Odpowiedz

Restrukturyzacja

Podczas składania wniosku o restrukturyzacje bank informuje że złożenie wniosku spowoduje w późniejszym czasie trudniejszym otrzymaniu kredytu w banku, jak długo trwa ten okres i po jakim czasie można złożyć wniosek kredytowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Piekarz87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-09-2024
Wiadomość 1 z 4 (1 773 wyświetleń)

Re.: Restrukturyzacja

W trakcie spłaty produktu restrukturyzowanego klient nie może wnioskować o nowe zobowiązanie kredytowe (takie wnioski zakończą się decyzją negatywną). Po spłacie nie możemy jednoznacznie określić jak długo to potrwa, ponieważ jest to weryfikowane przez nasz system.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
598
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (1 705 wyświetleń)

Re.: Restrukturyzacja

Moja ocena w Bik jest bardzo dobra 80/100 restrukturyzację wziąłem w czasach rosnących stóp bo nie wiadomo było jak to się skonczy po dwóch latach starałem się zlozyc wniosek o kredyt lecz nawet go nie przyjęto ze względu na wewnętrzne prawo bankowe nie pamiętam paragrafów. Postanowiłem spróbować w inny banku I tam dostałem odrazu pozytywna decyzję jednak wolał bym swój bank i co musiał bym zrobić żeby otrzymać możliwość złożenia wniosku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piekarz87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-09-2024
Wiadomość 3 z 4 (1 648 wyświetleń)

Re.: Restrukturyzacja

Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej decyzji. Zrobisz to np. na czacie dostępnym w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (1 566 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy