O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
159 Polubień
209 Rozwiązań
698 Postów
Re: Kontowalutowe

Aby to wyjaśnić proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz po zalogowaniu do Mojego ING - na samym dole strony.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Analiza budżetu oraz kalendarz

@viggen Dziękujemy za wszystkie Twoje opinie. Są one dla nas ważne - zgłaszane bezpośrednio przez Ciebie jako użytkownika usługi. Zapisaliśmy też opinię o Analizie wydatków i przekazaliśmy do zespołu, który odpowiada za rozwój tego obszaru w Moim ING. 
Jak tylko będziemy mieli informacje w tej sprawie dla Ciebie, wrócimy z nimi w kolejnej wiadomości.  

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew do USA

Gdy realizujesz przelew walutowy, możesz wybrać opcję kosztów:
SHA - opłaty i prowizje dzielone są odpowiednio pomiędzy płatnika i odbiorcę
OUR - opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez płatnika
BEN - opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez odbiorcę.

Jeżeli wybierzesz opcję pokrycia kosztów przez siebie to wtedy koszty takiego banku odbiorcy i/lub banku pośredniczącego również obciążają

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Promocje na konto oszczędniościowe

W naszej ofercie są dostępne różne rozwiązania. Dla obecnych oszczędności możesz skorzystać np. z lokaty terminowej. Obecnie w ofercie mamy dostępną Lokatę terminową Plus 6M, czyli na okres 6 miesięcy, której oprocentowanie wynosi 5% w skali roku.  Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/lokata-terminowa

...
2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Sposób zatwierdzenia przelewów

Dziękujemy za Twoją opinią w tej sprawie. Zapisałam ją i przekazałam do zespołu, który pracuje nad rozwojem Mojego ING.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Logowanie dwuetapowe

Podczas logowania możemy poprosić dodatkowo o potwierdzenie kodem z SMS-a. Logowanie do Mojego ING może przebiegać na dwa sposoby:

1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków) lub 
2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod z SMS-a.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/poradnik-dobrego-logowania 

5
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Cashback BLIKIEM

Dziękujemy za opinię. Przyjrzymy się temu rozwiązaniu. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Okres karnecji, rezygnacja z ostatniej transzy

Jeśli chcesz wydłużyć sam okres budowlany, który łącznie nie przekroczy 36 miesięcy, taki wniosek możesz złożyć przez Moje ING.

 

W przypadku wydłużenia dodatkowo okresu karencji, okres wydłużenia zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę niezbędnych dokumentów przedstawi Ci nasz specjali

...
2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Utrata/kradzież dokumentów - jakie wsparcie ING?

W przypadku utraty dokumentu faktycznie ważne jest zastrzeżenie go. Taki dokument zostanie dodany do centralnej bazy danych, która należy do Związku Banków Polskich. Dzięki temu instytucje finansowe dostaną dostęp do tej informacji, co ograniczy możliwość wykorzystania takiego dokumentu. 
Przekazujemy również informacje co dalej, np. nadal możesz korzystać z przelewów w Moim ING, nie będzie jednak

...
2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Możliwość ukrycia kont

Możesz ukryć podgląd do danych kont w Moim ING. Taką opcję znajdziesz w Moim ING po wybraniu Ustawienia -> Widok. Ukrycie produktu powoduje brak dostępu do historii, salda, realizacji transakcji. W tym samym miejscu możesz też potem przywrócić widok takiego konta w Moim ING. 

Dzięki weryfikacji behawioralnej możemy dodatkowo zabezpieczyć finanse, w przypadku gdy oszust przechwyci lub wyłudzi od Ci

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Jak do Was napisać?

Przez opcję Wiadomości możesz przesłać do nas dokumenty. Natomiast w Moim ING chętnie pomożemy na czacie. Oprócz wyszukania informacji u Wirtualnego asystenta możesz porozmawiać ze specjalistą na czacie. Czatujemy w godzinach 8:00-24:00 od poniedziałku do piątku, a w soboty w godzinach 8:00-22:00

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: powiadomienia PUSH dla ING Business

W ING Business nie ma opcji powiadomień PUSH. W bankowości przeglądarkowej można ustawić powiadomienia SMS. Koszt jednego SMS-a zgodnie z aktualną Tabelą Opłat i Prowizji to 0,25 zł. Dziękuję za Twoją opinię w tej sprawie - zapisałam ją i przekazałam do odpowiedniego zespołu.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten Komunikat znajdziesz tutaj:

https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/bankowosc-elektroniczna

