O IlonaU

216 Polubień
389 Rozwiązań
1077 Postów
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).

3
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Skierowaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.
tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert  marketingowych na ekranie po zalogowaniu. 


 

19
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,
skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje. 
Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki. 

26
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu

Możesz skrócić okres kredytowania w Moim ING, jeśli: 

  • rata po zmianie nie będzie wyższa od dotychczasowo zapłaconych rat
  • kredyt nie jest indeksowany walutą obcą
  • kredyt został w całości uruchomiony
  • nie masz zaległości w spłacie rat
  • kredyt nie jest w restrukturyzacji
  • nie korzystasz z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.

Skontaktuj się w tej sprawie z czatem w Moim ING. Sprawdzimy Twoją sytuację

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: powiadomienia PUSH dla ING Business

Pracujemy nad tym rozwiązaniem - będziemy komunikować o wdrożeniu tej usługi. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konto wspólnoty mieszkaniowej

Wniosek o usunięcie użytkownika jest dostępny w systemie ING Business po wyborze sekcji:

Przelewy – Nowy wniosek – Usuwanie użytkownika.

Blokadę możemy zlecić również pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konta z innych banków

Na tę chwilę nie planujemy rozszerzenia usługi o nowe banki. Dziękujemy jednak za pomysł.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konta z upoważnieniem

Dziękujemy za dodatkowe informacje - przyjrzymy się temu  

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Kultura OFFowa w ING – bo nic co zielone nie jest nam obce!

Zmieniliśmy to w ostatnim czasie i obecnie w wiadomościach, które wysyłamy w bankowości dodajemy możliwość złożenia oświadczenia przez formularz internetowy.  

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Gmail - wiadomości z forum trafiają do spamu

Dziękujemy za sygnał - przejrzymy się temu

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: "NIe możesz teraz skrócić okresu kredytowania"

Jeśli nadpłaciłeś kapitał i chcesz skrócić okres kredytowania, to skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 (8:00-18:00). Przyjmiemy wniosek o aneks i umówimy spotkanie w placówce, aby go  podpisać. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

t0mR Dziękujemy za zgłoszone uwagi - zapisaliśmy je.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej oraz udostępnić nowe usprawnienia. Spróbuj bliżej poznać nową wersję Mojego ING. 

6
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Cały czas mamy to na uwadze w kontekście dalszych zmian. 

5
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana w lokalizacji nr karty i danych użytkownika

Dziękujemy za sugestię - zapisaliśmy ją Emotikon: Szczęśliwy 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

XANTIUSZ Kredyt możesz nadpłacić w dowolnym momencie. Nieważne, czy pierwsza rata została już zapłacona czy nie. Natomiast, co bardzo ważne - nie możesz nadpłacić kredytu ponad kwotę, która jest uruchomiona. bo wtedy zamknie się ten kredyt. 
Możemy to dla Ciebie dokładnie sprawdzić po potwierdzeniu Twoich danych. W tej sprawie możesz do nas napisać na czacie w Moje ING lub zadzwonić na numer 32 357

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Powiadomienie o wpływie na konto

Jeśli chodzi o powiadomienie o obciążeniu konta, to można to włączyć przechodząc do zakładki:
Administracja i Narzędzia > Administracja > Ustawienia powiadomień.

Koszt powiadomienia to 25 groszy.
 

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka- oświadczenie o źródle pochodzenia środków

Tak, powinieneś złożyć oświadczenie. Zgodnie z regulacją KYC – Poznaj Swojego Klienta, prosimy naszych klientów o aktualizowanie dokumentów tożsamości oraz dostarczanie oświadczeń o źródle pochodzenia pieniędzy. W konsekwencji braku dokumentu możemy ograniczyć Ci dostęp do usług a nawet wypowiedzieć umowę. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Rekomendujemy telefon z systemem Android od wersji 11.0. Na pierwszym kroku aktywacji aplikacji ING eTerminal  sprawdzimy czy Twoje urządzenie może ją obsługiwać. 
Zerknij tutaj: https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal 
 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda? 

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Negocjacja oprocentowania w kredycie na stałą stopę

Nie mamy możliwości negocjowania oprocentowania naszych produktów kredytowych. W czasie stałego oprocentowania kredytu opcja jego konsolidacji u nas również nie jest możliwa. 
 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wymiana bankomatu

Dziękujemy za sygnał. Do końca roku planujemy wymienić urządzenie na nowszy model z funkcją wpłat. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy bankomat

Dziękujemy za sygnał. Przyjrzymy się tej lokalizacji pod kątem dodania w tym miejscu urządzenia. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎09-04-2024 20:00
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 077
Łączna liczba otrzymanych Lajków 215
Posty, które lubię