Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale cisza i rozwiązania dalej brak.
Problem występuje zarówno na chrome na laptopie, safari, jak i aplikacji mobilnej.
Czy ktoś jeszcze ma takie problemy?
Odpowiedz
0 Lajków
Ppawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-04-2021
Wiadomość 1 z 3 (847 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjalista sprawdzi informacje o Twoim zgłoszeniu


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (797 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Kontaktowałem się już wieloktortnie i za każdym razem słyszę ze sprawa zgłoszona do działu technicznego, i nikt nic więcej nie potrafi powiedzieć.
Odpowiedz
0 Lajków
Ppawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-04-2021
Wiadomość 3 z 3 (782 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny

Witam.  Jestem na etapie kupna działki.  Dojazd do działki jest droga prywatna . Po rozmowie z właścicielem będzie służebność dojazdu do działki.  Podczas załatwiania kredytu hipoteczne powiedziałem ż...

18-12-2024
Kredyt hipoteczny

Witam. Złożyłem wniosek na kredyt hipoteczny na działkę. W rozmowie z właścicielem dzałki dojazd do działki jest droga prywatną. Przy składaniu wniosku powiedziałem że dojazd do dzidłki będzie służebn...

18-12-2024
OKO dziecka

Czy można zamknąć rachunek OKO założony dla dziecka na którym są jeszcze środki? Gdzie one trafią?
Na ten rachunek zostały ulokowane rodzinne oszczędności, a obecnie potrzebujemy z nich skorzystać, ale...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy