Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (Inny niż systemowy).
Kolejną rzeczą którą zauważyłem jest to że taki sam dźwięk powiadomienia i wibracja jest gdy odblokowuje telefon. Do tej pory nigdy czegoś takiego nie miałem.
Odinstalowywalem i aktualizowałem aplikacje, bez skutku.
Odpowiedz
0 Lajków
Gryps44
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-04-2024
Wiadomość 1 z 4 (3 243 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 188 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, co nie sposób było przerwać. Aplikacja coś trwałe pozmieniała w systemie mojego Google Pixel 6a, że utrudnienia mi korzystanie z telefonu. Wydaje on dziwne dźwięki systemowe przy różnych czynnościach (rozmowie, przeglądaniu stron) nawet mimo wyłączenia wszelkich powiadomień i głośności.
Odpowiedz
0 Lajków
mfrolik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-04-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 531 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 467 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Inteligentne oszczędzanie we wszystkim 2025

Saving money is key in 2025. Here are simple ways to reduce your spending in different areas of your life.

Shopping

  • Use discount coupons and cashback.

  • Buy in bulk.

  • Compare prices online before purchasing.

...

29-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

U mnie też to tyle trwa i terminy pokrywają się z tym co jest na stronie. Na wstępie mój pośrednik od razu mi powiedział, że w ING czas to ok 2 m-cy, więc wiedziałem, że trzeba będzie trochę poczekać.

...

28-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy