O IlonaU

227 Polubień
400 Rozwiązań
1142 Postów
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i wywalił awarie. Oddał kartę ale nie ma pieniędzy na koncie!!!

Dobrze, że zgłosiłeś reklamację odnośnie braku zaksięgowania wpłat. Na podstawie zgłoszeń sprawdzimy to. Rozumiem, że sprawa jest pilna i potrzebujesz dostępu do tej gotówki. Proszę, podaj nam numery tych zgłoszeń. Przekażemy prośbę o pilne ich rozpatrzenie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: problem z dziwnym zachowaniem dłużnika.

W kwestii odzyskania pieniędzy, zachęcamy do kontaktu z odpowiednią instytucją, np. prawnikiem lub policją.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Operat z wyceny nieruchomosci - jak uzyskać odpis

Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści w tym zakresie mogą pomóc w dni robocze od 8:00 do 18:00. Możesz też skontaktować się w tych godzinach z dedykowaną infolinią pod numerem 32 357 00 57. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Mail z potwierdzeniem założenia konta n forum ląduje w gmailowym spamie

Dziękujemy za sygnał 👍
Sprawdzamy to po naszej stronie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przypadkowe przewalutowanie z konta w PLN - możliwość anulowania

Dziękujemy za opis tej sytuacji. Przekazaliśmy opinię i prośbę o sprawdzenie funkcjonalności formularza przelewów do odpowiedniej jednostki, aby zwrócono uwagę na zminimalizowanie możliwości pomyłki. 
Jeśli otrzymałeś już odpowiedź na zgłoszoną reklamację i nie zgadzasz się z zaproponowanym rozwiązaniem, to możesz odwołać się do tej decyzji. Można to zrobić na czacie w Moim ING lub przez formularz

...
2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Zeskanuj i zapłać

stage24 Na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu produktowego. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zwrot przelewu

Przekazaliśmy sugestię udostępnienia takiego rozwiązania dla klientów ING Business. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

grzegorzpnk przekazałam Twoją sugestię w tym temacie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: OKO dziecka

Jeśli zostałeś wprowadzony w błąd przez naszych specjalistów, to możesz złożyć reklamację. Otrzymasz oficjalną odpowiedź w tej sprawie. 
Reklamację możesz złożyć samodzielnie po zalogowaniu do Mojego ING przez zakładkę Pomoc i kontakt (na dole ekranu) a następnie Reklamacje i zgłoszenia. Możesz też napisać na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub na infolinii pod numerem 32 357 00 69. 
 

9
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat ING wciągnął pieniądze bez potwierdzenia

Jeśli chcesz dodać dodatkowe informacje do treści zgłoszenia, to proszę, napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Znajdziesz go na dole ekranu po zalogowaniu na konto. Przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat ING wciągnął pieniądze bez potwierdzenia

Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu reklamacji. 

2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: MojeID dla niepelnoletnich

Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na konto zagraniczne

Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Wycofanie płatności HCE w aplikacji mobilnej

Zapisałam Twoją opinię w tym temacie.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Prosimy daj znać, próbujesz zapłacić przelewem "Płać z ING" czy logujesz się do iMoje?

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda w systemie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu
Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto
Jeśli chodzi o przelew w euro, to nie ma tutaj opcji przelewu ekspresowego. Natomiast możesz zlecić przelew walutowy w trybie pilnym z opcją DZIŚ. Ważne, aby taki przelew wysłać przed godziną graniczną w danym dniu roboczym. W przypadku euro jest to 15:00.
Ważne, że taki przelew nie działa jak przelew ekspresowy w złotych, gdzie pieniądze są u odbiorcy do 5 minut. Ten tryb skraca po prostu czas re...
2
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Wcześniejsze wykonanie stałego zlecenia
Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale zapisałam Twoją sugestię.
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Doładowanie telefonu w ORANGE

Kwoty doładowań określa sam operator. Po naszej stronie nie da się tego edytować. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Powiadomienia PUSH

kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności:
- usuń urządzanie z zaufanych,
- odinstaluj aplikację,
- zrestartuj telefon,
- ponownie zainstaluj aplikację,
- ponownie dodaj urządzenie do zaufanych,
- upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.

Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi. 
Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Zepp Pay - zegarki amazfit

Na ten moment nie mam informacji odnośnie planów w tym zakresie, ale zapisałam sugestię. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelewy na telefon. Blik

Jeśli problem nadal występuje, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Będziemy mieć dostęp do danych technicznych w systemie i przyjmiemy zgłoszenie. 
Specjaliści na czacie są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎11-11-2025 11:57
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 142
Łączna liczba otrzymanych Lajków 226
Posty, które lubię