Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Pragnę zamknąć konto ING internetowo logując się normalnie swoimi danymi. Kartę mam już zamkniętą, natomiast konta nie mogę ciągle zamknąć ponieważ po kliknięciu "Zamknij konto" od 2 tygodni mam komunikat:

 

"Poczekaj na rozliczenie transakcji kartami lub zamknij konto w placówce bankowej - miejscu spotkań

Poczekaj na rozliczenie odsetek z tytułu limitu zadłużenia. Zajmie to maksymalnie dzień roboczy."

 

Ten maksymalny dzień roboczy wynosi już 14 dni i komunikat ciągle się powtarza. 

 

Na koncie mam 0,00zł, wszystko rozliczone, brak zobowiązań itp.

 

Co mogę zrobić? 

dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (855 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (807 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Czy dostałeś jakieś aktualizacje z banku?

14-03-2025
Re.: [Aplikacja] Tryb ciemny

Niestety było to wałkowane sto razy.

Bank odpowiadał - pracujemy nad tym....

 

Dziś nawet apka Stokrotki ma tryb ciemny na litość boską...

14-03-2025
Płatność pożyczki

Dzień dobry. Przez nieuwagę zagapiłam się i nie miałam środków na koncie, aby bank pobrał automatycznie ratę pożyczki na kwotę 67 złotych. Co w takiej sytuacji? Trafię do Biku?

14-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy