Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja, Secure Folder w telefonach Samsung i aktywacja karty

Mam pytanie: dlaczego ktoś stwierdził, że kartę płatniczą w GPay trzeba aktywować uruchomioną aplikacją? W telefonach Samsung jest Secure Folder - takie miejsce z dodatkowym zabezpieczeniem dla 'wrażliwych' aplikacji. Aplikacje tam zainstalowane (i ich dane) są niewidoczne dla pozostałych w telefonie. I tu zaczyna się jazda: przy próbie dodania karty do GPay, ten przedstawia dwie metody potwierdzenia karty: telefon do banku lub aplikacja. Telefon, to właściwie tylko informacja, żebym zainstalował aplikację. Problem w tym, że ona jest zainstalowana, ale GPay jej nie widzi i proponuje instalację kolejnej, w 'ogólnej' części telefonu. Państwa konsultant potwierdził, że nie da się inaczej aktywować karty, jak tylko aplikacją. Otrzymałem poradę, żeby przenieść portfel do Secure Foldera, ale, ponieważ mam tam dodanych kilka kart, musiałbym je wszystkie na nowo aktywować. Dlatego szybciej było zainstalować aplikację ING drugi raz na telefonie tylko po to, żeby aktywować kartę. I po wszystkim odinstalować aplikację i usunąć ją z banku.

Czy to nie jest dziwne? Dlaczego nie można wysłać kodu powiadomieniem push przez aplikację tak, jak dawniej był wysyłany SMSem, albo, jeśli ta czynność musi być aktywowana w aplikacji, dlaczego GPay nie może wysłać prośby o aktywację do ING tak, aby była ona widoczna po zalogowaniu w dowolnej, już aktywnej instancji aplikacji?

Dlaczego każde Państwa 'ułatwienie' psuje coś, co funkcjonowało dobrze?

 

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
3
13-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 326 wyświetleń)

Re: Aplikacja, Secure Folder w telefonach Samsung i aktywacja karty

Sposób potwierdzenia aktywacji płatności Google Pay to kwestia bezpieczeństwa. Przekazałem Twoje uwagi w tym temacie do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 222 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy