O IlonaU

214 Polubień
379 Rozwiązań
1056 Postów
Re: Odświeżanie stanu i historii konta po realizacji tranakcji

f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda? 

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Negocjacja oprocentowania w kredycie na stałą stopę

Nie mamy możliwości negocjowania oprocentowania naszych produktów kredytowych. W czasie stałego oprocentowania kredytu opcja jego konsolidacji u nas również nie jest możliwa. 
 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wymiana bankomatu

Dziękujemy za sygnał. Do końca roku planujemy wymienić urządzenie na nowszy model z funkcją wpłat. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy bankomat

Dziękujemy za sygnał. Przyjrzymy się tej lokalizacji pod kątem dodania w tym miejscu urządzenia. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpływ 2000zł na konto Direct

czarna666 nie musi to być jednorazowy wpływ - ważne, aby łącznie był on na kwotę min. 2000 zł miesięcznie. 
Może być np. 4 x po 500 zł – mamy obrót miesięczny 2000 zł na koncie. 
Przelewy i wpłaty mogą być z dowolnego źródła. Nie musi być to wynagrodzenie. Może to być przelew z innego konta.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Naruszenie bezpieczeństwa - przekazanie klientowi laptopa

Dziękujemy za sygnał. Przepraszamy, że poczułaś się niekomfortowo. Podejmujemy działania, aby bliżej zbadać temat i go zaopiekować.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

rafal123 abyśmy mogli sprawdzić status sprawy, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzenie dokumentów nie powinna tyle trwać. 
Informacje o tym, dlaczego prosimy o dokumenty można znaleźć tutaj:
https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...

Przykro mi, że Pana wakacje nie przebiegły zgodnie z planem. Zgodnie z regulacją KYC (Know Your Customer – Poznaj Swojego Klienta) prosimy naszych klientów o aktualizowanie dokumentów tożsamości oraz dostarczanie oświadczeń o źródle pochodzenia pieniędzy. Wynika to z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Każdy klient składa takie oświadczen

...
1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Fałszywy dowód osobisty

Stosujemy różne środki w celu identyfikacji i weryfikacji tożsamości. Na podstawie art. 54 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu mamy obowiązek zachowania w tajemnicy informacje o przeprowadzaniu takich analiz.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak zielonego "tła" przy przychodach

Dziękujemy za sygnał. Jest to chwilowy błąd. Pracujemy nad jego usunięciem. 

3
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: ubezpieczenie kredytu - rezygnacja

Po upływie 3 lat z takiego ubezpieczenia możesz zrezygnować w każdym momencie. Natomiast pamiętaj, że wypowiedzenie jest realizowane z jednomiesięcznym okresem. Oznacza to, że jeszcze jedną składkę będziemy zobowiązani pobrać. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - odsetki pozostałe do spłaty

Są to odsetki naliczone od ostatnio zapłaconej raty do dzisiaj (do dnia, w którym to sprawdzasz). Będą one rosły aż do kolejnej raty (ich wysokość będzie zgodna z harmonogramem). Podajemy to w ten sposób, aby w momencie np. chęci spłaty całości kredytu przed czasem było widoczne ile dokładnie pozostało do spłaty na dany dzień.

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2022/2023

Nie rekomendujemy pobierania naszej aplikacji z innych źródeł. Naszą aplikację możesz pobrać tylko z autoryzowanych źródeł (Sklepu Play bądź AppStore).

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wsparcia, długie oczekiwanie na odpowiedź i błędy w rozliczeniu

Przekazaliśmy wiadomość do działu reklamacji. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Dziwna płatność kartą

Paula1702 jeśli zauważyłaś na swoim koncie płatność, której nie potwierdzasz, to możesz na swoim koncie w szczegółach karty zablokować ją tymczasowo. Następnie proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie po zalogowaniu na swoje konto, abyśmy mogli to sprawdzić. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości zalogowania się.

Witaj,
jeśli pomimo zmiany hasła nie możesz się zalogować, to proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja sms

Zapisaliśmy Wasze opinie w tym temacie. Przyjrzymy się sprawie. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Komórka lokatorska

Jeśli komórkę lokatorską kupujesz z własnych środków, nie mamy tutaj żadnych przeciwskazań. Natomiast na akcie notarialnym musi być wyszczególniona informacja o mieszkaniu oraz o komórce, wraz z ceną jej nabycia. 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Prolongata kredytu

Możesz złożyć w naszej placówce aneks do swojej umowy zmieniający warunki spłaty.  Co ważne będziemy ponownie sprawdzać zdolność kredytową. Decyzja w przypadku takiego aneksu zostanie podjęta do 30 dni. Aneks jest płatny 200 zł. I dotyczy on wszystkich kredytobiorców. 

Natomiast tak, taki kredyt również będziesz mógł nadpłacać w swojej bankowości. 
 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania

Andziawro możesz skrócić okres kredytowania w Moim ING, jeśli: 
- rata po zmianie nie będzie wyższa od dotychczasowo zapłaconych rat
- nie masz zaległości w spłacie rat
- kredyt nie został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego
- kredyt nie jest w restrukturyzacji
- kredyt nie jest konsolidacyjny
Jeśli spełniasz te warunki, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, abyśmy

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: ING Bank Hipoteczny

Cały czas trwają prace nad wprowadzeniem tego procesu w Moim ING także dla klientów, których kredyt hipoteczny został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego. Gdy to się stanie, to udostępnimy taką informację. 
Obecnie można skorzystać z standardowej ścieżki z bezpłatnym aneksem. Po wykonaniu nadpłaty należy zadzwonić do nas na infolinię i zamówić aneks, który przygotujemy do 10 dni roboczych. 
Nastę

...
0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Widok przed zalogowaniem

tired proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie i wrócić z informacją. 

3
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Znamy ten błąd. Udostępnimy poprawkę w kolejnej aktualizacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia. 
Możesz jeszcze spróbować zrzucić aplikację do tła, zamknąć ją w tle i uruchomić ją na nowo.

1
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Czy otrzymał Pan już może jakąś wiadomość w swojej sprawie? 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Czy pojawiły się jakieś nowe informacje w zgłoszonej sprawie? 

0
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-06-2017 13:00
Data ostatnich odwiedzin ‎04-10-2023 10:09
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 1 056
Łączna liczba otrzymanych Lajków 213
Posty, które lubię