Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale cisza i rozwiązania dalej brak.
Problem występuje zarówno na chrome na laptopie, safari, jak i aplikacji mobilnej.
Czy ktoś jeszcze ma takie problemy?
Odpowiedz
0 Lajków
Ppawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-04-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 071 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjalista sprawdzi informacje o Twoim zgłoszeniu


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 021 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Kontaktowałem się już wieloktortnie i za każdym razem słyszę ze sprawa zgłoszona do działu technicznego, i nikt nic więcej nie potrafi powiedzieć.
Odpowiedz
0 Lajków
Ppawel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-04-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 006 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy