Odpowiedz

Restrukturyzacja

Podczas składania wniosku o restrukturyzacje bank informuje że złożenie wniosku spowoduje w późniejszym czasie trudniejszym otrzymaniu kredytu w banku, jak długo trwa ten okres i po jakim czasie można złożyć wniosek kredytowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Piekarz87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-09-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 189 wyświetleń)

Re.: Restrukturyzacja

W trakcie spłaty produktu restrukturyzowanego klient nie może wnioskować o nowe zobowiązanie kredytowe (takie wnioski zakończą się decyzją negatywną). Po spłacie nie możemy jednoznacznie określić jak długo to potrwa, ponieważ jest to weryfikowane przez nasz system.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 121 wyświetleń)

Re.: Restrukturyzacja

Moja ocena w Bik jest bardzo dobra 80/100 restrukturyzację wziąłem w czasach rosnących stóp bo nie wiadomo było jak to się skonczy po dwóch latach starałem się zlozyc wniosek o kredyt lecz nawet go nie przyjęto ze względu na wewnętrzne prawo bankowe nie pamiętam paragrafów. Postanowiłem spróbować w inny banku I tam dostałem odrazu pozytywna decyzję jednak wolał bym swój bank i co musiał bym zrobić żeby otrzymać możliwość złożenia wniosku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piekarz87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-09-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 064 wyświetleń)

Re.: Restrukturyzacja

Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej decyzji. Zrobisz to np. na czacie dostępnym w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (1 982 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025