Płatności

Odpowiedz

Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą. Odbiorca ma 8 dni kalendarzowych, by ją rozliczyć. Jeśli tego nie zrobi, pieniądze wrócą na Twoje konto."

Zależy mi na czasie, gdyż nie wiem, czy mam wykupić loty, a bez rezerwacji jestem nigdzie. Proszę o wytłumaczenia, dlaczego tak się stało. Nigdy nie miałem takich problemów.

Odpowiedz
0 Lajków
kaczorek21
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-04-2025
Wiadomość 1 z 2 (1 108 wyświetleń)

Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub coś innego wydarzy się w trakcie płatności i nie mogą jej zakończyć po swojej stronie. 

Jeśli hotel potwierdza, że nie otrzymał środków, transakcję trzeba ponowić. My, jeśli nie otrzymamy rozliczenia dla tej transakcji, środki odblokujemy po 8 dniach od jej wykonania. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
469
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 041 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

To jest jakiś totalny skandal i nieporozumienie, żeby wycofywać takie funkcjonalności. Robimy dziesiątki transakcji z tą funkcjonalnością każdego miesiąca od lat, jakim trzeba być ignorantem, żeby nag

...

21-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@Franiu To konto mam jako rezerwowe i raczej niezbyt często z niego korzystam. Konto jest darmowe więc najprościej potestować. Z tego co widzę to emSZMAL powinien wspierać ten bank. Ewentualnie zawsze

...

21-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@cougar napisałem "teoretycznie", bo to że bank coś piszę w ofercie nie musi być prawdą, ale nawet półprawdą Emotikon: Szczęśliwy Aż nie mam jeszcze konta w NEST to nie mogłem tego jak przetestować. Dzięki w takim razie

...

21-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy