O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
172 Polubień
242 Rozwiązań
790 Postów
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa
Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków

W jednym dniu w Moim ING możesz złożyć 3 wnioski kredytowe. Jeżeli nadal pojawia się kłopot ze złożeniem wniosku, proszę o kontakt ze specjalistą na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

@Arni @poktam Oferta jest już dostępna. Możecie założyć Moje ING dla dziecka w Panelu rodzica, który znajdziesz po wybraniu Usługi w Moim ING.

2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Cashback BLIKIEM

@marcin273 Cashback u nas możesz zrealizować tylko podczas płatnościami kartą. BLIKIEM jak najbardziej możesz zapłacić za pomocą kodu bądź możesz włączyć płatności zbliżeniowe https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/blik/platnosci-zblizeniowe-blik Dziękujemy za sugestię - przekażemy ją do odpowiedniego zespołu.

2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING

Pracujemy nad rozwiązaniem obecnego kłopotu z kartami. Aktualny status można sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Przepraszamy za te utrudnienia.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Problem z aktywowaniem konta mobi dla nieletnich
Aby to wyjaśnić, proszę, skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Logowanie biometryczne - Twój telefon nie zna tej sztuczki
Sprawdź proszę, czy masz włączone logowanie danymi biometrycznymi po wybraniu w Moim ING Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji. Jeżeli tak i nadal nie działa to proszę odinstaluj aplikację. I po ponownym zainstalowaniu, podczas aktywacji wybierz od razu opcję logowania takimi danymi.
3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Katowice Szopienice - brak wpłatomatu

Urządzenie w tej lokalizacji ma funkcję tylko wypłat i obecnie nie są zaplanowane zmiany co do udostępnienia urządzenia z opcją wpłaty. Lokalizację najbliższego wpłatomatu znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=wplatomat 

2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Zaświadczenie o udzieleniu kredytu - wpis do hipoteki
Gdy dostarczysz nam akt notarialny przenoszący własność na Ciebie, to przygotujemy nowe zaświadczenie. Co więcej, to możesz się z nami skontaktować zanim podpiszesz akt i teraz już przygotujemy poprawne zaświadczenie, aby to notariusz mógł złożyć wniosek o ustanowienie hipoteki. Skontaktuj się z naszą infolinią obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING (zakład...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Blik płace później w ING
Analizujemy możliwości rozwojowe w obszarze płatności mobilnych BLIK.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

4
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za granicą powinien on być sporządzony lub potwierdzony przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub w urzędzie lub u notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy praw

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowe konta w ING

W tym roku planujemy wprowadzić do oferty konto dla dzieci poniżej 13 roku życia. 
Dzieci od 6 roku życia będą miały możliwość korzystania z bankowości internetowej Moje ING. 
Dodatkowo dzieci od 6 roku życia będą mogły skorzystać z karty przedpłaconej z możliwością jej digitalizacji na telefonach z Androidem. Planujemy również wprowadzić rozwiązania z zakresu płatności i oszczędzania.

14
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja ING na telefony Huawei

Nie planujemy udostępnienia aplikacji Moje ING w AppGallery. 

2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: potwierdzenie transakcji w języku angielskim

Wystarczy, że zmienisz język na angielski w Moim ING. Aby to zrobić to po zalogowaniu do Mojego ING przewiń ekran na dół. Tam znajdziesz opcję English. I potem możesz już pobrać potwierdzenie w języku angielskim. 

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana sposobu użytkowania mieszkania

Mieszkanie może być zgłoszone jako adres dla wykonywanej działalności gospodarczej. Jednak mieszkanie musi pozostać jako lokal mieszkalny. Jeśli mieszkanie będzie przekształcone w lokal użytkowy to w takiej sytuacji ta nieruchomość nie będzie mogła stanowić zabezpieczenia dla banku.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Całkowita przedterminowa spłata kredytu hipotecznego

Tak, wszystkie ubezpieczenia powiązane z Twoim kredytem hipotecznym zostają automatycznie wypowiedziane. Więc tutaj nie otrzymasz również zwrotu.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: iOS 17.4 - BLIK zbliżeniowy

Analizujemy różne metody w obszarze płatności mobilnych. O naszych planach będziemy informować na bieżąco.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: W jaki sposób można zamknąć linie kredytowa dla JDG w aplikacji mobilnej

Jeśli kwota linii kredytowej jest spłacona wraz z odsetkami, to wniosek o zamknięcie linii można złożyć w bankowości Moje ING po kliknięciu w kółko z kontem firmowym i kolejno z prawej strony wybranie opcji Zamknij linię kredytową. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Procedura AML to koszmar, dlaczego to tak wygląda?

Dziękujemy za opinię i wszystkie uwagi do procesu komunikacyjnego. Zbieramy głosy, które dotyczą aktualnego działania procesu. 

W sprawie wyświetlania komunikatu, który dotyczy dokumentu tożsamości, proszę o kontakt z naszym specjalistą np. na czacie w Moim ING. Specjalista zarejestruje odpowiednie zgłoszenie w tej sprawie, aby to wyjaśnić. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Logowanie do Mojego ING w przeglądarce wymaga podania hasła, hasło pobieramy w formie maskowanej. Jeśli będziemy planowali jakieś zmiany w tym zakresie poinformujemy z odpowiednim wyprzedzeniem.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zbieg egzekucji

@Artur71 za czynności związane z obsługą rachunków, a także za usługi udostępnione w ramach zawartej umowy, bank pobiera opłaty i prowizje zgodnie z Tabelą opłat i prowizji lub na zasadach określonych w umowie. Tabela opłat i prowizji jest dostępna w placówkach bankowych oraz na stronie internetowej banku: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/tabela-oplat-i-prowizji 
Posiadacz rachun

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Bank analizuje różne rozwiązania płatności mobilnych dostępne na rynku, także Xiaomi Pay. 
Na chwilę obecną nie planujemy wdrożenia Xiaomi Pay.

6
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie o klucz zabezpieczeń U2F

Jeśli zgubisz ostatni klucz, możesz go usunąć na infolinii lub w placówce - miejscu spotkań.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎20-07-2024 11:03
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 790
Łączna liczba otrzymanych Lajków 172
Posty, które lubię