07-11-2024 22:03
nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?
07-11-2024 22:16
07-11-2024 22:24
07-11-2024 22:57
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024 23:14
08-11-2024 09:47
Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024 11:23
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
10-11-2024 16:51
Awarię są co chwilę w każdym banku. Ostatnio dwa razy miał Alior a Millenium nawet dwa razy w ciągu tygodnia. I nie ma banku, który nie miał awarii.
Jeśli apka nie działa, to ją wyłączyć całkowicie (usunąć z działania w tle) i włączyć jeszcze raz. Albo zrestartować telefon. Czasami na samym telefonie się potrafi w takich sytuacjach zawiesić i najczęściej to nawet nie wina apki (bankowej czy jakiejkolwiek) ale samego telefonu czy systemu.
12-11-2024 02:27
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025