O AgnieszkaBin

AgnieszkaBin
170 Polubień
234 Rozwiązań
763 Postów
Re: Re.: iPhone z iOS 17 nie da się zalogować U2F

Proszę, spróbujcie przyłożyć klucz U2F do ekranu i przesuńcie powoli w stronę NFC (czyli do góry ekranu, nieopodal lokalizacji notcha). Proszę dajcie znać, czy pomogło

4
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Propozycje ulepszenia bankowości ING

Dziękujemy za przesłanie propozycji ulepszeń. Przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Pytania odnośnie działania kluczy bezpieczeństwa U2F

1. Nie kasujemy nieaktywnych kluczy.

2. Podczas późniejszej aktywacji aplikacji mobilnej automatycznie dodamy do niej Twój klucz U2F. Jeśli nie chcesz używać klucza U2F z aplikacją Moje ING po aktywacji, możesz później usunąć U2F samodzielnie – przejdź do Ustawień w Moim ING, wybierz Bezpieczeństwo, a następnie Klucze zabezpieczeń U2F.

3. Tak, po usunięciu wszystkich kluczy, nowy aktywujesz w oddz

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Minimalna roczna suma transakcji a karta dodatkowa

Do opłaty rocznej za kartę zliczamy wykonane płatności bezgotówkowe - sumujemy transakcje zarówno kartą główną, jak i dodatkową. Ważne jest tylko to, czy karty te zostaną wydane w dwóch różnych terminach, np. karta dodatkowa zostanie zamówiona po jakimś czasie:
- jeżeli kartę główną i dodatkową wydamy w 2 różnych miesiącach, termin pobrania opłaty rocznej za każdą z nich będzie w różnych miesiącach

...
2
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Priority Pass dla karty dodatkowej

Imienną kartę Priority Pass wydajemy bezpłatnie dla posiadacza Platynowej karty kredytowej Mastercard i karty dodatkowej, czyli każdy z Was otrzymuje własną kartę Priority Pass

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zakup biletu w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za Twoją opinię. Przyjrzymy się aktualnym rozwiązaniom. 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

W tej sytuacji prosimy o skorzystanie z poniższych wskazówek:
1. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Moje ING
2. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Chrome
3. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Android System WebView
4. Wyczyszczenie pamięci wewnętrznej w aplikacji Moje ING lub odinstalowanie i zainstalowanie Moje ING ponownie

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Jeżeli nie otrzymujesz połączenia to proszę, sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 nie jest dodany do zablokowanych, czy nie masz zablokowanych połączeń od nieznanych nadawców. Warto na czas aktywacji zapisać nasz numer w kontaktach. 

Jeżeli korzystasz z dwóch kart SIM to zalecamy, aby na czas aktywacji:
- wyłączyć jedną kartę SIM w telefonie,
- zdefiniować w telefonie internet i połączenia głosowe z

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: csv

Możesz pobrać wyciągi w formacie PDF lub MT940 w Moim ING - tylko takie opcje są dostępne

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu...

@Edek Po nadpłacie kredytu można powrócić do najwyższej zapłaconej raty w historii kredytu lub do tej z decyzji kredytowej, chyba, że jesteś w okresie karencji. W przypadku gdy jest tzw. karencja w spłacie kapitału (czyli płacisz same raty odsetkowe, a nie kapitałowo-odsetkowe) to nie skrócisz okresu spłaty. Możesz jedynie dokonać nadpłaty kredytu w okresie karencji bez skrócenia okresu kredytowan

...
5
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Limit na koncie zamknięcie - nowy wniosek odrzucony.

Aby sprawdzić Twój wniosek to prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING

3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Apple Pay i nowa karta

Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Odszkodowanie z polisy kredytowanego mieszkania

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Szkodę jak najszybciej zgłoś do Ubezpieczyciela. On przekaże Ci, jakie dokumenty będą potrzebne 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: BLOKADA NA RACHUNKU
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: blokada kont przez bank
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: blokują kąta baz powodu

Tutaj nie możemy wyjaśnić tej sprawy dla Ciebie, przykro mi Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą. To może być kontakt na czacie - specjaliści są dostępni dzisiaj do 22:00, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Tutaj nie możemy wyjaśnić tej sprawy dla Ciebie, przykro mi Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą. To może być kontakt na czacie - specjaliści są dostępni dzisiaj do 22:00, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Jak są rozliczane składki społeczne w Księgowość ING

W programie ING Księgowość należy utworzyć deklaracje DRA i w zakładce finanse firmy -> zobowiązania  -> publiczno-prawne oznaczyć jako zapłacone. 
Na tej podstawie składki ZUS zostaną odliczone podczas wyliczania podatku oraz podczas ustalania podstawy składki na ubezpieczenia zdrowotne.

 

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: odmowa drugiej transzy

Faktycznie jest tak, jak pisze @gpp15927 w temacie skrócenia karencji i rozpoczęcia spłaty rat kapitałowo odsetkowych. Kredyt musi być uruchomiony w całości. 
Natomiast jeśli zabrakło Ci środków na realizację pierwszej transzy, możesz złożyć w oddziale wniosek o aneks o podwyższenie kwoty kredytu. Ponownie będziemy przeliczać Twój kosztorys. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi, s

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

@Z92 Przy określaniu dochodu istotne są zapisy ustawy o pomocy społecznej. W przypadku dochodu z umów (m.in. o pracę, zlecenia, o dzieło) należy się odnosić do dochodu, który się uzyskało w miesiącu poprzedzającym składanie wniosku. Natomiast w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej kredytobiorca odnosi się do ostatniego złożonego rozliczenia rocznego, czyli teraz do dochodu wykazanego w

...
3
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot na zamkniętą kartę kredytową

Aby to wyjaśnić, proszę skontaktuj się z naszym specjalistą np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Dodawanie załączników do potwierdzenia spełnienia warunków umowy

@suwi Chcielibyśmy to wyjaśnić dla Ciebie, dlatego potrzebujemy dodatkowych informacji. Do którego produktu u nas chcesz przesłać załączniki? Czy do kredytu hipotecznego? Czy próbujesz dodać plik przez aplikację czy po zalogowaniu na przeglądarce? Jeżeli przez aplikację, czy korzystasz z telefonu z systemem iOS czy Android? Jaką masz obecnie wersję aplikacji? Jeżeli przez przeglądarkę to jaki to j

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Od kiedy liczy się oprocentowanie kredytu

Ad 1. Jeżeli okres karencji który jest zapisany w umowie kredytowej minie, wtedy zaczyna się spłacać raty kapitałowo – odsetkowe (nawet w przypadku nieuruchomienia całego kredytu).

Ad 2. Tak, można złożyć rezygnację z okresu karencji przed zakończeniem budowy, warunkiem jest uruchomienie całego kredytu. Taką dyspozycję można złożyć np. w bankowości internetowej Moje ING:  Kredyty – Wnioski – Rezyg

...
0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Re: Środki zablokowane

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą: na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub na infolinii (32 357 00 69). Specjaliści są dostępni od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku.

0
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:26
Data ostatnich odwiedzin ‎16-09-2023 10:53
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 763
Łączna liczba otrzymanych Lajków 170
Posty, które lubię