O MiG

MiG
3 Polubień
0 Rozwiązań
6 Postów
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można było skorzystać ze swoich środków. Obecnie nie jesteśmy w stanie tego zrobić.

Podany w metodach aktywacji telefon informuje wyłącznie o tym, żeby zainstalować sobie aplikację. Niestety ja już mam zain

...
0
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To ja również a propos bezsensowych aktualizacji: czemu służy zaśmiecanie aplikacji funkcją 'Panel rodzica'? Jak ona ma działać? Spodziewałbym się, że znajdę tam miejsce do wygodnego zarządzania produktami dzieci: saldo/-a rachunków, karty, limity, itp.. I niby to wszystko jest, tyle tylko, że mi to pokazuje wszystkie produkty, do których mam dostęp. Łącznie z moimi oraz tymi, których jestem współ

...
0
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Żeby wątek zbyt szybko nie odszedł do lamusa, ponarzekam znowu: poza wszystkimi, wymienionymi powyżej mankamentami aplikacji, z których chyba nic nie zostało poprawione (przynajmniej nie w zakresie, z którego na co dzień korzystam), dorzucę:

1. przesadnie rozdęty tytuł aplikacji w powiadomieniach: "Moje ING. Twój Asystent" (Asystent z wielkiej litery?). W efekcie na nierozwiniętych powiadomieniach

...
3
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Powiadomienia w tej aplikacji to jest jedna, wielka porażka. Kiedyś już podnosiłem ten temat: wg mnie są niemal bezużyteczne. Przychodzi informacja np. o obciążeniu na koncie. Nie wiadomo nic więcej: kiedy obciążenie zostało zaksięgowane (wiadomo, że powiadomienia nie zawsze pokazują się na bieżąco  i potrafią pokazać się kilkadziesiąt minut po operacji), nie wiadomo "z jakiej okazji" zostałem obc

...
0
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wydaje się, że bank liczy, że niezadowoleni klienci znikną jak dinozaury, bądź zamilkną. I patrząc na aktywność w tym wątku wydaje się, że taka strategia jest skuteczna. Kilkoro klientów może odejdzie, reszta będzie zgrzytać zębami i używać tego potworka, bo nie ma wyjścia. Projekt zamknięty i oficjalnie wszyscy klienci są szczęśliwi. I nie pierwszy to raz, gdy kwestia "dziękujemy, przekażemy..."

...
46
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Nowy wygląd Mojego ING
Dzień dobry. Muszę, niestety, przyłączyć się do głosów krytycznych. Kilka uwag:
1) na ekranie logowania za dużo jest pustego miejsca, a siatka ikon 3 x ? powoduje, że przy większej czcionce w telefonie kwoty są obcinane wielokropkiem;
2) po kliknięciu na ikonę na ekranie logowania, zamiast odesłać mnie do rachunku, pojawia się, po zalogowaniu, okno edycji skrótów. Jeśli to tak ma działać, to jest to...
0
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎13-11-2023 08:07
Data ostatnich odwiedzin ‎06-10-2024 11:40
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 6
Łączna liczba otrzymanych Lajków 3
Posty, które lubię