Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale cisza i rozwiązania dalej brak.
Problem występuje zarówno na chrome na laptopie, safari, jak i aplikacji mobilnej.
Czy ktoś jeszcze ma takie problemy?
Odpowiedz
0 Lajków
Ppawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-04-2021
Wiadomość 1 z 3 (1 347 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjalista sprawdzi informacje o Twoim zgłoszeniu


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (1 297 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Kontaktowałem się już wieloktortnie i za każdym razem słyszę ze sprawa zgłoszona do działu technicznego, i nikt nic więcej nie potrafi powiedzieć.
Odpowiedz
0 Lajków
Ppawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-04-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 282 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025