Skorzystanie z promocji OKO Bonus jest dobrowolne. Jeżeli nie planujesz wykonywać transakcji, to możesz na OKO Bonus od nowych środków otrzymać 3% w skali roku.
Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.
Dzień dobry, obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu
Prosimy, napisz nam, czy oprócz kwoty i waluty przelewu, uzupełniłeś wszystkie dane w przelewie walutowym - numer konta IBAN, dane odbiorcy, kod BIC/SWIFT banku odbiorcy? Wtedy powinna pojawić się opcja wysłania przelewu.
Witaj, występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING
Wczoraj mieliśmy kłopoty z podglądem do kart oraz niektórych funkcji. Przywróciliśmy już poprawne działanie Mojego ING. Przepraszam Cię za utrudnienia.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta oraz tej transakcji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy sytuację.
Witaj, chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą sytuację.
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Prezentacją oferty kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejn
Przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Chcielibyśmy poprosić właściwą jednostkę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Proszę, podaj nam numer swojej reklamacji.
Re: Raport z kasy fiskalnej - jak ująć? - Księgowość ING
W programie ING Księgowość forma płatności służy jedynie do zweryfikowania czy faktury były zapłacone. Nie ma to wpływu na księgowanie i rozliczenie dokumentów. Można dodać tylko jedną formę płatności. Jeżeli jest wszystko opłacone, to można dodać sposób płatności gotówka.
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości
Na podstawie prośby o pilne rozpatrzenie, właściwy zespołu sprawdza co możemy zrobić, żeby miał Pan jak najszybciej wyjaśnioną sytuację. Cieszę się, że otrzymał Pan uznanie warunkowe. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i sprawdzamy dany wpłatomat. Przykro mi, że nie miał Pan jednolitych informacji od specjalistów.
Witaj, sposób wyliczenia raty łącznej oraz osobno rata kapitałowa i odsetkowa wyliczane są na podstawie ogólnodostępnych wzorów matematycznych. Nie mamy ‘swoich’ wzorów.
Wartość raty kapitałowej to różnica między ratą łączną i ratą odsetkową.
Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzie to możl
Prosimy, napisz do nas przez czat po zalogowaniu w Moim ING. Musimy przeanalizować indywidualnie Twoją sytuację, a do tego jest potrzebne zgłoszenie techniczne.
Społeczność jest kanałem ogólnym i nie mamy tutaj opcji przyjmowania zgłoszeń oraz weryfikacji danych.
Re: Opłata za prowadzenie rachunku firmowego pomimo przelewów do US/ZUS
W ofercie Konto Direct dla Firmy opłata zależy od warunku aktywności, czyli: Jeżeli w poprzednim miesiącu z klienta konta 1. wyszedł przelew do ZUS lub 2. wyszedł przelew do US lub 3. wpłynęło na nie 2000zł lub więcej (nie wliczamy tutaj przelewów z innych kont firmowych klienta) prowadzenie konta firmowego będzie za 0 zł
Jeżeli nie spełnisz przynajmniej jednego z trzech warunków aktywności opłata za
Witaj, rozumiem. Proszę, spróbuj jeszcze sprawdzić czy w Google Play masz do pobrania aktualizację aplikacji Chrome i WebView. Są one niezbędne do prawidłowego działania naszej aplikacji.
Dodatkowo spróbuj też wyczyścić pamięć aplikacji Google Play. Jeżeli to również nie pomoże, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00, w sobotę