Data wskazana podczas rejestracji reklamacji to maksymalny czas na odpowiedź, który musimy podać. Staramy się odpowiadać szybciej. Dodatkowo przekazałem do analityków prośbę o przyspieszenie decyzji reklamacyjnej. Mam nadzieję, że niebawem dostaniesz odpowiedź.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów s...
Nie ma takiej opcji. Jeśli ukryjesz rachunek, to będzie on niewidoczny zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji. Przekazałem dalej pomysł wprowadzenia takiej funkcji.
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkac
W placówce możemy zmienić login, natomiast on również będzie generowany automatycznie. Podczas rozmowy telefonicznej, w celu potwierdzenia tożsamości, specjalista może poprosić o wybrane znaki, natomiast nie poprosi nigdy o pełny login. Przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się bankowością.
Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów tej sytuacji. Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. W razie potrzeby przyjmiemy odwołanie od odpowiedzi na wcześniejszą reklamację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm
Do momentu wyrażenia zgody, opcjonalne cookies nie są zbierane. Robimy to dopiero po otrzymaniu zgody przez klienta. Pozostałe szczegóły znajdują się w polityce cookies.
Wersja przeglądarkowa – do momentu zaakceptowania zgody na ekranie, który wyświetlany jest na samym starcie witryny, żadne dane nie są wysyłane do zewnętrznych serwerów. Dopiero gdy zgody zostaną zaakceptowane, to aplikacja zaczyn
Nasze ubezpieczenie przy kredycie hipotecznym pobierane jest w stałych miesięcznych składkach. Po wcześniejszej spłacie kredytu, automatycznie wypowiadamy również umowę dotyczącą ubezpieczenia i kolejne składki nie są już pobierane. W takiej sytuacji nie ma więc żadnej kwoty do zwrotu.
Na chwilę obecną, z przyczyn technicznych, nie udostępniamy opcji płacenia za pomocą Google Play na urządzeniach FitBit. Przepraszamy za niedogodności.
Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie ofert
Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.