Re.: Regularne psucie bankowości internetowej przez informatyków ING
Tutaj nie możemy sprawdzić, co spowodowało takie kłopoty u Ciebie. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24 lub napisz na czacie. Postaramy się wówczas pomóc. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.
Re.: Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów.
Usługa powinna działać poprawnie. Jeśli nadal pojawia się kłopot, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić w systemie.
Możesz zrezygnować z okresu karencji w spłacie kredytu hipotecznego. Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty. I ta sytuacja nie ma wpływu na Twój okres budowlany.
Możesz to zrobić, jeśli uruchomiłeś już całość kredytu albo zrezygnowałeś z nieuruchomionej części kredytu. Pełne raty kapitałowo-odsetkowe zaczniesz płacić od kolejnego miesiącu, po zgłoszeniu dyspozycji.
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.
Przepraszam, że tak późno wracamy z informacją. Na pewno potrzebujesz uprawnień pod konkretny rachunek, dodatkowo uprawnienia formatkowe ( Lista rachunków, Lista zleceń, Zmiana hasła). Abyśmy mogli to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić, to proszę o kontakt po zalogowaniu do bankowości.
Skontaktowaliśmy się z firmą Planet Cash, aby to sprawdzić i uzyskaliśmy potwierdzenie, że w tej lokalizacji było także wcześniej urządzenie z funkcją wypłat.
Właścicielem urządzenia jest firma Planet Cash. Po naszej stronie nie mamy wpływu na model i typ urządzenia, jaka ta firma instaluje.
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm
Przez forum nie możemy sprawdzić szczegółów tej sprawy. Wypowiadamy umowę, gdy nie możemy zastosować wobec klienta co najmniej jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, które przewiduje ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34 ust. 1).
MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów. tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert marketingowych na ekranie po zalogowaniu.
Re: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję
Dzień dobry, skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje. Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.