Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Pragnę zamknąć konto ING internetowo logując się normalnie swoimi danymi. Kartę mam już zamkniętą, natomiast konta nie mogę ciągle zamknąć ponieważ po kliknięciu "Zamknij konto" od 2 tygodni mam komunikat:

 

"Poczekaj na rozliczenie transakcji kartami lub zamknij konto w placówce bankowej - miejscu spotkań

Poczekaj na rozliczenie odsetek z tytułu limitu zadłużenia. Zajmie to maksymalnie dzień roboczy."

 

Ten maksymalny dzień roboczy wynosi już 14 dni i komunikat ciągle się powtarza. 

 

Na koncie mam 0,00zł, wszystko rozliczone, brak zobowiązań itp.

 

Co mogę zrobić? 

dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (526 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (478 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo

...

15-01-2025
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal

...

15-01-2025
Re.: PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.

14-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy