O MonikaC

112 Polubień
197 Rozwiązań
585 Postów
Re: Re.: Konto OkO błędny numer konta

Proszę, napisz czy kontaktowałeś się w tej sprawie z nami ponownie na czacie w Moim ING lub z infolinią?

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto OkO błędny numer konta

Do kilku dni roboczych powinieneś mieć zmienione konto. Jeżeli pod koniec tygodnia nic się nie zmieni, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.

6
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Visa Oferty - błąd wyświetlania ofert

Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Warunki oferty są jedynie w jej opisie.
Jeśli „wykorzystasz” ofertę, to ona nie zniknie z listy. Powinieneś o tym pamiętać. Ewentualnie możesz wspomóc się sprawdzeniem w zakładce „wykorzystane”, w której są wypisane transakcje zaliczone w programie.
Jeśli nie widzisz od razu wszystkich ofert powinieneś poczekać chwilę – lista ładuje się dosyć dł

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Chcielibyśmy pomóc, ale nie mamy treści Twojego pytania. Co możemy dla Ciebie wyjaśnić?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Przeniesienie kredytu

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy W naszym banku, w przypadku kredytu hipotecznego, możemy rozłożyć raty na okres do 35 lat, a w przypadku pożyczki gotówkowej jest to maksymalnie 10 lat.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Mieliśmy kłopoty z działaniem Maklera. To wpłynęło na trudności w realizacji zleceń i widoczność prawidłowych notowań. Teraz Makler jest już dostępny. 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Proszę, spróbuj na początku przeinstalować naszą aplikację. Jeżeli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: skrócenie okresu kredytowania a wysokosc raty

Przez Społeczność trudno nam odpowiedzieć na Twoje pytania, bo nie mamy tutaj dostępu do Twojego kredytu hipotecznego. Prosimy skontaktuj się na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00. 
 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania na decyzje

Każdy wniosek jest analizowany indywidualnie. Czas oczekiwania zależy od ilości wniosków oczekujących na decyzję. Nie wiemy, kiedy faktycznie wniosek zmienił status na analizę. Dlatego trudno nam podać dokładne daty. Proszę Was o kontakt ze specjalistą, który składał wniosek.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Własny operat a decyzja

Termin na podjęcie decyzji ostatecznej może wynosić od 3 dni roboczych do nawet 2 tygodni. Jeśli jednak masz wątpliwości co do statusu Twojego wniosku, skontaktuj się proszę z pośrednikiem, u którego składałaś wniosek. Sprawdzi dla Ciebie czy wszystko jest prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Paczki przelewów ze split payment

Rozumiem, że wprowadzenie kilkunastu przelewów jest kłopotliwe. Pracujemy nad możliwością importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. Nie mamy szczegółowych informacji. O udostępnieniu tej możliwości poinformujemy naszych klientów.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Likwidacja JEDYNEGO oddziału w mieście Chełm

W Chełmie mamy dostępne też bezpłatne bankomaty Planet Cash:

- Rejowiecka 34,
- Lubelska 64
- Armii Krajowej 13,
- Lwowska 51,
- Połaniecka 19,
- Al. I Armii Wojska Polskiego 7
Dzienny limit wypłaty kartą możesz ustawić do 10 000 zł. Tak samo możesz ustawić dzienny limit wypłaty BLIKIEM na 10 000 zł.

oraz wpłatomaty Planet Cash:
- Rejowiecka 34,
- Lubelska 64,
- Połaniecka 19.

Przekażę też Twoje uwagi do o

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja na wypadek śmierci

Nadal dyspozycję na wypadek śmierci możesz złożyć tylko w naszej placówce bankowej. W bankowości mogłeś mieć ogólną informację o dyspozycji z przekierowaniem do szczegółów na stronie https://www.ing.pl/wiem/bankowosc-codzienna/dyspozycja-na-wypadek-smierci

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem

Chciałabym Ci pomóc, natomiast Twoja sytuacja wymaga sprawdzenia. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Paczki przelewów i podzielona płatność

Pracujemy nad możliwością importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. O udostępnieniu tej możliwości poinformujemy naszych klientów.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Imię jako pierwsze

Witaj,
chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Wtedy będziemy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, żeby przeanalizować Twoją sytuację.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Robot inwestycyjny

Witaj, 
inwestowanie w fundusze niesie ryzyko utraty pieniędzy. Robot inwestujący to inteligentne oprogramowanie, które wyręcza Cię w inwestowaniu i związanymi z nim czynnościami obsługowymi. Realizuje przy tym strategię, ustaloną na podstawie wyniku Twojej ankiety inwestycyjnej. Raz na 3 miesiące robot automatycznie dopasowuje skład Twojego portfela, aby utrzymać ryzyko na poziomie, który akceptu

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Autoryzacja transakcji inną metodą, niż sms

Autoryzację transakcji mamy nie tylko przez sms, ale również przez aplikację. Jeżeli klient ma aktywną aplikację, to w możemy poprosić o potwierdzenie transakcji przez sms lub po zalogowaniu do aplikacji. Nasz system decyduje, którą formę autoryzacji powinien wykonać klient.

Więcej informacji przekazujemy na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/autoryzacja-transakcji-pytania-i-odpowiedzi

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Pobierana subskrypcja mimo zmiany karty

Witaj,
nie mamy możliwości zablokowania/wyłączenia uruchomionej subskrypcji. Możesz to zrobić bezpośrednio u usługodawcy. W przypadku braku kontaktu z usługodawcą, możesz zastrzec kartę. Tylko wtedy zmienia się numer karty, kod CVV, data ważności. Wspomniałeś o wymianie karty. Proszę, napisz czy zrobiłeś to w bankowości po wejściu w szczegóły karty - Wymień kartę czy Zastrzeż kartę?

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2021

Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna w sklepach Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore dla telefonów iPhone. Ze względów bezpieczeństwa nie polecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż oryginalne sklepy.
Jeśli na Twoim telefonie Huawei sklep Google Play nie jest dostępny, to niestety nie można na niego pobrać aplikacji Moje ING.
Nie pracujemy nad udostępnieniem aplikacj

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zdolność kredytową a różne wyplaty

Do wyliczenia Twojej zdolności kredytowej będziemy brać pod uwagę tylko wynagrodzenie podstawowe, premie oraz nadgodziny. Niestety diet nie akceptujemy Emotikon: Smutny 
 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Okres karencji

Wniosek o rezygnację z karencji rozpatrzymy do kilku dni roboczych Emotikon: Szczęśliwy 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Bilety komunikacji miejskiej w ING mobile.

Witaj,
planujemy wdrożyć tę usługę jeszcze w pierwszym kwartale tego roku Emotikon: Szczęśliwy

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Nie zawsze wszystko możemy wyjaśnić w trakcie jednej rozmowy. Czasami jest potrzebny kontakt z inną jednostką. Dlatego specjalista zgłosił reklamację. Zawsze staramy się przygotować odpowiedź szybciej niż maksymalny czas w zgłoszeniu.

Proszę o numer reklamacji. Przekażę prośbę o szybsze zajęcie się Pani sprawą.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎26-06-2022 13:58
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 585
Łączna liczba otrzymanych Lajków 112
Posty, które lubię