O IlonaU

202 Polubień
356 Rozwiązań
1001 Postów
Re: Płatność za autostrady w aplikacji

Zapisaliśmy sugestię. Zobaczymy, co da się zrobić! 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność za autostrady w aplikacji

Od 1 grudnia 2021 r. płatności na autostradach państwowych są realizowane za pomocą specjalnych aplikacji. Aplikacja Moje ING do nich nie należy.
Usługa "Autostrady” w Moim ING powstała przy współpracy z firmą "Autopay”, ale nie jest tożsama z aplikacją Autopay, gdzie przejazd tymi autostradami jest możliwy.

3
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Iphone 11 pro brak możliwości dodania skrótu

Witaj,

jesteśmy na etapie udostępniania nowej wersji aplikacji. Wkrótce powinna być dostępna do pobrania. 
Jeśli po jej pobraniu będziesz miał nadal kłopot z dodaniem skrótu, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
Przyjmiemy zgłoszenie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Konto bankowe biznesowe dla spółki zagranicznej

Obecnie nie zakładamy kont dla spółek, które nie są zarejestrowane w Polsce.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców a poniżej 50% dochodów

Zgodnie z podpisaną umową o fundusz wsparcia, to w momencie zaprzestania występowania przesłanki do wypłaty funduszu taka informacja powinna być przekazana. Spowoduje to zakończenie obecnego wsparcia. Następnie jeśli ponownie będzie potrzeba, można złożyć nowy wniosek o fundusz wsparcia. Natomiast nie ma gwarancji, że wsparcie ponownie będzie przyznane.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana oprocentowania zmiennego na stałe

Dopuszczamy możliwość przejścia na oprocentowanie stałe. Naszą aktualną ofertę sprawdzisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/oferty-i-oprocentowanie-stale . Abyśmy mogli przygotować dla Ciebie naszą ofertę, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi telefonicznie - 32 357 00 65.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dzień dobry,
poprawiliśmy błąd, który zgłaszasz. Aktualizację aplikacji z poprawką udostępnimy na przełomie stycznia i lutego. 
Przepraszamy za utrudnienia. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Przeniesienie konta firmowego z Inteligo do ING

Cieszę się, że chcesz założyć u nas konto firmowe. Zmigrowanie danych z innego banku nie będzie jednak możliwe - Moje ING nie łączy się z innymi systemami, aby to zrobić. 
W tej sytuacji należy na nowo utworzyć stałe zlecenia i zapisać odbiorców. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości zapisu w kontenerze "Moje dokumenty"

W najbliższym czasie udostępnimy aktualizację naszej aplikacji na system Android, gdzie naprawimy to, o czym piszesz. 
Dziękujemy za zgłoszenie!  

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Pożyczka w Holandii przez internet

To zapraszam do ich zadawania Emotikon: Szczęśliwy 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Saldo konta oszczędnościowego po odjęciu celów

Faktycznie zmieniła się prezentacja konta oszczędnościowego. Podgląd do celów oszczędnościowych znajdziesz teraz w zakładce: 
Usługi - Zarządzanie finansami - Cele oszczędnościowe. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Daj znać, czy kłopot występuje na najnowszej wersji aplikacji, czyli 4.8.0?

11
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nadpłata części kapitałowej vs. skrócenie okresu kredytowania - jest trzeci wariant

Zmienione Emotikon: Szczęśliwy

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Rozumiemy, że zależy Pani na szybkim wyjaśnieniu sprawy. Podany czas to maksymalny termin rozpatrzenia zgłoszenia. Proszę, aby poczekała Pani na odpowiedź na zgłoszenie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Mój transport - Moje ING

Usługa Mój transport jest udostępniona przez zewnętrznego dostawcę - moBilet. Na stronie dostawcy usługi możesz sprawdzić, w jakich miastach działają i w tych miastach możesz także kupić bilet w Moim ING mobile. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Zgodnie z regulacjami prawnymi możemy poprosić naszych klientów dostarczanie oświadczeń o źródle pochodzenia pieniędzy.
W przypadku braku oświadczeń musimy zastosować się do przepisów. W konsekwencji możemy ograniczyć dostęp do usług, ograniczyć transakcje, a nawet wypowiedzieć umowę.
Więcej informacji udostępniamy tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta#pytania=1
Trudno odnieść

...
4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi odzczędności.

Przekazaliśmy Twoją wiadomość do działu reklamacji. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Pracujemy nad wprowadzeniem, ale nie znamy jeszcze dokładnego terminu.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat awaria

Przekazaliśmy już prośbę o przyśpieszenie zgłoszenia do odpowiedniej jednostki. Prosimy, zachowaj ciągłość komunikacji w jednym miejscu. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat nie oddał mi pieniędzy

Przekazaliśmy prośbę w tym temacie do działu reklamacji. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek elektronicznie

Cieszę się, że zainteresowała Cię nasza oferta kredytu w naszym banku. Jak najbardziej wniosek o kredyt albo pożyczkę hipoteczną możesz złożyć zdalnie - na naszej infolinii ze specjalistą hipotecznym (+48 32 357 00 65).
Specjalista przedstawi Ci ofertę, oszacuje zdolność, pomoże wypełnić wniosek, prześle listę dokumentów. Wymagane dokumenty wyślesz online.
Specjalista powiadomi Cię też o decyzji kre

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew a komornik

Nie, nie ma takiego obowiązku oraz możliwości. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Po zamknięciu konta na stałe, w jaki sposób mogę wypłacić środki spoza kraju?

Witaj, jeśli konto jest zamknięte, to nie zaksięgujemy na nim żadnego przelewu. Nie da się go już przywrócić. 

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Druga transza - rezygnacjA

Mamy nadzieję, że uda się rozwiązać pozytywnie tę sprawę. W razie pytań o status wniosku, skontaktuj się z doradcą, którego do składałeś.

3
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: (re)negocjacja warunków kredytu

Dziękujemy za przesłaną sugestię dotyczącą naszej oferty. Na tę chwilę zachęcamy do śledzenia oferty na naszej stronie. 

6
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎04-02-2023 21:51
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 001
Łączna liczba otrzymanych Lajków 201
Posty, które lubię