O MonikaC

124 Polubień
228 Rozwiązań
679 Postów
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: karta przedpłacona dla dziecka a Apple Pay

Kartę przedpłaconą Mastercard dla dzieci poniżej 13 roku życia można podłączyć pod płatności telefonem w naszej aplikacji jedynie na Androidzie. Jeżeli dziecko ma iPhona, to może płacić kartą przedpłaconą plastikową (zbliżeniowo lub wkładając kartę do terminala). W przypadku konta Mobi 0-12 lat nie ma opcji płatności BLIKIEM. Dziecko z autoryzacją rodzica może zrobić przelew zwykły lub na numer te

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata raty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami ponownie, przez kanały szyfrowane. Mając dostęp do Twojej umowy będziemy mogli się jednoznacznie odnieść do omawianej kwestii. 

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zamykanie konta firmowego

Przykro mi, że chcesz zrezygnować z konta. Jeśli chcesz zamknąć konto korespondencyjnie, przygotuj taką dyspozycję, potwierdź notarialnie i wyślij oryginał na adres: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.
 

W dyspozycji podaj:
nazwę firmy
adres korespondencyjny
NIP firmy
Imię i nazwisko
PESEL
pełne 26 cyfrowe numery kont które chcesz zamknąć
 

Jeżeli na koncie jest saldo dodatnie - przelej pieniądze na inne ko

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wyboru biletu

Hej, 
dziękujemy za Twoją sugestię. Będziemy planować zmiany w biletach komunikacyjnych. Wymagają one dodatkowych zmian z dostawcą, dlatego nie jest to krótkie zadanie.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bankomat Planet Cash "zjadł" pieniądze

Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: brak bankomatu-wpłatomatu w okolicy

Dzień dobry,
dziękuję za przesłaną propozycję. Przekazałam ją do zespołu, który zajmuje się naszymi urządzeniami.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana Pracy a kredyt hipoteczny

Witaj, prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, który przyjmował Twój wniosek.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat za granica a konto walutowe

To wszystko zależy od tego jaką wybierzesz walutę wypłaty na bankomacie, czy zaakceptujesz przewalutowanie po kursie urządzenia oraz czy na koncie walutowym będziesz miał wystarczające pieniądze na wypłatę.

 

Jeżeli np. masz podłączoną kartę Visa Zbliżeniową do konta walutowego euro i na bankomacie wybierzesz 100 euro a na koncie walutowym też będziesz miał min. 100 euro. Nie zaakceptujesz przewal

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zeskanuj i zapłać

Przepraszamy, że tak długo czekałeś na informację. Obecnie nie planujemy takiego rozwiązania.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Odsetki

Witaj,
tutaj nie mogę sprawdzić Twojego kredytu. Nie mam wglądu w umowę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 lub w sobotę od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy informacje o kredycie w systemie.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Konto mobi, karta przedplacona a konto w euro

Powinieneś widzieć w koncie Mobi i karcie przedpłaconej saldo dostępna oraz saldo bieżące. Jeżeli nadal masz taką sytuację, to proszę zrób screeny i prześlij nam w trakcie rozmowy na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Karta przedpłacona dla dziecka

Opłatę 15 zł pobierzemy z konta karty przedpłaconej na koniec okresu rozliczeniowego. Jeżeli zamówiłeś kartę przedpłaconą w czerwcu, to opłata będzie 29.06.

Standardowo do konta Mobi 13-17 lat wydajemy kartę Visa Zbliżeniową (płatniczą). Za wydanie tej karty ze standardowym wizerunkiem nie ma opłaty. Dziecko może raz bezpłatnie zmienić wizerunek karty. Każdy następny wizerunek to 15 zł.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu

Dzień dobry,
przekazałam prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.

6
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Analiza wydatków - pomysły

Dziękujemy za zgłoszenie i podzielenie się swoimi uwagami. 
Ad. 1. Obecnie nie mamy technicznej możliwości wydłużenia okresu pobieranej historii z banku Millennium ponad 90 dni.
Ad. 2. Dziękujemy za pomysł. Przekazaliśmy go do zespołu odpowiadającego za rozwój tego obszaru.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Tutaj nie mogę dokładnie sprawdzić kłopotu z działaniem aplikacji. Proszę, napisz czy próbowałeś usunąć i na nowo pobrać naszą aplikację?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka online

Dzień dobry,
weryfikujemy zastrzeżenie PESEL-u przed podpisaniem umowy kredytowej. Czyli powinieneś mieć odstrzeżony PESEL do momentu zaakceptowania umowy. Po zaakceptowaniu możesz ponownie go zastrzec.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD za osobą towarzyszącą) jest rozliczane w roku kalendarzowym.
Dotyczy umowy zawartej i aneksowanej od 24.09.2024 r. (karta główna i karta dodatkowa).

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo.

Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Przepraszamy Cię za utrudnienia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne z opisem całej sytuacji. Nasi specjaliści techniczni postarają się sprawdzić co się dzieje, aby podać rozwiązanie.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎25-09-2025 12:28
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 679
Łączna liczba otrzymanych Lajków 124
Posty, które lubię