Otrzymałem nową kartę debetową, ponieważ stara wygasa. Jaki ma ona PIN?! Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat, a w systemie nie ma opcji zmiany i pokazuje, żeby skorzystać z terminala i podać... PIN. JAKI?! Do dotychczasowej karty? Czy tak trudno to wyjaśnić?!
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co ciekawe, nadal działa ona w płatnościach w telefonie np. doładowanie konta jakdojade, ale w sklepie odrzuca transakcję. Czy to się samo jakoś unormuje, gdy stara karta utracie ostatecznie ważność z ko
Kilkanaście miesięcy temu przez ING zakupiłem ubezpieczenie w NN. Przed tymi wszystkimi zmianami wizualnymi, płatność ta normalnie widniała jako element płatności zaplanowanych. Teraz zaplanowane mam puste, ale oczywiście ubezpieczenie jest opłacane.
Czy tak to ma działać? Dlaczego cykliczna płatność na ubezpieczenie jest "ukryta"?!
ING tak pisało, że nie rekomendują używania menedżerów haseł itd a dzisiaj zauważyłem, że ktoś poszedł po rozum do głowy i udało się bez problemu ustawić Bitwarden tak żeby uzupełniał login i konkretne znaki z hasła maskowanego. Teraz logowanie jest OK. Klikam autouzupełnianie Bitwarden, wpisuje PIN do klucza U2F, dotykam klucza i DZIAŁA
Też mam problem z aktywacją karty. Kilka razy ją aktywowałem w Moim ING, wciąż jednak widnieje jako nieaktywna. Działa jednak bez problemu w sklepie z wybranym przeze mnie PIN-em