Po dzisiejszych zmianach ZNOWU NIE DZIAŁA. Gratulacje, ING, najpierw zmieniacie regulamin i usuwacie pełnomocnictwo szczególne, bez alternatywy dla wieloletnich klientów, a teraz znowu się wygłupiacie przy ekranie logowania.
otrzymałem mail, że wprowadziliście zmiany, widzę, że nie ma już losowych ciągów przy nazwie pół, ale Bitwarden nadal nie umie odnaleźć elementów, które miałby wypełnić...
Bitwarden ma taką funkcję dostępną pod prawoklikiem w przeglądarce na jakimś elemencie formularza:
Prawoklik -> Bitwarden -> Copy custom field name
ta funkcja powinna nam skopiować nazwę tego pola formularza, na którym
Może nie celowo, ale wszystkie menadżery haseł przestały wykrywać pola do wypełnienia. Czyli mamy ustawić sobie krótsze hasła, albo zapisać na kartce z cyferkami pod każdym znakiem? Przecież niemożność korzystania z menadżerów to krok w przeciwną stronę.
Popieram! Ludzie używają menadżerów haseł, żeby zwiększyć bezpieczeństwo, a teraz lipa - od nowej wersji Bitwarden sobie nie radzi już z wykrywaniem pól logowania i maski hasła. Z tego co widzę, z Keepassem to samo. Czyli zamiast prawie 30-znakowego hasła lepiej mieć 12 znaków, bo prościej będzie to ręcznie wklepać. Zlitujcie się. Doprowadźcie do stanu, żeby menadżery haseł znowu działały.
Czyli plik PDF wyciagu nie jest generowany na podstawie informacji zawartych w pliku MT940, tylko zawiera dodatkowe dane, niedostępne w MT940? Przeanalizowałem aktualną dokumentację MT940 https://en.ing.pl/ing-business/format-specification i nigdzie nie mogę się tam doszukać informacji o zastosowanym przedrostku ROK + DZIEŃROKU. I jest to data transakcji, czy księgowania?
na wyciągach PDF jest przykładowo informacja: "Nr 9 / 01.09.2019 – 30.09.2019"
jednak w dokumentacji formatu MT940 ING nie ma nigdzie daty początkowej dla danego wyciągu (w tym przypadku 01.09.2019, zatem w MT940 winno się pojawić 190901, jednak nigdzie tej daty nie ma).
Skąd zatem na PDF jest brana data początkowa wyciągu? Dodam, że pierwsza transakcja na tym wyciągu jest z 02.09.2019,
Jak wygląda aktualny status dostępności API np. dla posiadaczy kont "Konto Direct dla Firmy"? W sumie to, na czym mi najbardziej zależy, to możliwość automatycznego pobierania uznań. W tej chwili mogę to "rzeźbić" np. własną aplikacją odczytującą na bieżąco statusy z aplikacji ING na Android, ale nie o to przecież chodzi, prawda? ;-)