Re.: Wpłatomat pobrał pieniądze i nie wpłacił ich na konto
Przykro mi, że tak się stało podczas wpłaty gotówki. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Zgłosiliśmy również Pani uwagi co do ich działania. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna, dziękuję, że Pani zgłosiła również opinię w tej sprawie. Od razu wyjaśnię też, że jeżeli Pani córka korzysta z oferty dla nastolatków 13-17 to może sama zgłosić rek...
Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
W jednym dniu w Moim ING możesz złożyć 3 wnioski kredytowe. Jeżeli nadal pojawia się kłopot ze złożeniem wniosku, proszę o kontakt ze specjalistą na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING
Pracujemy nad rozwiązaniem obecnego kłopotu z kartami. Aktualny status można sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Przepraszamy za te utrudnienia.
Re.: Logowanie biometryczne - Twój telefon nie zna tej sztuczki
Sprawdź proszę, czy masz włączone logowanie danymi biometrycznymi po wybraniu w Moim ING Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji. Jeżeli tak i nadal nie działa to proszę odinstaluj aplikację. I po ponownym zainstalowaniu, podczas aktywacji wybierz od razu opcję logowania takimi danymi.
Urządzenie w tej lokalizacji ma funkcję tylko wypłat i obecnie nie są zaplanowane zmiany co do udostępnienia urządzenia z opcją wpłaty. Lokalizację najbliższego wpłatomatu znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=wplatomat
Re.: Zaświadczenie o udzieleniu kredytu - wpis do hipoteki
Gdy dostarczysz nam akt notarialny przenoszący własność na Ciebie, to przygotujemy nowe zaświadczenie. Co więcej, to możesz się z nami skontaktować zanim podpiszesz akt i teraz już przygotujemy poprawne zaświadczenie, aby to notariusz mógł złożyć wniosek o ustanowienie hipoteki. Skontaktuj się z naszą infolinią obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING (zakład...
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za granicą powinien on być sporządzony lub potwierdzony przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub w urzędzie lub u notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy praw
W tym roku planujemy wprowadzić do oferty konto dla dzieci poniżej 13 roku życia. Dzieci od 6 roku życia będą miały możliwość korzystania z bankowości internetowej Moje ING. Dodatkowo dzieci od 6 roku życia będą mogły skorzystać z karty przedpłaconej z możliwością jej digitalizacji na telefonach z Androidem. Planujemy również wprowadzić rozwiązania z zakresu płatności i oszczędzania.
Wystarczy, że zmienisz język na angielski w Moim ING. Aby to zrobić to po zalogowaniu do Mojego ING przewiń ekran na dół. Tam znajdziesz opcję English. I potem możesz już pobrać potwierdzenie w języku angielskim.
Mieszkanie może być zgłoszone jako adres dla wykonywanej działalności gospodarczej. Jednak mieszkanie musi pozostać jako lokal mieszkalny. Jeśli mieszkanie będzie przekształcone w lokal użytkowy to w takiej sytuacji ta nieruchomość nie będzie mogła stanowić zabezpieczenia dla banku.
Re: W jaki sposób można zamknąć linie kredytowa dla JDG w aplikacji mobilnej
Jeśli kwota linii kredytowej jest spłacona wraz z odsetkami, to wniosek o zamknięcie linii można złożyć w bankowości Moje ING po kliknięciu w kółko z kontem firmowym i kolejno z prawej strony wybranie opcji Zamknij linię kredytową.
Re: Procedura AML to koszmar, dlaczego to tak wygląda?
Dziękujemy za opinię i wszystkie uwagi do procesu komunikacyjnego. Zbieramy głosy, które dotyczą aktualnego działania procesu.
W sprawie wyświetlania komunikatu, który dotyczy dokumentu tożsamości, proszę o kontakt z naszym specjalistą np. na czacie w Moim ING. Specjalista zarejestruje odpowiednie zgłoszenie w tej sprawie, aby to wyjaśnić.
Logowanie do Mojego ING w przeglądarce wymaga podania hasła, hasło pobieramy w formie maskowanej. Jeśli będziemy planowali jakieś zmiany w tym zakresie poinformujemy z odpowiednim wyprzedzeniem.