17-04-2024 19:16
18-04-2024 19:22
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.
29-04-2024 22:53
Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?
30-04-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
30-04-2024Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024