O KarolB

23 Polubień
45 Rozwiązań
161 Postów
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat wyjaśni się niebawem.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Aplikacja nie wysyła powiadomień
Sprawdź, proszę, czy masz ustawione wszystkie potrzebne powiadomienia push. Możesz to zrobić w zakładce Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia na telefon. Jeśli, pomimo poprawnych ustawień, powiadomienia nie będą przychodzić, wyczyść pamięć podręczną aplikacji. To powinno pomóc.
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Wycofanie płatności HCE w aplikacji mobilnej
Nie przewidujemy nowej opcji płatności HCE. Płatności BLIK-iem zbliżeniowym wymagają potwierdzenia za pomocą odblokowania ekranu telefonu (np. pinem). Suma transakcji BLIK-iem zbliżeniowym nie wlicza się do płatności zwalniających z opłaty za kartę. Przekazałem jednak Twoją sugestię dalej.
2
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Negocjacja marzy

Jestem żywą osobą, natomiast tutaj nie obsługujemy tematów związanych z ofertą hipoteczną. Dlatego w poprzednim komentarzu wskazałem dedykowany kanał Emotikon: Szczęśliwy 

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Negocjacja marzy
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
Z dostępnych opcji polecam wybór spo...
3
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Splata kredytu

Wcześniejszą spłatę kredytu możesz wykonać w dowolnym momencie, najwygodniej w swojej bankowości internetowej w szczegółach swojego kredytu.

Jeśli zawarliśmy umowę po 21 lipca 2017 r. nie pobierzemy opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego.

2
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Wniosek o leasing operacyjny

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00. Jeśli chciałabyś omówić to dziś, to wyjątkowo pracujemy krócej, do 13:00.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Błąd aplikacji

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat nie wydał mi pieniędzy

Data wskazana podczas rejestracji reklamacji to maksymalny czas na odpowiedź, który musimy podać. Staramy się odpowiadać szybciej. Dodatkowo przekazałem do analityków prośbę o przyspieszenie decyzji reklamacyjnej. Mam nadzieję, że niebawem dostaniesz odpowiedź.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Aktywacja bankowości internetowej
Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu hasło zmienisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

Na tę chwilę nie mamy informacji na temat zmiany wzorów kart.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Egzekucja a środki unijne
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: [BUG] [Historia] Błąd przy ręcznym wyborze zakresu dat

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je dalej.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Wycena nieruchomości przez ING
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów s...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: zakładanie konta firmowego
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: ustawienia rachunków

Nie ma takiej opcji. Jeśli ukryjesz rachunek, to będzie on niewidoczny zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji. Przekazałem dalej pomysł wprowadzenia takiej funkcji.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat przyjął pieniądze i się zawiesił

Przekazałem do analityków prośbę o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie niebawem.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak gotówki po wpłaceniu w wpłatnomacie.
Przekazałem do analityków prośbę o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie niebawem.
3
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Nadpłata kredytu
Skrócenie okresu spłaty w Moje ING pod nadpłacie możliwe jest dopiero po zapłaceniu pierwszej raty kapitałowo odsetkowej.
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkac

...
8
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Ujawnienie danych karty wirtualnej

Prosimy o kontakt na czacie w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły tej płatności i dobiorą odpowiednie rozwiązanie.

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Aplikacja

W placówce możemy zmienić login, natomiast on również będzie generowany automatycznie. Podczas rozmowy telefonicznej, w celu potwierdzenia tożsamości, specjalista może poprosić o wybrane znaki, natomiast nie poprosi nigdy o pełny login. Przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się bankowością.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 17:28
Data ostatnich odwiedzin ‎10-05-2025 17:07
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 161
Łączna liczba otrzymanych Lajków 23
Posty, które lubię