O KarolB

20 Polubień
42 Rozwiązań
137 Postów
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu spowodowała wzrost raty

Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów tej sytuacji. Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. W razie potrzeby przyjmiemy odwołanie od odpowiedzi na wcześniejszą reklamację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Do momentu wyrażenia zgody, opcjonalne cookies nie są zbierane. Robimy to dopiero po otrzymaniu zgody przez klienta. Pozostałe szczegóły znajdują się w polityce cookies.

Wersja przeglądarkowa – do momentu zaakceptowania zgody na ekranie, który wyświetlany jest na samym starcie witryny, żadne dane nie są wysyłane do zewnętrznych serwerów. Dopiero gdy zgody zostaną zaakceptowane, to aplikacja zaczyn

...
2
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Niestety, tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów Twojej sytuacji. Prosimy o kontakt z doradcą przyjmującym wniosek.

10
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot kosztów z nadpłaconego kredytu

Nasze ubezpieczenie przy kredycie hipotecznym pobierane jest w stałych miesięcznych składkach. Po wcześniejszej spłacie kredytu, automatycznie wypowiadamy również umowę dotyczącą ubezpieczenia i kolejne składki nie są już pobierane. W takiej sytuacji nie ma więc żadnej kwoty do zwrotu.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Fitbit pay

Na chwilę obecną, z przyczyn technicznych, nie udostępniamy opcji płacenia za pomocą Google Play na urządzeniach FitBit. Przepraszamy za niedogodności.

3
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie ofert

...
15
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem iOS 17.3.1

Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Zablokowany dostep

Przepraszam za tę sytuację. Tutaj nie mam jednak dostępu do szczegółów tej blokady. Proszę o kontakt pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy to ponownie.

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mogę jednak sprawdzić szczegółów Pani bankowości. Proszę, aby spróbowała Pani wyłączyć i włączyć telefon. Następnie proszę ponowić próbę logowania. Jeśli to nie pomoże, proszę o kontakt z naszą infolinią: +48 32 357 00 69. 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Dochód z najmu zasiedzianej nieruchomości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych oraz tematami dotyczącymi badania zdolności kredytowej zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić

...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Do kiedy stała stopa

Na 60 dni przed upływem 5 lat otrzymasz propozycję nowej stałej stopy na kolejne 5 lat. Jeżeli zaakceptujesz nowe warunki, to wszyscy kredytobiorcy muszą podpisać aneks o stałe oprocentowanie w oddziale banku. Szczegóły otrzymasz w wiadomościach w Moje ING. Jeśli nic nie zrobisz, Twój kredyt automatycznie zostanie objęty oprocentowaniem zmiennym, zgodnie z warunkami, jakie otrzymałeś w momencie po

...
2
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wykresu oszczędności

Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Aktualnie nie planujemy uruchomienia takich płatności. Dziękujemy jednak za sugestię, przekażemy ją do odpowiedniego działu. 

8
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria modułu wpłat Planet Cash

Cieszymy się, że sprawa rozwiązała się pomyślnie. Pozdrawiamy! Emotikon: Szczęśliwy 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Gdzie są teraz moje dokumenty?

Folder Moje dokumenty w Moim ING jest chwilowo niedostępny. Nasi specjaliści pracują już nad przywróceniem tej funkcji. Przepraszamy za niedogodności. 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem

Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz klucza U2F.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Rozdzielenie spłaty kredytu na dwa konta

Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.

Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wglądu w szczegóły Twojej umowy. Skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści kredytowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do

...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Płatności NFC - problem

Prosimy, skontaktuj się z czatem w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu. Sprawdzimy to.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Po wstępnej analizie wygląda na to, że problem nie jest związany z naszą stroną tylko z tym, że Bitwarden nie umie poprawnie działać z technologią Shadow DOM. Na ich forach pojawiły się pytania o naszą stronę i sami odpowiedzieli, że mają z tym problem i że pracują nad nową wersją, która powinna już je obsługiwać - https://community.bitwarden.com/t/nie-dziala-autouzupelnianie-translation-autofill-doesnt-work/60178

...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian mających na celu ograniczenie stosowania menadżerów haseł. Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.

20
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian mających na celu ograniczenie stosowania menadżerów haseł. Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.

17
KarolB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 17:28
Data ostatnich odwiedzin ‎19-04-2024 12:23
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 137
Łączna liczba otrzymanych Lajków 20
Posty, które lubię