Kilkanaście miesięcy temu przez ING zakupiłem ubezpieczenie w NN. Przed tymi wszystkimi zmianami wizualnymi, płatność ta normalnie widniała jako element płatności zaplanowanych. Teraz zaplanowane mam puste, ale oczywiście ubezpieczenie jest opłacane.
Czy tak to ma działać? Dlaczego cykliczna płatność na ubezpieczenie jest "ukryta"?!
ING tak pisało, że nie rekomendują używania menedżerów haseł itd a dzisiaj zauważyłem, że ktoś poszedł po rozum do głowy i udało się bez problemu ustawić Bitwarden tak żeby uzupełniał login i konkretne znaki z hasła maskowanego. Teraz logowanie jest OK. Klikam autouzupełnianie Bitwarden, wpisuje PIN do klucza U2F, dotykam klucza i DZIAŁA
Też mam problem z aktywacją karty. Kilka razy ją aktywowałem w Moim ING, wciąż jednak widnieje jako nieaktywna. Działa jednak bez problemu w sklepie z wybranym przeze mnie PIN-em