Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (Inny niż systemowy).
Kolejną rzeczą którą zauważyłem jest to że taki sam dźwięk powiadomienia i wibracja jest gdy odblokowuje telefon. Do tej pory nigdy czegoś takiego nie miałem.
Odinstalowywalem i aktualizowałem aplikacje, bez skutku.
Gryps44
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
17-04-2024
Wiadomość 1 z 7 (9 479 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (9 424 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, co nie sposób było przerwać. Aplikacja coś trwałe pozmieniała w systemie mojego Google Pixel 6a, że utrudnienia mi korzystanie z telefonu. Wydaje on dziwne dźwięki systemowe przy różnych czynnościach (rozmowie, przeglądaniu stron) nawet mimo wyłączenia wszelkich powiadomień i głośności.
Odpowiedz
0 Lajków
mfrolik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-04-2024
Wiadomość 3 z 7 (8 766 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (8 702 wyświetleń)

Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam mam dokładnie taki sam problem z dźwiękiem przy odblokowywaniu plus zapetlona aplikacja ing. Czy ktoś może to naprawić albo zna rozwiązanie?
Tylko proszę mnie nie przekierowywać że mam zgłosić jako kolejna osoba gdzieś coś komuśEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
domintt
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-04-2025
Wiadomość 5 z 7 (6 109 wyświetleń)

Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (6 054 wyświetleń)

Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

[ Edytowane ]

Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!

Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Emotikon: Szczęśliwy Otóż otwierając wallet i zarzucając klapkę tak by była z tyłu telefonu karta styka się z tyłem telefonu... oraz czytnikiem NFC!!! Aplikacja reaguje na "zeskanowanie" karty czytnikiem i odświeża się w "nieskończoność".
Są 3 rozwiązania:
1. Pamiętać o tym problemie i nie przystawiać karty z walleta do tyłu telefonu,
2. Nie mieć włączonego cały czas NFC,
3. Nie nosić kart w wallecie Emotikon: Mrugający

Miałem taki problem przez ponad rok, dziś udało mi się dojść co go powoduje Emotikon: Szczęśliwy
P.S. Prawdopodobnie każda inna karta z tagiem NFC, nie tylko bankomatowa, ale też np. wejściowa do biura, będzie powodowała taki problem.
Trzymajcie się tam mocno!

Odpowiedz
0 Lajków
piwpio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-07-2025
Wiadomość 7 z 7 (3 111 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy