O MonikaC

121 Polubień
220 Rozwiązań
642 Postów
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Dzień dobry,
rozumiemy, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Pracujemy jeszcze nad limitami do przelewów na numer telefonu.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: HyperOS i płatności NFC

Jeśli nie możesz realizować płatności telefonem marki Xiaomi, włącz w swoim telefonie opcję Użyj mobilnego portfela z HCE.

Wybierz kolejno:
- Ustawienia
- Sieci bezprzewodowe i komórkowe
- Więcej
- Układ zabezpieczający
- Zaznacz opcję "Użyj mobilnego portfela z HCE"

 

Jeżeli będziesz miał tę opcję włączoną, a nadal będziesz miał kłopot z podłączeniem karty do płatności telefonem, to skontaktuj się z n

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus nowe warunki

Skorzystanie z promocji OKO Bonus jest dobrowolne. Jeżeli nie planujesz wykonywać transakcji, to możesz na OKO Bonus od nowych środków otrzymać 3% w skali roku.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Prośba o zwiększenie limitów płatności

Witaj,
dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się kartami oraz BLIKIEM.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

Dzień dobry,
obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew na Ukrainę

Prosimy, napisz nam, czy oprócz kwoty i waluty przelewu, uzupełniłeś wszystkie dane w przelewie walutowym - numer konta IBAN, dane odbiorcy, kod BIC/SWIFT banku odbiorcy? Wtedy powinna pojawić się opcja wysłania przelewu.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria

Witaj,
występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.

Przepraszamy Cię za utrudnienia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wymiana bilonu EURO

Dzień dobry,
wpłaty gotówkowe w bilonie realizujemy w punkcie obsługi kasowej tylko w złotych polskich.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING

Wczoraj mieliśmy kłopoty z podglądem do kart oraz niektórych funkcji. Przywróciliśmy już poprawne działanie Mojego ING.
Przepraszam Cię za utrudnienia.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wypłata z bankomatu

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta oraz tej transakcji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy sytuację.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą sytuację.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowe konta w ING

Dziękuję za uwagi. Propozycję rozliczania płatności bez prowizji, w innych walutach niż euro, dolary i funty, przekazałam do właściwej jednostki

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Jdg dochód w euro a kredyt hipoteczny w Pln

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Prezentacją oferty kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejn

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Do przeanalizowania tej sytuacji prosimy, napisz nam z jakiego oprogramowania do blokowania domen korzystasz? 

8
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Chcielibyśmy poprosić właściwą jednostkę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Proszę, podaj nam numer swojej reklamacji.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Raport z kasy fiskalnej - jak ująć? - Księgowość ING

W programie ING Księgowość forma płatności służy jedynie do zweryfikowania czy faktury były zapłacone. Nie ma to wpływu na księgowanie i rozliczenie dokumentów. Można dodać tylko jedną formę płatności. Jeżeli jest wszystko opłacone, to można dodać sposób płatności gotówka.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: BLIK a bankomaty

Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do właściwego zespołu. Każdą opinię klientów analizujemy.

14
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

Na podstawie prośby o pilne rozpatrzenie, właściwy zespołu sprawdza co możemy zrobić, żeby miał Pan jak najszybciej wyjaśnioną sytuację. Cieszę się, że otrzymał Pan uznanie warunkowe. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i sprawdzamy dany wpłatomat. Przykro mi, że nie miał Pan jednolitych informacji od specjalistów.

 

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: wzór kredyt hipoteczny

Witaj,
sposób wyliczenia raty łącznej oraz osobno rata kapitałowa i odsetkowa wyliczane są na podstawie ogólnodostępnych wzorów matematycznych. Nie mamy ‘swoich’ wzorów.

Wartość raty kapitałowej to różnica między ratą łączną i ratą odsetkową.

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy ekran logowania, bugi

Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzie to możl

...
6
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Prosimy, napisz do nas przez czat po zalogowaniu w Moim ING. Musimy przeanalizować indywidualnie Twoją sytuację, a do tego jest potrzebne zgłoszenie techniczne.

Społeczność jest kanałem ogólnym i nie mamy tutaj opcji przyjmowania zgłoszeń oraz weryfikacji danych.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Dziękujemy za Twoje uwagi. Zapisaliśmy je i przekazaliśmy do zespołu zajmującego się Moim ING.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Opłata za prowadzenie rachunku firmowego pomimo przelewów do US/ZUS

W ofercie Konto Direct dla Firmy opłata zależy od warunku aktywności, czyli:
Jeżeli w poprzednim miesiącu z klienta konta 
1. wyszedł przelew do ZUS lub
2. wyszedł przelew do US lub
3. wpłynęło na nie 2000zł lub więcej (nie wliczamy tutaj przelewów z innych kont firmowych klienta) prowadzenie konta firmowego będzie za 0 zł

Jeżeli nie spełnisz przynajmniej jednego z trzech warunków aktywności opłata za

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie można zalogować się do aplikacji

Witaj,
rozumiem. Proszę, spróbuj jeszcze sprawdzić czy w Google Play masz do pobrania aktualizację aplikacji Chrome i WebView. Są one niezbędne do prawidłowego działania naszej aplikacji.

Dodatkowo spróbuj też wyczyścić pamięć aplikacji Google Play. Jeżeli to również nie pomoże, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00, w sobotę

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎29-08-2024 14:07
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 642
Łączna liczba otrzymanych Lajków 121
Posty, które lubię