Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto
Jeśli chodzi o przelew w euro, to nie ma tutaj opcji przelewu ekspresowego. Natomiast możesz zlecić przelew walutowy w trybie pilnym z opcją DZIŚ. Ważne, aby taki przelew wysłać przed godziną graniczną w danym dniu roboczym. W przypadku euro jest to 15:00. Ważne, że taki przelew nie działa jak przelew ekspresowy w złotych, gdzie pieniądze są u odbiorcy do 5 minut. Ten tryb skraca po prostu czas re...
kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności: - usuń urządzanie z zaufanych, - odinstaluj aplikację, - zrestartuj telefon, - ponownie zainstaluj aplikację, - ponownie dodaj urządzenie do zaufanych, - upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.
Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy
Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca
Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc.
Jeśli problem nadal występuje, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Będziemy mieć dostęp do danych technicznych w systemie i przyjmiemy zgłoszenie. Specjaliści na czacie są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta
Nasza aplikacja mobilna nie działa na testowych wersjach iOS Beta 18.4. Zalecamy korzystanie z oficjalnej wersji systemu, aby zapewnić pełną funkcjonalność.
Na stronie logowania do Społeczności ING pod polem do wpisania hasła znajdziesz link do zmiany hasła (Nie pamiętasz nazwy użytkownika/hasła). Tutaj możesz je zmienić.
Zakładanie celu oszczędnościowego powinno działać poprawnie. Jeśli nadal masz kłopot, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią odnośnie wyglądu naszej strony - zapisaliśmy ją. Podkreślenie z reguły pojawia się na naszej stronie przy aktywnym linku.
Jeśli masz nadal trudności z zalogowaniem do profilu zaufanego za naszym pośrednictwem, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie w tym temacie, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Re.: Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu
Jeśli Twoja usługa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, to nie odblokujesz jej samodzielnie. Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 69.
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą Jeśli jesteś pełnomocnikiem do konta żony, to powinieneś mieć własny login do bankowości i aplikacji mobilnej. Jeśli będziesz zakładał nowe produkty z poziomu swojej bankowości i nie upoważnisz do nich żony, to nie będzie ona tego widziała u siebie.
Nie powinno to tyle trwać. Proszę, sprawdź po zalogowaniu do bankowości, czy w profilu w zakładce: Wiadomości nie poprosiliśmy Cię o dodatkowe dodatkowe dokumenty. Jeśli nie widzisz żadnej wiadomości, to proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy status sprawy.
Tak, taką kwotę powinieneś wcześniej zamówić, abyśmy mogli ją przygotować. Możesz zamówić dowolną kwotę. Do 5000 euro możesz wypłacić w placówce kasowej bez wcześniejszego zgłoszenia. Za wypłatę gotówki w walucie z osobistego konta walutowego naliczymy opłatę o równowartości 10 zł. Jeśli nie odebrałbyś zamówionej gotówki, to naliczymy za to opłatę 150 zł. Aby zamówić gotówkę, to po zalogowaniu na k
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank
Skontaktuj się z nami w tym temacie pod numerem 32 357 00 57. Infolinia jest dostępna w dni robocze od 8:00 do 18:00. Przyjmiemy zgłoszenie w tym temacie.