O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
152 Polubień
192 Rozwiązań
651 Postów
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

@Marta4 Chciałabym pomóc w tej sprawie. Skontaktowałam się z Tobą w wiadomości prywatnej.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Pożyczka w Holandii przez internet

@rxecjjtj Wniosek o pożyczkę u nas możesz złożyć na kilka sposobów:
- w Moim ING: Oferta ING -> Kredyty i pożyczki -> Pożyczka gotówkowa,
- telefonicznie na naszej infolinii: 32 357 00 69,
- w naszej placówce. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: muzyka na oczekiwanie

@alexshimmin  I contacted you about this via private message 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Podejrzany przelew

@klima1031 Aby to sprawdzić, proszę, skontaktuj się z nami przez przez:

- czat w Moim ING: Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu 
lub
- telefonicznie: nasza infolinia jest czynna przez całą dobę +48 32 357 00 69.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Zapytanie o przewalutowanie UAH

Niestety posiadanie karty wielowalutowej i konta walutowego w dolarach nie umożliwi płatności kartą w dolarach na Ukrainie.

Jeśli płatność jest dokonana w walucie innej niż posiadane konto walutowe, płatność rozliczana jest za pomocą konta w złotówkach. Transakcja zrealizowana za granicą przewalutowana zostanie po kursie VISA i zostanie do niej doliczona prowizja w wysokości 3%.

 

Przybliżony k

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada na rachunku

Tak, możesz udzielić pełnomocnictwa do konta na rzecz innej instytucji na dwa sposoby:
- bez zablokowania pieniędzy
- z jednoczesną blokadą pieniędzy.
Dyspozycje realizujemy w oddziale banku.
Za taką dyspozycję nalicza się też opłata - zależy od rodzaju konta, na którym robisz blokadę (firmowym lub osobistym).

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana statusu

Mamy informację, że sprawdzenie statusu wniosku już działa. Prosimy, sprawdź u siebie, czy jest ok.

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Oddzielny Blik dla konta firmowego - inny numer telefonu

@Magda555 Zapisaliśmy Twoją opinię w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Smart saver

Tak, ze stałego zlecenia nie odkładają się pieniądze na Smart Saver.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Transfer środków do ING IKE

Obecnie taki wniosek możesz złożyć tylko w naszej placówce. We wniosku wskazujesz dodatkowo na jaki subfundusz należy rozliczyć wpłatę transferową z PPE oraz z jakiej instytucji taka wpłata oraz dokumenty zostaną przekazane.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Moj Transport - Parkingi

 @Matizzz6 Po wpisaniu numeru rejestracyjnego wybierz opcję zatwierdzenia na klawiaturze. Wtedy pokażą się kolejne opcje.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny plus drugi kredyt

W umowie kredytowej rzeczywiście można znaleźć taki zapis. Oznacza to, że nie możesz zaciągnąć żadnych zobowiązań kredytowych, podczas trwania umowy o kredyt hipoteczny, których suma przekroczyłaby 65% dochodu netto, jaki nam podałeś. Uwzględniamy w tym także ratę hipoteki. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.

Zapraszam do złożenia wniosku w wygodny dla Ciebie sposób:
- w Moim ING: Oferta IN

...
11
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

@tpiotrek Proszę, sprawdź Wiadomości w Moim ING. Powinieneś już otrzymać od nas odpowiedź na swoje zgłoszenie.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie rachunku

@josueminsime Prosimy o sprawdzenie Wiadomości w bankowości Moje ING. Powinna już dotrzeć odpowiedź na zgłoszenie. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt

@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Dziękuję, że dałeś nam znać, że płatności zbliżeniowe już u Ciebie działają. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę się zalogować

Postaram się pomóc, dlatego dopytam o kilka informacji. W jaki sposób założyłeś konto? Online czy w naszym oddziale? Jeżeli online to czy otrzymałeś już spersonalizowaną umowę mejlowo i masz login do bankowości? 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Koniec współpracy z ING

Przykro nam, że podjąłeś taką decyzjęEmotikon: Smutny 
Jeżeli w przyszłości będziesz zainteresowany naszą ofertą, zapraszamy do kontaktu. 

1
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Decyzję staramy podjąć się najszybciej jak to możliwe. Trudno mi się odnieść do tego, co stało się w przypadku Twojego wniosku, bo przez społeczność nie mam do niego dostępu Emotikon: Smutny Aby wyjaśnić sprawę skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. 

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta

Miło mi, że chcesz skorzystać z naszej oferty. Sprawdziłam i nie mamy zgłoszeń o kłopocie z założeniem konta w bankowości internetowej Moje INGEmotikon: Smutny Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez telefon: 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Termin do rozpatrzenia wniosku

Najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby, u której składałaś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba również powinna informować Cię na bieżąco przy kolejnych zmianach statusu wniosku, bądź wymaganych dodatkowo dokumentach itd.

 

U tej osoby również możesz uzyskać numer swojego wniosku i możesz orientacyjnie sprawdzać samodzielnie status korzystając z linka: https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/

...
6
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Ubezpiecznie na czas budowy przy kredycie hipotecznym.

W całym okresie kredytowym wymagamy cesji na bank przy ubezpieczeniu nieruchomości.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Makler znowu nie działa

Potwierdzamy, że występowały dzisiaj kłopoty z dostępem do Mojego INGEmotikon: Smutny Pracowaliśmy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemu. Prosimy, sprawdźcie teraz - usługa już powinna działać poprawnie, także dostęp do modułu Makler. 

7
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

@ANNSUL Tutaj nie mamy wglądu do szczegółów Twojego zgłoszenia. Aby sprawdzić, na jakim jest etapie, proszę, skontaktuj się z nami przez kanał szyfrowany, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: [UX-BUG] Wykonaj kolejną transakcję

@M4ciek dziękujemy za Twoją opinię - przekazałam ją do zespołu, który pracujemy nad rozwojem usługi Moje ING.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎06-10-2021 12:15
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 651
Łączna liczba otrzymanych Lajków 152
Posty, które lubię