O IlonaU

171 Polubień
274 Rozwiązań
806 Postów
Re: Zbieg egzekucji komorniczje

Jeśli masz zbieg egzekucji, to zablokowane pieniądze oczekują dalej w kolejnym miesiącu w formie blokady na rozstrzygnięcie. Blokadę zwolnić może tylko organ egzekucyjny. 
W nowym miesiącu kwota wolna liczy się na nowo, ale z pieniędzy z nowych wpływów oraz z niezablokowanych środków z poprzedniego miesiąca. 

5
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Komornik, świadczenia socjalne i aliementy bezpośrednie.

Jeśli otrzymujesz alimenty od osoby prywatnej (zwykłym przelewem), to powinnaś zgłosić nam tę sytuację:
- telefonicznie pod numerem infolinii 32 357 00 69,
- na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. 
Specjaliści z zespołu egzekucyjnego pracują w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Możesz swobodnie korzystać z pieniędzy w ramach kwoty wolnej. W tym roku wynosi ona dla kont

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Kod BLIK możesz pobrać i potwierdzić płatność tylko w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu przez przeglądarkę mobilną ta usługa nie będzie dostępna. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja Android 5.0

Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna od wersji systemu Android co najmniej 7.0. Nie planujemy udostępniać jej na niższych wersjach systemu. 
Zgodnie z informacją od KarolinaM, to można korzystać z Mojego ING logując się przez przeglądarkę mobilną w telefonie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: 40 dni na decyzję wstępną

@brx123  Jeśli umowę będziesz już miał podpisaną  i zmienisz pracę, to zgodnie z warunkami umowy, pamiętaj o poinformowaniu nas o tym. Nie zmieni to warunków wydanej decyzji.

4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Jak zmienić aktualny numer telefonu?

Proszę, zerknij w ten wątek: 
https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/zmiana-numeru-telefonu-do-autoryzacji/m-p/15174

Tutaj znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Rezygnacja z karty kredytowej

Witaj,
możesz odstąpić od umowy kredytowej do 14 dni kalendarzowych od następnego dnia po zawarciu umowy. Jeśli zależy Ci na czasie, to dobrze, abyś udał się do naszego oddziału. 
Nie powinno to wpłynąć na obniżenie Twojej zdolności kredytowej.
Pożyczka gotówkowa będzie lepszym rozwiązaniem, jeśli potrzebujesz gotówki w formie jednorazowej spłaty a następnie chcesz spłacać zobowiązanie w równych r

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Odłączenie Profilu Zaufanego

Witaj,
możesz unieważnić swój Profil zaufany po zalogowaniu do serwisu pz.gov.pl lub epuap.gov.pl w sekcji Mój profil zaufany wybierając opcję Unieważnij. Pamiętaj, że wtedy nie zalogujesz się do niego danymi do konta bankowego. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: blokada karty

Z Twojej wiadomości wnioskuję, że jesteś już w Polsce. Na pewno nie jest to poprawne działanie karty. Jeśli karta jest aktywna, wprowadzasz oprawny PIN, to nie powinniśmy jej zablokować. 
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub aplikacji mobilnej - na samym dole ekranu. Sprawdzimy Twoją kartę w naszym systemie. Możliwe, że karta ma usterkę i jedynym rozwiązaniem bę

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Dodatkowe dokumenty

Emilson przez Społeczność ING trudno jest nam odnieść się do tej sytuacji. Jeżeli wniosek składałeś przez pośrednika, poproś go o wyjaśnienie statusu. Jeżeli wnioskowałeś w naszym oddziale lub na infolinii — skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 65. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

11
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: sms z banku

Mieliśmy wczoraj sytuację, gdzie błędnie wysłaliśmy powiadomienia PUSH i wiadomości SMS do klientów. Podejrzewam, że wiadomość, którą otrzymałaś jest także wynikiem tej sytuacji.
Jeśli chcesz to potwierdzić, to skontaktuj się z nami:
- na czacie po zalogowaniu do Mojego ING,
- pod numerem 32 357 00 12.

Obecnie mamy wzmożony ruch, dlatego czas oczekiwania jest dłuższy niż zazwyczaj. 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: sms z banku

Dzień dobry, mieliśmy wczoraj wieczorem usterkę i wysłaliśmy jeszcze raz zdublowane powiadomienia. Przepraszamy za tę sytuację! 

3
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Uruchomienie drugiej transzy

@kolek768 w pierwszej kolejności zacznij od rozliczenia pierwszej transzy i dostarcz nam niezbędne zdjęcia. W kolejnym kroku wnioskujesz już o uruchomienie kolejnej transzy Emotikon: Szczęśliwy

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosków w ostatnim czasie jest dłuższy z uwagi na ich ilość. Wiemy, że nie jest to komfortowe i że bardzo zależy Wam na czasie. Niestety, obecnie nie możemy zagwarantować dokładnego czasu rozpatrzenia. Przepraszamy Emotikon: Smutny Staramy się jak możemy, abyśmy mogli podjąć decyzję jak najszybciej.

89
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak akceptacji analizy finansowej

@Katarzyna871 Napisz, proszę, co masz dokładnie na myśli? Jeżeli odrzucimy Twój wniosek i składasz go od początku, cały proces i czas oczekiwania również rozpoczyna się od początku Emotikon: Smutny 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zamykanie karty wirtualnej

Faktycznie ta opcja nadal nie jest dostępna. Zgłosiłam sugestię w tym temacie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Super, że sprawa została rozwiązana. Dziękuję, że dałeś znać Emotikon: Szczęśliwy

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Decyzja o kredycie

Polly faktycznie czas rozpatrzenia wniosków w ostatnim czasie jest dłuższy. Bardzo przepraszamy i prosimy o cierpliwość. Jest to związane z tym, że nasza oferta jest bardzo konkurencyjna i mamy bardzo dużą ilość wniosków. 
Jeżeli zaakceptowałaś decyzję wstępną, nie musisz się obawiać, że będziesz musiała składać wszystkie dokumenty od nowa. W sytuacji gdy powód przekroczenia czasu nie jest spowodo

...
5
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt hipoteczny a współwłaściciel

Kredyt hipoteczny może wziąć tylko jedna osoba, ale w domu lub mieszkaniu mogą być zameldowane inne osoby. Oznacza to, że bez przeszkód Twój partner może Cię wpisać jako współwłaściciela, np. aktem darowizny.

 

6
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Wysłałam wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyśpieszenie rozpatrywania zgłoszenia. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

W takich sytuacjach musimy sprawdzić wpłatę. Dlatego może to potrwać. Skontaktowaliśmy się z zespołem reklamacyjnym i poprosiliśmy o szybsze rozpatrzenie zgłoszenia. To wszystko, co możemy tutaj zrobić Emotikon: Smutny

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Logowanie

Niestety, ale schematy oszustw są coraz bardziej rozbudowane. Nasz dział bezpieczeństwa prowadzi bieżący monitoring, odpowiednie algorytmy starają się wyłapywać podejrzane sytuacje. Cały czas pracujemy nad ich udoskonaleniem.
Mamy w planach logowanie kluczem U2F, ale nie możemy podać jeszcze konkretów. 

4
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@Dominik76PL @Romuel Spróbujcie ponownie uruchomić telefon a następnie zalogujcie się do Mojego ING mobile korzystając z danych komórkowych.
Dajcie znać, czy pomogło. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Proszę, spróbuj wygenerować potwierdzenie przelewu po zalogowaniu na konto przez naszą stronę internetową. Powinno się udać.

Napisz mi, jaką wersje systemu operacyjnego i naszej aplikacji masz pobraną na swój telefon. Przyjrzymy się temu.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

Witaj,
analizujemy właśnie tę sprawę. Daj nam znać:
1.Czy aplikacja działa po przełączeniu na Wi-Fi?
2.Gdy korzystasz z danych sieci komórkowej aplikacja nie działa. Czy działa wtedy logowanie przez przeglądarkę na ing.pl?
3.Jaki jest adres IP, gdy korzystasz  z danych sieci komórkowej?. Można to sprawdzić wchodząc na stronę https://www.whatismyip.com/

Te odpowiedzi pozwolą nam na szybkie znalezi

...
5
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎10-09-2021 07:44
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 806
Łączna liczba otrzymanych Lajków 170
Posty, które lubię