O KarolB

20 Polubień
41 Rozwiązań
132 Postów
Re: Zwrot kosztów z nadpłaconego kredytu

Nasze ubezpieczenie przy kredycie hipotecznym pobierane jest w stałych miesięcznych składkach. Po wcześniejszej spłacie kredytu, automatycznie wypowiadamy również umowę dotyczącą ubezpieczenia i kolejne składki nie są już pobierane. W takiej sytuacji nie ma więc żadnej kwoty do zwrotu.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Fitbit pay

Na chwilę obecną, z przyczyn technicznych, nie udostępniamy opcji płacenia za pomocą Google Play na urządzeniach FitBit. Przepraszamy za niedogodności.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie ofert

...
11
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem iOS 17.3.1

Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Zablokowany dostep

Przepraszam za tę sytuację. Tutaj nie mam jednak dostępu do szczegółów tej blokady. Proszę o kontakt pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy to ponownie.

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mogę jednak sprawdzić szczegółów Pani bankowości. Proszę, aby spróbowała Pani wyłączyć i włączyć telefon. Następnie proszę ponowić próbę logowania. Jeśli to nie pomoże, proszę o kontakt z naszą infolinią: +48 32 357 00 69. 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Dochód z najmu zasiedzianej nieruchomości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych oraz tematami dotyczącymi badania zdolności kredytowej zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić

...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Do kiedy stała stopa

Na 60 dni przed upływem 5 lat otrzymasz propozycję nowej stałej stopy na kolejne 5 lat. Jeżeli zaakceptujesz nowe warunki, to wszyscy kredytobiorcy muszą podpisać aneks o stałe oprocentowanie w oddziale banku. Szczegóły otrzymasz w wiadomościach w Moje ING. Jeśli nic nie zrobisz, Twój kredyt automatycznie zostanie objęty oprocentowaniem zmiennym, zgodnie z warunkami, jakie otrzymałeś w momencie po

...
2
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wykresu oszczędności

Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Aktualnie nie planujemy uruchomienia takich płatności. Dziękujemy jednak za sugestię, przekażemy ją do odpowiedniego działu. 

8
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria modułu wpłat Planet Cash

Cieszymy się, że sprawa rozwiązała się pomyślnie. Pozdrawiamy! Emotikon: Szczęśliwy 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Gdzie są teraz moje dokumenty?

Folder Moje dokumenty w Moim ING jest chwilowo niedostępny. Nasi specjaliści pracują już nad przywróceniem tej funkcji. Przepraszamy za niedogodności. 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem

Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz klucza U2F.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Rozdzielenie spłaty kredytu na dwa konta

Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.

Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wglądu w szczegóły Twojej umowy. Skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści kredytowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do

...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z płatnościami NFC Motorola Razr 40 ultra

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Płatności NFC - problem

Prosimy, skontaktuj się z czatem w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu. Sprawdzimy to.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Po wstępnej analizie wygląda na to, że problem nie jest związany z naszą stroną tylko z tym, że Bitwarden nie umie poprawnie działać z technologią Shadow DOM. Na ich forach pojawiły się pytania o naszą stronę i sami odpowiedzieli, że mają z tym problem i że pracują nad nową wersją, która powinna już je obsługiwać - https://community.bitwarden.com/t/nie-dziala-autouzupelnianie-translation-autofill-doesnt-work/60178

...
0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian mających na celu ograniczenie stosowania menadżerów haseł. Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.

20
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian mających na celu ograniczenie stosowania menadżerów haseł. Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.

16
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Logowanie za pomocą passkeys

Dziękujemy za pomysł. Przekazałem go dalej.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy ekran logowania, bugi

Dziękujemy za sugestie. Przekazałem je dalej.

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Wprowadzamy zmiany, bo chcemy jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom codzienne zarządzanie finansami. Przede wszystkim udostępnimy większą możliwość personalizacji Mojego ING. Strona logowania w przeglądarce również będzie bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze. Mamy nadzieję, że zmiany przypadną Ci do gustu Emotikon: Szczęśliwy 

1
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Historia banku ING

Miło nam, że opisujesz nas w swojej pracy. Nie mamy możliwości, aby przekazać Ci bardziej szczegółowe dane. Takie materiały możemy udostępniać naszym stażystom.

Informacje o naszych produktach dla klienta indywidualnego znajdziesz tutaj: www.ing.pl, po wybraniu odpowiedniej opcji. Na przykład "konta osobiste".

Bankowość korporacyjną opisujemy tu: https://www.ing.pl/korporacje

 

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Re: Klucz U2F w iOS ze złączem Lightning

Nasza aplikacja jest przeznaczona na smartfony. Na tabletach niektóre funkcje mogą nie działać poprawnie.  Wkrótce razem z obsługą kluczy U2F na iOS w wersji 17 uruchomimy możliwość użycia złącza lightning. Prosimy jeszcze o czas.

0
KarolB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-09-2021 17:28
Data ostatnich odwiedzin ‎20-02-2024 16:01
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 132
Łączna liczba otrzymanych Lajków 20
Posty, które lubię