O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
171 Polubień
238 Rozwiązań
775 Postów
Re: potwierdzenie transakcji w języku angielskim

Wystarczy, że zmienisz język na angielski w Moim ING. Aby to zrobić to po zalogowaniu do Mojego ING przewiń ekran na dół. Tam znajdziesz opcję English. I potem możesz już pobrać potwierdzenie w języku angielskim. 

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana sposobu użytkowania mieszkania

Mieszkanie może być zgłoszone jako adres dla wykonywanej działalności gospodarczej. Jednak mieszkanie musi pozostać jako lokal mieszkalny. Jeśli mieszkanie będzie przekształcone w lokal użytkowy to w takiej sytuacji ta nieruchomość nie będzie mogła stanowić zabezpieczenia dla banku.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Całkowita przedterminowa spłata kredytu hipotecznego

Tak, wszystkie ubezpieczenia powiązane z Twoim kredytem hipotecznym zostają automatycznie wypowiedziane. Więc tutaj nie otrzymasz również zwrotu.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: iOS 17.4 - BLIK zbliżeniowy

Analizujemy różne metody w obszarze płatności mobilnych. O naszych planach będziemy informować na bieżąco.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: W jaki sposób można zamknąć linie kredytowa dla JDG w aplikacji mobilnej

Jeśli kwota linii kredytowej jest spłacona wraz z odsetkami, to wniosek o zamknięcie linii można złożyć w bankowości Moje ING po kliknięciu w kółko z kontem firmowym i kolejno z prawej strony wybranie opcji Zamknij linię kredytową. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Procedura AML to koszmar, dlaczego to tak wygląda?

Dziękujemy za opinię i wszystkie uwagi do procesu komunikacyjnego. Zbieramy głosy, które dotyczą aktualnego działania procesu. 

W sprawie wyświetlania komunikatu, który dotyczy dokumentu tożsamości, proszę o kontakt z naszym specjalistą np. na czacie w Moim ING. Specjalista zarejestruje odpowiednie zgłoszenie w tej sprawie, aby to wyjaśnić. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Logowanie do Mojego ING w przeglądarce wymaga podania hasła, hasło pobieramy w formie maskowanej. Jeśli będziemy planowali jakieś zmiany w tym zakresie poinformujemy z odpowiednim wyprzedzeniem.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zbieg egzekucji

@Artur71 za czynności związane z obsługą rachunków, a także za usługi udostępnione w ramach zawartej umowy, bank pobiera opłaty i prowizje zgodnie z Tabelą opłat i prowizji lub na zasadach określonych w umowie. Tabela opłat i prowizji jest dostępna w placówkach bankowych oraz na stronie internetowej banku: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/tabela-oplat-i-prowizji 
Posiadacz rachun

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Bank analizuje różne rozwiązania płatności mobilnych dostępne na rynku, także Xiaomi Pay. 
Na chwilę obecną nie planujemy wdrożenia Xiaomi Pay.

6
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie o klucz zabezpieczeń U2F

Jeśli zgubisz ostatni klucz, możesz go usunąć na infolinii lub w placówce - miejscu spotkań.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@f0ku5  Zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze. 
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności.

Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje.
Następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania:
- wrzesień/październik 2022 - 16 sesji testowych 
- październik/listopad 2022 - 15 sesji testowych 
- grudzień 2022 - 16 sesji badawczych
- grudzień 2022 (eyetracking) -

...
8
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości zalogowania

Jeżeli tak się dzieje to wyjdź proszę z naszej aplikacji i potem wejdź w nią ponownie i wybierz od razu Zaloguj na pasku na dole (bez klikania na skrót ze stanem konta). W najbliższej aktualizacji aplikacji umożliwimy logowanie po kliknięciu na skrót na ekranie startowym

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: iPhone z iOS 17 nie da się zalogować U2F

Proszę, spróbujcie przyłożyć klucz U2F do ekranu i przesuńcie powoli w stronę NFC (czyli do góry ekranu, nieopodal lokalizacji notcha). Proszę dajcie znać, czy pomogło

4
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Propozycje ulepszenia bankowości ING

Dziękujemy za przesłanie propozycji ulepszeń. Przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pytania odnośnie działania kluczy bezpieczeństwa U2F

1. Nie kasujemy nieaktywnych kluczy.

2. Podczas późniejszej aktywacji aplikacji mobilnej automatycznie dodamy do niej Twój klucz U2F. Jeśli nie chcesz używać klucza U2F z aplikacją Moje ING po aktywacji, możesz później usunąć U2F samodzielnie – przejdź do Ustawień w Moim ING, wybierz Bezpieczeństwo, a następnie Klucze zabezpieczeń U2F.

3. Tak, po usunięciu wszystkich kluczy, nowy aktywujesz w oddz

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Minimalna roczna suma transakcji a karta dodatkowa

Do opłaty rocznej za kartę zliczamy wykonane płatności bezgotówkowe - sumujemy transakcje zarówno kartą główną, jak i dodatkową. Ważne jest tylko to, czy karty te zostaną wydane w dwóch różnych terminach, np. karta dodatkowa zostanie zamówiona po jakimś czasie:
- jeżeli kartę główną i dodatkową wydamy w 2 różnych miesiącach, termin pobrania opłaty rocznej za każdą z nich będzie w różnych miesiącach

...
2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Priority Pass dla karty dodatkowej

Imienną kartę Priority Pass wydajemy bezpłatnie dla posiadacza Platynowej karty kredytowej Mastercard i karty dodatkowej, czyli każdy z Was otrzymuje własną kartę Priority Pass

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zakup biletu w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za Twoją opinię. Przyjrzymy się aktualnym rozwiązaniom. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

W tej sytuacji prosimy o skorzystanie z poniższych wskazówek:
1. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Moje ING
2. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Chrome
3. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Android System WebView
4. Wyczyszczenie pamięci wewnętrznej w aplikacji Moje ING lub odinstalowanie i zainstalowanie Moje ING ponownie

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Jeżeli nie otrzymujesz połączenia to proszę, sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 nie jest dodany do zablokowanych, czy nie masz zablokowanych połączeń od nieznanych nadawców. Warto na czas aktywacji zapisać nasz numer w kontaktach. 

Jeżeli korzystasz z dwóch kart SIM to zalecamy, aby na czas aktywacji:
- wyłączyć jedną kartę SIM w telefonie,
- zdefiniować w telefonie internet i połączenia głosowe z

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: csv

Możesz pobrać wyciągi w formacie PDF lub MT940 w Moim ING - tylko takie opcje są dostępne

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu...

@Edek Po nadpłacie kredytu można powrócić do najwyższej zapłaconej raty w historii kredytu lub do tej z decyzji kredytowej, chyba, że jesteś w okresie karencji. W przypadku gdy jest tzw. karencja w spłacie kapitału (czyli płacisz same raty odsetkowe, a nie kapitałowo-odsetkowe) to nie skrócisz okresu spłaty. Możesz jedynie dokonać nadpłaty kredytu w okresie karencji bez skrócenia okresu kredytowan

...
5
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Limit na koncie zamknięcie - nowy wniosek odrzucony.

Aby sprawdzić Twój wniosek to prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Apple Pay i nowa karta

Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Odszkodowanie z polisy kredytowanego mieszkania

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Szkodę jak najszybciej zgłoś do Ubezpieczyciela. On przekaże Ci, jakie dokumenty będą potrzebne 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎14-03-2024 11:16
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 775
Łączna liczba otrzymanych Lajków 171
Posty, które lubię