Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Obecnie proponujemy korzystać z Przelewu na telefon BLIK wchodząc przez skrót Przelewy BLIK lub po wybraniu na dole w menu: Przelewy -> Przelew na telefon BLIK.
Jeżeli chcesz to zgłosić nam przez aplikację to zapraszamy do kontaktu na czacie. Czat znajdziesz na dole strony w aplikacji. Konsultant wtedy zapisze odpowiednie zgłoszenie.
0
1
Moderator
05-12-2025
Jeżeli dla karty nie pokazuje się w aplikacji opcja zmiany kodu PIN, proszę skontaktuj się z naszą infolinią: +48 32 357 00 69.
0
0
Moderator
22-11-2025
Jeśli rata po skróceniu okresu kredytowania ma być większa niż którakolwiek z dotychczas zapłaconych to konieczne jest złożenie wniosku o aneks w oddziale banku. Jest to aneks z weryfikacją zdolności kredytowej, którego koszt to 200 zł.
0
0
Moderator
19-08-2025
1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kolejna wizyta na podpisanie aneksu. Koszt aneksu to 200 zł.
2. Propozycja stałego oprocentowania, którą wysłaliśmy, nie podlega negocjacjom. Jeśli z niej nie skorzystasz i przejdziesz na oprocentowanie zm
...
1
0
Moderator
16-07-2025
0
0
Moderator
08-07-2025
@websafe Proszę, skontaktuj się ze specjalistą Centrum Wsparcia Biznesu. Specjaliści firmowi są dostępni na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:0, na infolinii do 16:00. Numer kontaktowy to 32 357 00 24
0
0
Moderator
25-06-2025
Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.
0
0
Moderator
07-07-2025
W pierwszym okresie rozliczeniowym, w którym zamawiasz kartę do konta i który jest niepełny, nie nalicza się opłata za kartę.
0
0
Moderator
07-04-2025
@ChrisPL Jeżeli masz kłopot z płatnością, prosimy skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Specjalista sprawdza, co jest tego powodem.
0
0
Moderator
24-03-2025
W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.
0
0
Moderator
20-03-2025
0
2
Moderator
24-03-2025
Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.
0
0
Moderator
23-01-2025
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
1
4
Moderator
19-12-2024
Nie kredytujemy udziału drogi w działce. Zabezpieczamy zobowiązanie tylko na nabywanej działce. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie udziału z własnych środków.
Ważne też, żeby już w akcie notarialnym cena zakupu działki i drogi były ujęte osobno.
0
0
Moderator
19-12-2024
Nie kredytujemy udziału drogi w działce. Zabezpieczamy zobowiązanie tylko na nabywanej działce. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie udziału z własnych środków.
Ważne też, żeby już w akcie notarialnym cena zakupu działki i drogi były ujęte osobno.
0
0
Moderator
19-12-2024
Gdy na koncie dziecka jest kwota przewyższająca zwykły zarząd, wtedy taki rachunek możesz zamknąć, jednak wypłacić/przelać środki możesz tylko do wysokości zwykłego zarządu w danym miesiącu. Pozostałą kwotę zaksięgujemy na rachunku technicznym. Możesz nią zadysponować w kolejnym miesiącu, również do kwoty zwykłego zarządu.
Maksymalna miesięczna kwota wypłat w granicach zwykłego zarządu wynosi obecn...
0
1
Moderator
14-11-2025
Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
0
0
Moderator
11-12-2024
Był dzisiaj problem z działaniem aplikacji, który został już rozwiązany. Przepraszamy za te utrudnienia
0
0
Moderator
30-11-2024
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredytów hipotecznych, gdzie będziemy mogli odnieść się do szczegółów umowy i możliwości skracania okresu kredytowania. Numer kontaktowy to 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:
...
0
0
Moderator
11-01-2025
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjalista sprawdzi informacje o Twoim zgłoszeniu
0
1
Moderator
11-09-2024
Prosimy o kontakt z doradcą, u który został złożony wniosek kredytowy.
0
0
Moderator
10-09-2024
Przykro mi, że tak się stało podczas wpłaty gotówki. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Zgłosiliśmy również Pani uwagi co do ich działania. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna, dziękuję, że Pani zgłosiła również opinię w tej sprawie. Od razu wyjaśnię też, że jeżeli Pani córka korzysta z oferty dla nastolatków 13-17 to może sama zgłosić rek...
0
0
Moderator
30-08-2024
Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
0
3
Moderator
26-07-2024
W jednym dniu w Moim ING możesz złożyć 3 wnioski kredytowe. Jeżeli nadal pojawia się kłopot ze złożeniem wniosku, proszę o kontakt ze specjalistą na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu
0
0
Moderator
15-07-2024
@Arni @poktam Oferta jest już dostępna. Możecie założyć Moje ING dla dziecka w Panelu rodzica, który znajdziesz po wybraniu Usługi w Moim ING.
1
2
Moderator
16-07-2024