O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
152 Polubień
189 Rozwiązań
636 Postów
Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Dziękuję, że dałeś nam znać, że płatności zbliżeniowe już u Ciebie działają. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę się zalogować

Postaram się pomóc, dlatego dopytam o kilka informacji. W jaki sposób założyłeś konto? Online czy w naszym oddziale? Jeżeli online to czy otrzymałeś już spersonalizowaną umowę mejlowo i masz login do bankowości? 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Koniec współpracy z ING

Przykro nam, że podjąłeś taką decyzjęEmotikon: Smutny 
Jeżeli w przyszłości będziesz zainteresowany naszą ofertą, zapraszamy do kontaktu. 

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Decyzję staramy podjąć się najszybciej jak to możliwe. Trudno mi się odnieść do tego, co stało się w przypadku Twojego wniosku, bo przez społeczność nie mam do niego dostępu Emotikon: Smutny Aby wyjaśnić sprawę skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. 

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta

Miło mi, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Sprawdziłam i nie mamy zgłoszeń o kłopocie z założeniem konta w bankowości internetowej Moje INGEmotikon: Smutny Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez telefon: 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Termin do rozpatrzenia wniosku

Najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby, u której składałaś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba również powinna informować Cię na bieżąco przy kolejnych zmianach statusu wniosku, bądź wymaganych dodatkowo dokumentach itd.

 

U tej osoby również możesz uzyskać numer swojego wniosku i możesz orientacyjnie sprawdzać samodzielnie status korzystając z linka: https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/

...
6
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Ubezpiecznie na czas budowy przy kredycie hipotecznym.

W całym okresie kredytowym wymagamy cesji na bank przy ubezpieczeniu nieruchomości.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Makler znowu nie działa

Potwierdzamy, że występowały dzisiaj kłopoty z dostępem do Mojego INGEmotikon: Smutny Pracowaliśmy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemu. Prosimy, sprawdźcie teraz - usługa już powinna działać poprawnie, także dostęp do modułu Makler. 

7
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Tutaj nie mamy wglądu do szczegółów Twojego zgłoszenia. Aby sprawdzić, na jakim jest etapie, proszę, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Makler znowu nie działa

Dzisiaj rano faktycznie wystąpił kłopot z dostępem do MakleraEmotikon: Smutny Na szczęście problem był tylko przejściowy i dostęp został szybko przywrócony.

7
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

@arturo74 Dzisiaj rano występował kłopot z dostępem do modułu MaklerEmotikon: Smutny  Problem okazał się tylko przejściowy i dostęp szybko został przywrócony.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt na budowę domu

@Michał5 żebyśmy mogli to wyjaśnić musimy to sprawdzić w systemie, a tutaj nie mamy do niego dostępu Emotikon: Smutny Dlatego prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 7:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Możesz też do nas napisać na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. 

 

@KamisLBN rzeczywiście czas na podjęcie decyzji jest obecnie nieco dł

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Dziękujemy - prześlemy informację z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia tego zgłoszenia.

5
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna pod zastaw nieruchomości osoby trzeciej

W opisanej przez Ciebie sytuacji, wpis hipoteczny spowoduje, że w pierwszej kolejności będzie spłacona pożyczka, jak tylko zlicytowana zostanie nieruchomość. 

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Komornik

@Akatsumiss Proszę, przekaż mamie, aby w tej sprawie skontaktowała się z organem egzekucyjnym.

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Investo - kilka portfeli

@tkk możesz posiadać tylko jeden portfel Investo. Wskazujemy odpowiedni rodzaj dla Ciebie po uzupełnieniu ankiety. Dziękujemy za Twoje uwagi Emotikon: Szczęśliwy

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Przejrzyście o wpłatomatach. Odpowiadamy na najczęstsze pytania jakie zadajecie na forum #FAQ

@Filipmar5 Proszę, podaj nam konkretne adresy wpłatomatów, które nie działają. Zgłosimy to i specjaliści je sprawdzą.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomaty

@Filipmar5 Prace serwisowe najczęściej planujemy w godzinach nocnych w dzień weekendowy tak, aby ta niedostępność wybranych usług była jak najmniej odczuwalna przez klientów. Poza tymi wybranymi godzinami możesz korzystać z karty i wpłatomatów. Podaj nam, proszę więcej szczegółów sytuacji, która opisujesz. Który konkretnie wpłatomat nie działa? Co się dzieje z aplikacją? Czy kłopot pojawia się pod

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pomocy ! Ile obecnie czasu na Decyzje ostateczna ?

@ikar_poznan Decyzje ostateczną podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu otrzymania kompletu dokumentów. 

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: MAKLER ING PROBELMY

@daxus Obecnie trwają prace serwisowe. Przepraszamy Cię za niedostępność modułu Makler. Informacje na bieżąco aktualizujemy tutaj.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana numeru telefonu do autoryzacji

@Dawsad1556 jeżeli nie masz już poprzedniego numeru telefonu do autoryzacji to nowy numer możesz nam podać:
1. podczas wizyty w oddziale,
2. podczas ponownej aktywacji Mojego ING po zamówieniu online koperty z kodem. 
Jeżeli interesuje Cię ta druga opcja to taki kod możesz zamówić na naszej stronie internetowej Centrum Pomocy. Wystarczy, że wybierzesz opcję "Nadaj nowe hasło" i wypełnisz wniosek.

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@baldekxd Na swoje konto powinieneś otrzymywać przelewy na swoje dane. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii. 

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

@Tymcio Damy znać, jak tylko będziemy udostępniać aplikację w AppGallery. 

18
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: wypłata środków na wykończenie w ramach kredytu hipo

@Dominonr Transzę kredytu hipotecznego możesz uruchomić w swojej bankowości. W tym celu wybierz opcję Moje finanse -> Kredyt hipoteczny –> Wnioski ->  Uruchomienie transzy.
Masz rację, w ostatnim czasie na infolinii ruch jest wzmożony Emotikon: Smutny Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu na czacie.


 

5
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎18-07-2021 11:09
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 636
Łączna liczba otrzymanych Lajków 152
Posty, które lubię