W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.
0
0
Moderator
20-03-2025
0
1
Moderator
21-03-2025
Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.
0
0
Moderator
23-01-2025
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
1
4
Moderator
19-12-2024
Nie kredytujemy udziału drogi w działce. Zabezpieczamy zobowiązanie tylko na nabywanej działce. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie udziału z własnych środków.
Ważne też, żeby już w akcie notarialnym cena zakupu działki i drogi były ujęte osobno.
0
0
Moderator
19-12-2024
Nie kredytujemy udziału drogi w działce. Zabezpieczamy zobowiązanie tylko na nabywanej działce. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie udziału z własnych środków.
Ważne też, żeby już w akcie notarialnym cena zakupu działki i drogi były ujęte osobno.
0
0
Moderator
19-12-2024
Gdy na koncie dziecka jest kwota przewyższająca zwykły zarząd, wtedy taki rachunek możesz zamknąć, jednak wypłacić/przelać środki możesz tylko do wysokości zwykłego zarządu w danym miesiącu. Pozostałą kwotę zaksięgujemy na rachunku technicznym. Możesz nią zadysponować w kolejnym miesiącu, również do kwoty zwykłego zarządu.
Maksymalna miesięczna kwota wypłat w granicach zwykłego zarządu wynosi obecn...
0
1
Moderator
07-01-2025
Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
0
0
Moderator
11-12-2024
Był dzisiaj problem z działaniem aplikacji, który został już rozwiązany. Przepraszamy za te utrudnienia
0
0
Moderator
30-11-2024
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredytów hipotecznych, gdzie będziemy mogli odnieść się do szczegółów umowy i możliwości skracania okresu kredytowania. Numer kontaktowy to 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:
...
0
0
Moderator
11-01-2025
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjalista sprawdzi informacje o Twoim zgłoszeniu
0
1
Moderator
11-09-2024
Prosimy o kontakt z doradcą, u który został złożony wniosek kredytowy.
0
0
Moderator
10-09-2024
Przykro mi, że tak się stało podczas wpłaty gotówki. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Zgłosiliśmy również Pani uwagi co do ich działania. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna, dziękuję, że Pani zgłosiła również opinię w tej sprawie. Od razu wyjaśnię też, że jeżeli Pani córka korzysta z oferty dla nastolatków 13-17 to może sama zgłosić rek...
0
0
Moderator
30-08-2024
Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
0
3
Moderator
26-07-2024
W jednym dniu w Moim ING możesz złożyć 3 wnioski kredytowe. Jeżeli nadal pojawia się kłopot ze złożeniem wniosku, proszę o kontakt ze specjalistą na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu
0
0
Moderator
15-07-2024
@Arni @poktam Oferta jest już dostępna. Możecie założyć Moje ING dla dziecka w Panelu rodzica, który znajdziesz po wybraniu Usługi w Moim ING.
1
2
Moderator
16-07-2024
0
3
Moderator
11-10-2024
Pracujemy nad rozwiązaniem obecnego kłopotu z kartami. Aktualny status można sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci Przepraszamy za te utrudnienia.
0
3
Moderator
27-06-2024
Aby to wyjaśnić, proszę, skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69.
0
0
Moderator
19-06-2024
Sprawdź proszę, czy masz włączone logowanie danymi biometrycznymi po wybraniu w Moim ING Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji. Jeżeli tak i nadal nie działa to proszę odinstaluj aplikację. I po ponownym zainstalowaniu, podczas aktywacji wybierz od razu opcję logowania takimi danymi.
0
3
Moderator
13-06-2024
0
2
Moderator
11-06-2024
Gdy dostarczysz nam akt notarialny przenoszący własność na Ciebie, to przygotujemy nowe zaświadczenie. Co więcej, to możesz się z nami skontaktować zanim podpiszesz akt i teraz już przygotujemy poprawne zaświadczenie, aby to notariusz mógł złożyć wniosek o ustanowienie hipoteki. Skontaktuj się z naszą infolinią obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING (zakład...
0
0
Moderator
08-06-2024
Analizujemy możliwości rozwojowe w obszarze płatności mobilnych BLIK.
0
0
Moderator
07-06-2024
Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.
0
4
Moderator
15-05-2024
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za granicą powinien on być sporządzony lub potwierdzony przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub w urzędzie lub u notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy praw
...
0
0
Moderator
23-04-2024