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Odsetki w górę - kapitał w dół

Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszym specjalistą hipotecznym. Specjaliści są dostępni na dedykowanej infolinii pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aneks do umowy kredytowej - likwidacja WIBOR

Możliwość podpisania aneksu BMR funkcjonuje u nas od 2019 r. dla klienta. Taki aneks dostępny jest dla klienta już w momencie zawierania umowy.
Obecna akcja dotyczy właśnie umów z roku 2018 r., w których takiej informacji nie było zawartej. 
Zgodnie z zaleceniami KNF, musieliśmy wystosować taką akcję informacyjną do klientów.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Limit zadłużenia

Spłata wykorzystanego limitu w całości jest wymagana najpóźniej w dniu zakończenia umowy. Możesz wcześniej skorzystać z pożyczki konsolidacyjnej na spłatę tego zobowiązania. Wtedy taką pożyczką spłacasz i zamykasz limit, a sam kredyt rozkładasz na raty. Szczegóły tej oferty znajdziesz tutaj:

https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/pozyczka-z-konsolidacja

Jeżeli chcesz porozmawiać o szc

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: operacje zaplanowane

Jeżeli taki zaplanowany przelew został zrealizowany już wcześniej to znajdziesz go w Historii konta. Wtedy po wybraniu szczegółów przelewu możesz ponowić transakcję. Z tego samego miejsca możesz zapisać też danego odbiorcę.  Dodatkowo w sekcji Usługi -> Zaplanowane płatności możesz sprawdzić, edytować takie zaplanowane płatności i dodać nowe. 

Zapisałam też Twoją opinię w tej sprawie i przekazałam

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak wpłaty we wpłatomacie

Wiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowaEmotikon: Smutny Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. To wszystko, co możemy zrobić w tej sprawie tutaj. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aneks do umowy kredytowej - likwidacja WIBOR

Jeżeli z mocy prawa (według zapowiedzi rządu w 2023 roku) WIBOR zostanie zastąpiony innym wskaźnikiem, to wykorzystamy ten inny wskaźnik do konstrukcji oprocentowania.

7
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z przelewami

Przelew, który został wysłany do Ciebie, może sprawdzić nadawca w swoim banku. Aby sprawdzić, co jest powodem kłopotu z realizacją przelewu, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Operat szacunkowy

Dokładny termin jest uzależniony od wielu czynników, min. czy dostarczyłeś nam wycenę sam, jeśli tak, to kiedy? Czy od razu wraz z wszystkimi dokumentami, czy dopiero po otrzymaniu decyzji wstępnej?  Lub czy wycenę mamy wykonać samodzielnie. A także czy analityk nie będzie potrzebował dodatkowych informacji.
Jednak okres ten może nam zająć od 3 dni roboczych do około 2 tygodni. 
 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Rozliczenie transzy na wykończenie mieszkania a rezygnacja z tej transzy

@BartoszB Warunkiem rezygnacji z wypłaty kolejnej transzy jest:

  • zakończenie inwestycji (potwierdzone dokumentami – spełniony warunek umowy) albo
  • posiadanie środków własnych pozwalających na zakończenie inwestycji - w tym przypadku również inwestycja musi zostać rozliczona.

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania

Aktualnie wniosek o aneks do umowy, dotyczący skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie, dostępny jest wyłącznie w naszej placówce bankowej. 

Telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 możesz zamówić taki aneks. Do oddziału możesz więc podejść tylko raz, w celu podpisania gotowego aneksu. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Konto oszczędnościowe

Jeżeli korzystasz z promocji do Otwartego Konta Oszczędnościowego to w Moim ING prezentujemy tylko naliczone odsetki, które wynikają z oprocentowania standardowego. Odsetki bonusowe naliczamy osobno, nie są one prezentowane w Moim ING. Zaksięgują się na koncie po upływie 3 miesięcy od założenia konta. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Spłacone zajęcie komornicze na koncie, a kredyt hipoteczny

Jeżeli chcesz sprawdzić informacje, które dotyczą danego wniosku i powodu decyzji, prosimy napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING, a numer kontaktowy to 32 357 00 69.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎24-06-2022 10:16
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 698
Łączna liczba otrzymanych Lajków 159
Posty, które lubię