Powiadomienia w tej aplikacji to jest jedna, wielka porażka. Kiedyś już podnosiłem ten temat: wg mnie są niemal bezużyteczne. Przychodzi informacja np. o obciążeniu na koncie. Nie wiadomo nic więcej: kiedy obciążenie zostało zaksięgowane (wiadomo, że powiadomienia nie zawsze pokazują się na bieżąco i potrafią pokazać się kilkadziesiąt minut po operacji), nie wiadomo "z jakiej okazji" zostałem obc
Wydaje się, że bank liczy, że niezadowoleni klienci znikną jak dinozaury, bądź zamilkną. I patrząc na aktywność w tym wątku wydaje się, że taka strategia jest skuteczna. Kilkoro klientów może odejdzie, reszta będzie zgrzytać zębami i używać tego potworka, bo nie ma wyjścia. Projekt zamknięty i oficjalnie wszyscy klienci są szczęśliwi. I nie pierwszy to raz, gdy kwestia "dziękujemy, przekażemy..."
Dzień dobry. Muszę, niestety, przyłączyć się do głosów krytycznych. Kilka uwag: 1) na ekranie logowania za dużo jest pustego miejsca, a siatka ikon 3 x ? powoduje, że przy większej czcionce w telefonie kwoty są obcinane wielokropkiem; 2) po kliknięciu na ikonę na ekranie logowania, zamiast odesłać mnie do rachunku, pojawia się, po zalogowaniu, okno edycji skrótów. Jeśli to tak ma działać, to jest to...