Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@AndroS, mhm, uważaj że to zrobią.

Jeśli dobrze pójdzie napiszą Ci, że przekażą do odpowiedniego działu, na tym koniec.

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 81 z 106 (5 775 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pół roku minęło, żaden problem nie został naprawiony… Czy możecie ruszyć dupę i naprawić aplikację?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
12
23-12-2023
Wiadomość 82 z 106 (5 441 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 83 z 106 (5 397 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 84 z 106 (5 355 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Żeby wątek zbyt szybko nie odszedł do lamusa, ponarzekam znowu: poza wszystkimi, wymienionymi powyżej mankamentami aplikacji, z których chyba nic nie zostało poprawione (przynajmniej nie w zakresie, z którego na co dzień korzystam), dorzucę:

1. przesadnie rozdęty tytuł aplikacji w powiadomieniach: "Moje ING. Twój Asystent" (Asystent z wielkiej litery?). W efekcie na nierozwiniętych powiadomieniach widzę "Moje ING. Twój Asystent 1..." i tyle da się zobaczyć na szybko jeśli nie chce się / nie można rozwinąć powiadomienia. Czy nie wystarczy napisać po prostu: Moje ING: <treść powiadomienia>?

2. Powiadomienia nadal nie odsyłają nigdzie konkretnie: powodują tylko otwarcie aplikacji zamiast otworzyć konkretny zapis z historii.

3. Aliasy kont: skoro pozwalacie je ustawiać, dlaczego nie obowiązują w całej aplikacji? Pod ikonką tak, ale już w historii transakcji nie. W rezultacie trzeba rozpoznawać po numerach kont z którego, na które konto dziecko zrobiło przelew (dwa konta oszczędnościowe + zwykłe). Może można by było, dla chcących, dodać możliwość przełączenia: albo dodatkowo alias konta oprócz numeru, albo wręcz zamiast.

4. O tym, że treść powiadomień nie pomaga w niczym, bo podaje właściwie tylko kwotę już pisałem wcześniej, więc nie będę się powtarzał.

Z resztą właściwie nie wiem, po co to piszemy, bo to jak walenie grochem o ścianę: ludzie skarżą się, podpowiadają rozwiązania, a bank ma to w poważaniu, bo przecież wdrożył najlepszego na świecie Twojego Asystenta.

Kiedyś to była fajna aplikacja.

Szkoda.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
13-11-2023
Wiadomość 85 z 106 (4 771 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
458
84
18-01-2021
Wiadomość 86 z 106 (4 711 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Aktualizacje i aktualizacje. Ale czasami niepotrzebne.

Niedawno zmieniliście wygląd. Czcionka mniejsza. Ale żeby zrobić jakiś przelew to nie mieści się na ekranie "potwierdzenie" i trzeba przesuwać ekran.

Nie każdy ma tablet, że mu się wszystko na ekranie zmieści.

Na starym Iphonie 7, z mniejszym ekranem (4/7') przed zmianami się mieściło wszystko. Teraz jakimś cudem się nie mieści....

 

Kolejna rzecz. Od jakiegoś czasu, po zalogowaniu się jest problem. W lewym górnym rogu jest logo ING i napis MOJE ING. Gdy wchodziło się dalej - w rachunki, karty itd a nawet gdy się robiło jakiś przelew, przy tym logo z napisem MOJE ING pojawia się mała strzałka, która jest opcją - powrót.

A teraz raz jest, raz jej nie ma. I zrobię jakiś przelew, chce się cofnąć albo wrócić to nie mam jak. Bo raz ona z jakiś powodów jest, a raz z jakiś powodów jej nie ma.  Bezsensu? Czy jakiś błąd?

 

Ponadto. Po wejściu w kartę, gdzie jest "opłata za kartę za bieżący okres" i kliknięciu tego małego znaku zapytania - tekst nie wyświetla się cały na ekranie i nie da się go przeczytać Przesunięcie tego wyświetlonego zdania nie pomaga. Kończy się możliwość przesunięcia ekranu a zdanie urwane w połowie.

 

Ogółnie mam wrażenie, że wpychacie funkcji ile się da, które powodują większy bałagan i utrudnienie w aplikacji niż jakiś korzyści. Po co?

W apce nie musi być wszystko. Tylko te rzeczy, które są potrzebne. Reszta "głupot" z których korzysta się raz na rok, to powinno być tylko w systemie ING przez www.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 87 z 106 (3 592 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To ja również a propos bezsensowych aktualizacji: czemu służy zaśmiecanie aplikacji funkcją 'Panel rodzica'? Jak ona ma działać? Spodziewałbym się, że znajdę tam miejsce do wygodnego zarządzania produktami dzieci: saldo/-a rachunków, karty, limity, itp.. I niby to wszystko jest, tyle tylko, że mi to pokazuje wszystkie produkty, do których mam dostęp. Łącznie z moimi oraz tymi, których jestem współwłaścicielem pomimo tego, że w nagłówku rzeczywiście pokazuje się tylko ikona dziecka. Jaki sens ma taka funkcjonalność?

Poza tym, dobrze by było widzieć tam coś w rodzaju pulpitu aplikacji dziecka: konta z saldami, karty, niech będzie że w postaci tych kółek choćby, a nie listę opcji dotyczących powiadomień, zgód na reklamy i limitów. Chyba, że przeznaczenie tego miało być takie właśnie, ale wtedy z panelem rodzica ma to niewiele wspólnego.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
13-11-2023
Wiadomość 88 z 106 (3 482 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Mija 8 miesiąc od pojawienia się nowej wersji, nadal żaden problem nie został naprawiony… Czy ktoś poleciał ze stołka od odwalenie takiej fuszerki?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
12
23-12-2023
Wiadomość 89 z 106 (3 221 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Jestem pod wrażeniem, że masz jeszcze nadzieję, że kogokolwiek w tym banku interesuje zdanie klientów Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 90 z 106 (3 215 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy