Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (Inny niż systemowy).
Kolejną rzeczą którą zauważyłem jest to że taki sam dźwięk powiadomienia i wibracja jest gdy odblokowuje telefon. Do tej pory nigdy czegoś takiego nie miałem.
Odinstalowywalem i aktualizowałem aplikacje, bez skutku.
Odpowiedz
0 Lajków
Gryps44
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-04-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 835 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 780 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, co nie sposób było przerwać. Aplikacja coś trwałe pozmieniała w systemie mojego Google Pixel 6a, że utrudnienia mi korzystanie z telefonu. Wydaje on dziwne dźwięki systemowe przy różnych czynnościach (rozmowie, przeglądaniu stron) nawet mimo wyłączenia wszelkich powiadomień i głośności.
Odpowiedz
0 Lajków
mfrolik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-04-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 123 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 059 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Wpływ ze źródła, o którym Pan wspomina nie został wskazany w zamkniętym katalogu źródeł wyłączonych spod zajęcia z mocy prawa na zajętym rachunku. Dlatego jego udostępnienie możliwe jest w ramach kwot...

02-01-2025
Re.: OKO dziecka

Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed

...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy