Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów tej sytuacji. Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. W razie potrzeby przyjmiemy odwołanie od odpowiedzi na wcześniejszą reklamację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm
Do momentu wyrażenia zgody, opcjonalne cookies nie są zbierane. Robimy to dopiero po otrzymaniu zgody przez klienta. Pozostałe szczegóły znajdują się w polityce cookies.
Wersja przeglądarkowa – do momentu zaakceptowania zgody na ekranie, który wyświetlany jest na samym starcie witryny, żadne dane nie są wysyłane do zewnętrznych serwerów. Dopiero gdy zgody zostaną zaakceptowane, to aplikacja zaczyn
Nasze ubezpieczenie przy kredycie hipotecznym pobierane jest w stałych miesięcznych składkach. Po wcześniejszej spłacie kredytu, automatycznie wypowiadamy również umowę dotyczącą ubezpieczenia i kolejne składki nie są już pobierane. W takiej sytuacji nie ma więc żadnej kwoty do zwrotu.
Na chwilę obecną, z przyczyn technicznych, nie udostępniamy opcji płacenia za pomocą Google Play na urządzeniach FitBit. Przepraszamy za niedogodności.
Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie ofert
Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mogę jednak sprawdzić szczegółów Pani bankowości. Proszę, aby spróbowała Pani wyłączyć i włączyć telefon. Następnie proszę ponowić próbę logowania. Jeśli to nie pomoże, proszę o kontakt z naszą infolinią: +48 32 357 00 69.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych oraz tematami dotyczącymi badania zdolności kredytowej zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić
Na 60 dni przed upływem 5 lat otrzymasz propozycję nowej stałej stopy na kolejne 5 lat. Jeżeli zaakceptujesz nowe warunki, to wszyscy kredytobiorcy muszą podpisać aneks o stałe oprocentowanie w oddziale banku. Szczegóły otrzymasz w wiadomościach w Moje ING. Jeśli nic nie zrobisz, Twój kredyt automatycznie zostanie objęty oprocentowaniem zmiennym, zgodnie z warunkami, jakie otrzymałeś w momencie po
Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz klucza U2F.
Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.
Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wglądu w szczegóły Twojej umowy. Skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści kredytowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do
Po wstępnej analizie wygląda na to, że problem nie jest związany z naszą stroną tylko z tym, że Bitwarden nie umie poprawnie działać z technologią Shadow DOM. Na ich forach pojawiły się pytania o naszą stronę i sami odpowiedzieli, że mają z tym problem i że pracują nad nową wersją, która powinna już je obsługiwać - https://community.bitwarden.com/t/nie-dziala-autouzupelnianie-translation-autofill-doesnt-work/60178
Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian mających na celu ograniczenie stosowania menadżerów haseł. Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.
Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian mających na celu ograniczenie stosowania menadżerów haseł. Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.