W ogóle tematy z prośbami o zmiany/dodanie funkcjonalności wyglądają jak obsługiwane przez boty. Zazwyczaj jest to jedna odpowiedź "dziękujemy, sprawdzimy / zbadamy / przekażemy do działu..." i tyle. Sporo jest takich wątków, które umierają po takiej odpowiedzi, a problemy / prośby pozostają nierozwiązane. Już się nie chce pisać, bo chyba nie ma po co.
Cisną się gorzkie słowa na usta. Dlaczego (niemal) wszędzie i zawsze zasłaniacie się bezpieczeństwem: podglądu karty nie zobaczę, bo bezpieczeństwo. karty nie można aktywować na urządzeniu mobilnym za pomocą powiadomienia czy SMS, bo bezpieczeństwo. Wysyłam przelew blik do obcej osoby na kilkaset zł: ok, nie ma sprawy, wysyłam przelew blik do dziecka (którego rachunek nadzoruję) na kilkanaście/kil
Problem dotyczy właściwie całego systemu: bankowości internetowej i nakładki na niego, jaką jest aplikacja mobilna. Chodzi o nieudane obciążenia kart i brak szczegółowej informacji o sprzedawcy / tytule obciążenia. Spotkałem się ostatnio z sytuacją, gdy nieświadomie włączona usługa próbowała regularnie obciążyć kartę płatniczą. Karta to prepaid, na którym zazwyczaj nie ma środków. W aplikacja poka
Aplikacja, Secure Folder w telefonach Samsung i aktywacja karty
Mam pytanie: dlaczego ktoś stwierdził, że kartę płatniczą w GPay trzeba aktywować uruchomioną aplikacją? W telefonach Samsung jest Secure Folder - takie miejsce z dodatkowym zabezpieczeniem dla 'wrażliwych' aplikacji. Aplikacje tam zainstalowane (i ich dane) są niewidoczne dla pozostałych w telefonie. I tu zaczyna się jazda: przy próbie dodania karty do GPay, ten przedstawia dwie metody potwierdze
Czy w tej sprawie coś się może zmieniło, czy po 4 niemal latach jest to nadal technologicznie nieosiągalne dla banku? Pytam, ponieważ dzisiaj jakimś cudem aplikacja zablokowała mi dostęp do bankowości - błędnie rejestrowała zarówno logowanie biometryczne jak i PIN i przy resecie próbowałem użyć stosunkowo długiego (ale łatwego do zapamiętania) hasła 9x znaków no i nie udało się. Co cie
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można było skorzystać ze swoich środków. Obecnie nie jesteśmy w stanie tego zrobić.
Podany w metodach aktywacji telefon informuje wyłącznie o tym, żeby zainstalować sobie aplikację. Niestety ja już mam zain
To ja również a propos bezsensowych aktualizacji: czemu służy zaśmiecanie aplikacji funkcją 'Panel rodzica'? Jak ona ma działać? Spodziewałbym się, że znajdę tam miejsce do wygodnego zarządzania produktami dzieci: saldo/-a rachunków, karty, limity, itp.. I niby to wszystko jest, tyle tylko, że mi to pokazuje wszystkie produkty, do których mam dostęp. Łącznie z moimi oraz tymi, których jestem współ
Żeby wątek zbyt szybko nie odszedł do lamusa, ponarzekam znowu: poza wszystkimi, wymienionymi powyżej mankamentami aplikacji, z których chyba nic nie zostało poprawione (przynajmniej nie w zakresie, z którego na co dzień korzystam), dorzucę:
1. przesadnie rozdęty tytuł aplikacji w powiadomieniach: "Moje ING. Twój Asystent" (Asystent z wielkiej litery?). W efekcie na nierozwiniętych powiadomieniach
Powiadomienia w tej aplikacji to jest jedna, wielka porażka. Kiedyś już podnosiłem ten temat: wg mnie są niemal bezużyteczne. Przychodzi informacja np. o obciążeniu na koncie. Nie wiadomo nic więcej: kiedy obciążenie zostało zaksięgowane (wiadomo, że powiadomienia nie zawsze pokazują się na bieżąco i potrafią pokazać się kilkadziesiąt minut po operacji), nie wiadomo "z jakiej okazji" zostałem obc
Wydaje się, że bank liczy, że niezadowoleni klienci znikną jak dinozaury, bądź zamilkną. I patrząc na aktywność w tym wątku wydaje się, że taka strategia jest skuteczna. Kilkoro klientów może odejdzie, reszta będzie zgrzytać zębami i używać tego potworka, bo nie ma wyjścia. Projekt zamknięty i oficjalnie wszyscy klienci są szczęśliwi. I nie pierwszy to raz, gdy kwestia "dziękujemy, przekażemy..."
Dzień dobry. Muszę, niestety, przyłączyć się do głosów krytycznych. Kilka uwag: 1) na ekranie logowania za dużo jest pustego miejsca, a siatka ikon 3 x ? powoduje, że przy większej czcionce w telefonie kwoty są obcinane wielokropkiem; 2) po kliknięciu na ikonę na ekranie logowania, zamiast odesłać mnie do rachunku, pojawia się, po zalogowaniu, okno edycji skrótów. Jeśli to tak ma działać, to jest to...