłynąć korzystanie z FWK lub anaksowanie umowy.
Jeśli masz pytania do swojej umowy, to skontaktuj się na czacie w Moim ING z specjalsitą w tym zakresie. Są oni dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konto active jako wspólne

Ten warunek liczymy jako sumę wpływów na konto Active. Jeśli konto jest wspólne, to sumujemy wpływy obu współwłaścicieli. Jako wpływy uznajemy:
- wpływ z konta własnego z innego banku,
- wpływ z konta własnego firmowego,
- wpływ z konta osoby trzeciej lub firmy z innego banku,
- wpływ z konta osoby trzeciej lub firmy, do którego klient nie jest współwłaścicielem,
- wpływ zagraniczny po przewalutowaniu

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny

Prosimy, skontaktuj się z działem obsługi kredytów hipotecznych, aby to sprawdzić. 
Możesz to zrobić:
- na czacie. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty od 8:00 do 16:00,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (w tych samych godzinach, co na czacie).

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu

Powinieneś odnieść się do miesiąca poprzedzającego (rata, dochód) w trakcie składania nowego wniosku lub sprawdzania, czy przesłanka nadal jest aktualna.

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Pogląd biletu z ekranu logowania
Nie udało nam się odtworzyć błędu, o którym piszesz. Musimy przenalizować Twoją sprawę indywidualnie. Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny

Po przeniesieniu kredytu do ING Banku Hipotecznego powinna być możliwość skrócenia okresu spłaty.
Na brak takiej możliwości może wpłynąć korzystanie z FWK lub aneksowanie umowy.

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Płatności zbliżeniowe Visa online. Kiedy?

Tak, płatności kartą są wykonywane u nas w trybie online. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Pismo ing

Jeśli kończymy relację z klientem, jego konta są zamknięte, to już nie kontaktujemy się z klientem.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z zalogowaniem się do aplikacji na nowym telefonie.

Spróbuj odinstalować aplikację mobilną i pobrać ją bezpośrednio ze Sklepu Play a potem ją aktywować. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING

Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Wymiana karty?

Tak, wyślemy kartę z taką samą grafiką. Przy wymianie nie będzie opłaty. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów.
Usługa powinna działać poprawnie. Jeśli nadal pojawia się kłopot, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić w systemie.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Rezygnacja z karencji w trakcie budowy
Możesz zrezygnować z okresu karencji w spłacie kredytu hipotecznego. Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty. I ta sytuacja nie ma wpływu na Twój okres budowlany.

Możesz to zrobić, jeśli uruchomiłeś już całość kredytu albo zrezygnowałeś z nieuruchomionej części kredytu. Pełne raty kapitałowo-odsetkowe zaczniesz płacić od kolejnego miesiącu, po zgłoszeniu dyspozycji.

Jak to zrobić w Moim ING?
• w...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Podpisanie umowy - dokumenty
Cześć,
tutaj nie sprawdzimy, czy do podpisania umowy są potrzebne dodatkowe dokumenty. Prosimy, skontaktuj się ze swoim doradcą, aby to potwierdzić.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Karta kredytowa w analizie wydatków

Na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. Dziękujemy za ponowny sygnał w tej sprawie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Nie znamy terminu wprowadzenia. Przekazaliśmy sygnał w tej sprawie ponownie do odpowiedniego zespołu.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: uprawnienia open banking

Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła).
Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Przekazaliśmy te opinie do odpowiedniej jednostki. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.

Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.

4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).

4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Skierowaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎11-11-2024 18:44
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 100
Łączna liczba otrzymanych Lajków 217
Posty, które lubię