Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Pragnę zamknąć konto ING internetowo logując się normalnie swoimi danymi. Kartę mam już zamkniętą, natomiast konta nie mogę ciągle zamknąć ponieważ po kliknięciu "Zamknij konto" od 2 tygodni mam komunikat:

 

"Poczekaj na rozliczenie transakcji kartami lub zamknij konto w placówce bankowej - miejscu spotkań

Poczekaj na rozliczenie odsetek z tytułu limitu zadłużenia. Zajmie to maksymalnie dzień roboczy."

 

Ten maksymalny dzień roboczy wynosi już 14 dni i komunikat ciągle się powtarza. 

 

Na koncie mam 0,00zł, wszystko rozliczone, brak zobowiązań itp.

 

Co mogę zrobić? 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
17-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (70 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (22 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Ubezpieczenie spłaty kredytu hipotecznego

Przymierzam się do kredytu hipotecznego i w ramach rozpoznania ofert banków staram się zrozumieć warunki niezbędne do uzyskania obniżonego oprocentowania w ofercie specjalnej 'Mieszkaj wygodnie na swo...

11-12-2024
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

11-12-2024
Polska bezgotówkowa

Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?

11-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy