23-03-2025 11:28
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co ciekawe, nadal działa ona w płatnościach w telefonie np. doładowanie konta jakdojade, ale w sklepie odrzuca transakcję. Czy to się samo jakoś unormuje, gdy stara karta utracie ostatecznie ważność z końcem marca?
PS czy z ING można jakoś normalnie się skontaktować emailowo zamiast korzysta z tej durnej pały asystenta, który nic nie wie albo czekać na infolinii?!
Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?
Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności
... 22-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |