Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Nowa karta i Google Pay
23-03-2025 11:28
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co ciekawe, nadal działa ona w płatnościach w telefonie np. doładowanie konta jakdojade, ale w sklepie odrzuca transakcję. Czy to się samo jakoś unormuje, gdy stara karta utracie ostatecznie ważność z końcem marca?
PS czy z ING można jakoś normalnie się skontaktować emailowo zamiast korzysta z tej durnej pały asystenta, który nic nie wie albo czekać na infolinii?!
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-04-2025 14:50
Re.: Nowa karta i Google Pay
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub zamów nową) przyszedł.
Karta jednak nie została usunięta i jest dostępna w Google Pay.
Karta jednak nie została usunięta i jest dostępna w Google Pay.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość