O KarolB

23 Polubień
43 Rozwiązań
153 Postów
Re.: Błąd aplikacji

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat nie wydał mi pieniędzy

Data wskazana podczas rejestracji reklamacji to maksymalny czas na odpowiedź, który musimy podać. Staramy się odpowiadać szybciej. Dodatkowo przekazałem do analityków prośbę o przyspieszenie decyzji reklamacyjnej. Mam nadzieję, że niebawem dostaniesz odpowiedź.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Aktywacja bankowości internetowej
Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu hasło zmienisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

Na tę chwilę nie mamy informacji na temat zmiany wzorów kart.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Egzekucja a środki unijne
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: [BUG] [Historia] Błąd przy ręcznym wyborze zakresu dat

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je dalej.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Wycena nieruchomości przez ING
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów s...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: zakładanie konta firmowego
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: ustawienia rachunków

Nie ma takiej opcji. Jeśli ukryjesz rachunek, to będzie on niewidoczny zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji. Przekazałem dalej pomysł wprowadzenia takiej funkcji.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat przyjął pieniądze i się zawiesił

Przekazałem do analityków prośbę o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie niebawem.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak gotówki po wpłaceniu w wpłatnomacie.
Przekazałem do analityków prośbę o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie niebawem.
3
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Nadpłata kredytu
Skrócenie okresu spłaty w Moje ING pod nadpłacie możliwe jest dopiero po zapłaceniu pierwszej raty kapitałowo odsetkowej.
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkac

...
6
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Ujawnienie danych karty wirtualnej

Prosimy o kontakt na czacie w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły tej płatności i dobiorą odpowiednie rozwiązanie.

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re.: Aplikacja

W placówce możemy zmienić login, natomiast on również będzie generowany automatycznie. Podczas rozmowy telefonicznej, w celu potwierdzenia tożsamości, specjalista może poprosić o wybrane znaki, natomiast nie poprosi nigdy o pełny login. Przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się bankowością.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu spowodowała wzrost raty

Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów tej sytuacji. Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. W razie potrzeby przyjmiemy odwołanie od odpowiedzi na wcześniejszą reklamację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Do momentu wyrażenia zgody, opcjonalne cookies nie są zbierane. Robimy to dopiero po otrzymaniu zgody przez klienta. Pozostałe szczegóły znajdują się w polityce cookies.

Wersja przeglądarkowa – do momentu zaakceptowania zgody na ekranie, który wyświetlany jest na samym starcie witryny, żadne dane nie są wysyłane do zewnętrznych serwerów. Dopiero gdy zgody zostaną zaakceptowane, to aplikacja zaczyn

...
2
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Niestety, tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów Twojej sytuacji. Prosimy o kontakt z doradcą przyjmującym wniosek.

38
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot kosztów z nadpłaconego kredytu

Nasze ubezpieczenie przy kredycie hipotecznym pobierane jest w stałych miesięcznych składkach. Po wcześniejszej spłacie kredytu, automatycznie wypowiadamy również umowę dotyczącą ubezpieczenia i kolejne składki nie są już pobierane. W takiej sytuacji nie ma więc żadnej kwoty do zwrotu.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Fitbit pay

Na chwilę obecną, z przyczyn technicznych, nie udostępniamy opcji płacenia za pomocą Google Play na urządzeniach FitBit. Przepraszamy za niedogodności.

3
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie ofert

...
15
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem iOS 17.3.1

Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 17:28
Data ostatnich odwiedzin ‎14-12-2024 16:03
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 153
Łączna liczba otrzymanych Lajków 23
Posty, które lubię