O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
176 Polubień
248 Rozwiązań
812 Postów
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy
Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Obecnie proponujemy korzystać z Przelewu na telefon BLIK wchodząc przez skrót Przelewy BLIK lub po wybraniu na dole w menu: Przelewy -> Przelew na telefon BLIK.

Jeżeli chcesz to zgłosić nam przez aplikację to zapraszamy do kontaktu na czacie. Czat znajdziesz na dole strony w aplikacji. Konsultant wtedy zapisze odpowiednie zgłoszenie.
1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Nieaktywna karta vs PIN
Jeżeli dla karty nie pokazuje się w aplikacji opcja zmiany kodu PIN, proszę skontaktuj się z naszą infolinią: +48 32 357 00 69.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Zwiększenie miesięcznej kwoty raty kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania
Jeśli rata po skróceniu okresu kredytowania ma być większa niż którakolwiek z dotychczas zapłaconych to konieczne jest złożenie wniosku o aneks w oddziale banku. Jest to aneks z weryfikacją zdolności kredytowej, którego koszt to 200 zł.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kolejna wizyta na podpisanie aneksu. Koszt aneksu to 200 zł.
2. Propozycja stałego oprocentowania, którą wysłaliśmy, nie podlega negocjacjom. Jeśli z niej nie skorzystasz i przejdziesz na oprocentowanie zm

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Pelnomocnictwo dostepu do konta malzonka

Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty Na stronie nie mamy takiego wzoru pełnomocnictwa. Ważne jednak, aby w pełnomocnictwie znalazły się te dane, które są w komunikacie oraz żeby były wymienione wszystkie te czynności, do których udzie

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@websafe  Proszę, skontaktuj się ze specjalistą Centrum Wsparcia Biznesu. Specjaliści firmowi są dostępni na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:0, na infolinii do 16:00. Numer kontaktowy to 32 357 00 24

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowa karta, niepełny okres rozliczeniowy a opłaty
W pierwszym okresie rozliczeniowym, w którym zamawiasz kartę do konta i który jest niepełny, nie nalicza się opłata za kartę.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

@ChrisPL Jeżeli masz kłopot z płatnością, prosimy skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Specjalista sprawdza, co jest tego powodem. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Obecnie nie planujemy

2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Usługa sejf

Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

4
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny
Nie kredytujemy udziału drogi w działce. Zabezpieczamy zobowiązanie tylko na nabywanej działce. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie udziału z własnych środków.

Ważne też, żeby już w akcie notarialnym cena zakupu działki i drogi były ujęte osobno.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny
Nie kredytujemy udziału drogi w działce. Zabezpieczamy zobowiązanie tylko na nabywanej działce. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie udziału z własnych środków.

Ważne też, żeby już w akcie notarialnym cena zakupu działki i drogi były ujęte osobno.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: OKO dziecka
Gdy na koncie dziecka jest kwota przewyższająca zwykły zarząd, wtedy taki rachunek możesz zamknąć, jednak wypłacić/przelać środki możesz tylko do wysokości zwykłego zarządu w danym miesiącu. Pozostałą kwotę zaksięgujemy na rachunku technicznym. Możesz nią zadysponować w kolejnym miesiącu, również do kwoty zwykłego zarządu.
Maksymalna miesięczna kwota wypłat w granicach zwykłego zarządu wynosi obecn...
1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet
Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Znowu nie działa aplikacja!!!
Był dzisiaj problem z działaniem aplikacji, który został już rozwiązany. Przepraszamy za te utrudnienia
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredytów hipotecznych, gdzie będziemy mogli odnieść się do szczegółów umowy i możliwości skracania okresu kredytowania. Numer kontaktowy to 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Nie udało się pobrać danych
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjalista sprawdzi informacje o Twoim zgłoszeniu
1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Aktualny Czas wydania decyzji
Prosimy o kontakt z doradcą, u który został złożony wniosek kredytowy.
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat pobrał pieniądze i nie wpłacił ich na konto
Przykro mi, że tak się stało podczas wpłaty gotówki. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Zgłosiliśmy również Pani uwagi co do ich działania. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna, dziękuję, że Pani zgłosiła również opinię w tej sprawie. Od razu wyjaśnię też, że jeżeli Pani córka korzysta z oferty dla nastolatków 13-17 to może sama zgłosić rek...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa
Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re.: Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków

W jednym dniu w Moim ING możesz złożyć 3 wnioski kredytowe. Jeżeli nadal pojawia się kłopot ze złożeniem wniosku, proszę o kontakt ze specjalistą na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

@Arni @poktam Oferta jest już dostępna. Możecie założyć Moje ING dla dziecka w Panelu rodzica, który znajdziesz po wybraniu Usługi w Moim ING.

2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎03-12-2025 08:41
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 812
Łączna liczba otrzymanych Lajków 176
Posty, które lubię