O MonikaC

123 Polubień
223 Rozwiązań
660 Postów
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD za osobą towarzyszącą) jest rozliczane w roku kalendarzowym.
Dotyczy umowy zawartej i aneksowanej od 24.09.2024 r. (karta główna i karta dodatkowa).

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo.

Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Przepraszamy Cię za utrudnienia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne z opisem całej sytuacji. Nasi specjaliści techniczni postarają się sprawdzić co się dzieje, aby podać rozwiązanie.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od zajęć sprawdzi Twoją sytuację i wyjaśni jak będzie działać kwota wolna od zajęcia (jeżeli masz ją przyznaną).

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Konto do rozliczeń walutowych

Cześć,

prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami firmowymi pod numerem 32 357 00 24 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Sprawdzą z jakiego rozwiązania będziesz mogła skorzystać.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia, aby zobaczyć czy będzie ta sama sytuacja. Akceptujemy:

  • Mozilla Firefox 119+,
  • Google Chrome 119+,
  • Safari 16+,
  • Microsoft Edge 119+
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Renta zagraniczna dziecka a zajęcie komornicze

Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w oparciu o informacje, które wynikają z Pani wiadomości.

Dlaczego prosimy o tłumaczenie?
W naszym kraju językiem urzędowym jest język polski. Z tego powodu, jeśli jakaś decyzja wystawiona przez organy inneg

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko max

Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnienie:
- kryterium finansowego
aktywa min. 200 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim kursie NBP)
lub
inwestycje min. 100 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim k

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Aby zaktualizować dyspozycję na wypadek śmierci - można to zrobić nadal w placówce bankowej lub w Moim ING składając nową dyspozycję. Wtedy zastąpi ona starą (papierową), jeśli na nowej będzie przynajmniej jeden rachunek ze starej dyspozycji.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji, aby właściwa jednostka przeanalizowała całą sytuację.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak ing na Tarchominie / Białołęce

Nie mamy placówki w Białołęce w Warszawie. Najbliżej mamy placówkę przy ul. Kondratowicza 22. Coraz więcej spraw możesz załatwiać w Moim ING.
W Białołęce mamy np. dostępny bankomat z Planet Cash przy ul. Marywilskiej 44. W naszych bankomatach i Planet Cash możesz bezpłatnie wypłacić pieniądze. Możesz też wypłacić gotówkę przez Cashback - przy okazji płatności kartą w sklepie, w którym jest ta usług

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wplatomat zabral pieniadze

Prosimy o zapoznanie się z wiadomością w Moim ING.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Prosimy o zapoznanie się z wiadomością w Moim ING

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@tomgacz Dziękujemy za wszystkie uwagi. Przekazaliśmy je do zespołu, który zajmuje się Moim ING.

@dementhedude W trakcie naszej awarii była podstawiona usługa Moje ING, w której było można wykonać przelew między kontami. Jest ona udostępniana w momencie pojawiających się trudności w działaniu innych opcji bankowości.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny działka rolna z dariwizny

W opisanej sytuacji proponuję kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się umówić na taki kontakt wideo przez naszą stronę: https://www.ing.pl/kontakt - Kontakt ze specjalistą - Umów spotkanie - kredyty hipoteczny.  

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Dzień dobry,
rozumiemy, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Pracujemy jeszcze nad limitami do przelewów na numer telefonu.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: HyperOS i płatności NFC

Jeśli nie możesz realizować płatności telefonem marki Xiaomi, włącz w swoim telefonie opcję Użyj mobilnego portfela z HCE.

Wybierz kolejno:
- Ustawienia
- Sieci bezprzewodowe i komórkowe
- Więcej
- Układ zabezpieczający
- Zaznacz opcję "Użyj mobilnego portfela z HCE"

 

Jeżeli będziesz miał tę opcję włączoną, a nadal będziesz miał kłopot z podłączeniem karty do płatności telefonem, to skontaktuj się z n

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus nowe warunki

Skorzystanie z promocji OKO Bonus jest dobrowolne. Jeżeli nie planujesz wykonywać transakcji, to możesz na OKO Bonus od nowych środków otrzymać 3% w skali roku.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Prośba o zwiększenie limitów płatności

Witaj,
dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się kartami oraz BLIKIEM.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

Dzień dobry,
obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew na Ukrainę

Prosimy, napisz nam, czy oprócz kwoty i waluty przelewu, uzupełniłeś wszystkie dane w przelewie walutowym - numer konta IBAN, dane odbiorcy, kod BIC/SWIFT banku odbiorcy? Wtedy powinna pojawić się opcja wysłania przelewu.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria

Witaj,
występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.

Przepraszamy Cię za utrudnienia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎28-03-2025 14:04
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 660
Łączna liczba otrzymanych Lajków 123
Posty, które lubię