Od 1 grudnia 2021 r. płatności na autostradach państwowych są realizowane za pomocą specjalnych aplikacji. Aplikacja Moje ING do nich nie należy. Usługa "Autostrady” w Moim ING powstała przy współpracy z firmą "Autopay”, ale nie jest tożsama z aplikacją Autopay, gdzie przejazd tymi autostradami jest możliwy.
jesteśmy na etapie udostępniania nowej wersji aplikacji. Wkrótce powinna być dostępna do pobrania. Jeśli po jej pobraniu będziesz miał nadal kłopot z dodaniem skrótu, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie.
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców a poniżej 50% dochodów
Zgodnie z podpisaną umową o fundusz wsparcia, to w momencie zaprzestania występowania przesłanki do wypłaty funduszu taka informacja powinna być przekazana. Spowoduje to zakończenie obecnego wsparcia. Następnie jeśli ponownie będzie potrzeba, można złożyć nowy wniosek o fundusz wsparcia. Natomiast nie ma gwarancji, że wsparcie ponownie będzie przyznane.
Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu
Dzień dobry, poprawiliśmy błąd, który zgłaszasz. Aktualizację aplikacji z poprawką udostępnimy na przełomie stycznia i lutego. Przepraszamy za utrudnienia.
Re: Przeniesienie konta firmowego z Inteligo do ING
Cieszę się, że chcesz założyć u nas konto firmowe. Zmigrowanie danych z innego banku nie będzie jednak możliwe - Moje ING nie łączy się z innymi systemami, aby to zrobić. W tej sytuacji należy na nowo utworzyć stałe zlecenia i zapisać odbiorców.
Re: Saldo konta oszczędnościowego po odjęciu celów
Faktycznie zmieniła się prezentacja konta oszczędnościowego. Podgląd do celów oszczędnościowych znajdziesz teraz w zakładce: Usługi - Zarządzanie finansami - Cele oszczędnościowe.
Rozumiemy, że zależy Pani na szybkim wyjaśnieniu sprawy. Podany czas to maksymalny termin rozpatrzenia zgłoszenia. Proszę, aby poczekała Pani na odpowiedź na zgłoszenie.
Usługa Mój transport jest udostępniona przez zewnętrznego dostawcę - moBilet. Na stronie dostawcy usługi możesz sprawdzić, w jakich miastach działają i w tych miastach możesz także kupić bilet w Moim ING mobile.
Zgodnie z regulacjami prawnymi możemy poprosić naszych klientów dostarczanie oświadczeń o źródle pochodzenia pieniędzy. W przypadku braku oświadczeń musimy zastosować się do przepisów. W konsekwencji możemy ograniczyć dostęp do usług, ograniczyć transakcje, a nawet wypowiedzieć umowę. Więcej informacji udostępniamy tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta#pytania=1 Trudno odnieść
Cieszę się, że zainteresowała Cię nasza oferta kredytu w naszym banku. Jak najbardziej wniosek o kredyt albo pożyczkę hipoteczną możesz złożyć zdalnie - na naszej infolinii ze specjalistą hipotecznym (+48 32 357 00 65). Specjalista przedstawi Ci ofertę, oszacuje zdolność, pomoże wypełnić wniosek, prześle listę dokumentów. Wymagane dokumenty wyślesz online. Specjalista powiadomi Cię też o decyzji kre