Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.
Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła). Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości.
Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.
Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm
Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).
MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów. tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert marketingowych na ekranie po zalogowaniu.
Re: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję
Dzień dobry, skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje. Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Re: Kultura OFFowa w ING – bo nic co zielone nie jest nam obce!
Zmieniliśmy to w ostatnim czasie i obecnie w wiadomościach, które wysyłamy w bankowości dodajemy możliwość złożenia oświadczenia przez formularz internetowy.
Re: "NIe możesz teraz skrócić okresu kredytowania"
Jeśli nadpłaciłeś kapitał i chcesz skrócić okres kredytowania, to skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 (8:00-18:00). Przyjmiemy wniosek o aneks i umówimy spotkanie w placówce, aby go podpisać.
Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej oraz udostępnić nowe usprawnienia. Spróbuj bliżej poznać nową wersję Mojego ING.
XANTIUSZ Kredyt możesz nadpłacić w dowolnym momencie. Nieważne, czy pierwsza rata została już zapłacona czy nie. Natomiast, co bardzo ważne - nie możesz nadpłacić kredytu ponad kwotę, która jest uruchomiona. bo wtedy zamknie się ten kredyt. Możemy to dla Ciebie dokładnie sprawdzić po potwierdzeniu Twoich danych. W tej sprawie możesz do nas napisać na czacie w Moje ING lub zadzwonić na numer 32 357
Jeśli chodzi o powiadomienie o obciążeniu konta, to można to włączyć przechodząc do zakładki: Administracja i Narzędzia > Administracja > Ustawienia powiadomień.
Re: Pożyczka- oświadczenie o źródle pochodzenia środków
Tak, powinieneś złożyć oświadczenie. Zgodnie z regulacją KYC – Poznaj Swojego Klienta, prosimy naszych klientów o aktualizowanie dokumentów tożsamości oraz dostarczanie oświadczeń o źródle pochodzenia pieniędzy. W konsekwencji braku dokumentu możemy ograniczyć Ci dostęp do usług a nawet wypowiedzieć umowę. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta