@Matiaz1417 W tej sytuacji nie da się zamówić bezpłatnego aneksu – jeśli do tej pory nie była płacona rata kapitałowo-odsetkowa, to maksymalna rata po aneksie nie może przekraczać wysokości raty kapitało-odsetkowej wyliczonej wg oprocentowania na dzień udzielenia kredytu. Biorąc pod uwagę wzrost stóp procentowych, wysokość tamtej wyliczonej raty była na niższym poziomie, niż planowana jest teraz.
Prosimy, skontaktuj się z czatem w Moim ING lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy szczegóły Twojego kredytu. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Na naszej stronie https://www.ing.pl/dokumenty-fis-i-korporacji/inne można zapoznać się z informacją jak otworzyć plik. Prosimy, aby nie otwierać go z poziomu wiadomości email / przeglądarki, tylko najpierw zapisać na dysku i kliknąć prawym – "Otwórz za pomocą" Adobe Acrobar Readera lub za pomocą otwartego programu wczytać zapisany wcześniej (bez uprzedniego otwierania) plik.
Dzień dobry, jeżeli u nas zastrzegałaś swój dowód osobisty i znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, a także dowód jest jeszcze ważny, to możesz zgłosić jego odblokowanie:
1. w Moim ING wysyłając wiadomość w opcji ikona osoby (prawy górny róg) - Wiadomości - Napisz do nas - Załącz dokumenty dodając informacje:
- tytuł wiadomości: Odwołanie zastrzeżenia dokumentu - treść: typ dokumentu (dowód, paszport),
Dzień dobry, nie mam informacji o ogólnych kłopotach z potwierdzeniem danych przez bank Santander. Czy próbowałeś dzisiaj wypełnić wniosek i była ta sama sytuacja?
Możesz też otworzyć konto z potwierdzeniem danych przez kuriera lub w placówce. Jeżeli masz telefon z Androidem od 7.0, to możesz przez naszą aplikację Moje ING mobile, potwierdzić dane przez selfie.
Dokumenty do zawartej już umowy możesz w wygodny sposób dostarczyć w bankowości internetowej lub osobiście w naszej placówce.
Po zalogowaniu w Moim ING proszę wybrać zakładkę "Kredyty" oraz ten konkretny kredyt, a następnie "Wnioski" i "Potwierdzenie spełnienia warunków umownych". Z listy proszę wybrać warunek "Dokumenty potwierdzające rozliczenie transzy/inwestycji".
Witaj, tak, jeżeli masz u nas konto to możesz wymienić w naszym punkcie kasowym euro na złotówki. Wtedy zastosujemy kurs gotówkowy z naszej tabeli https://www.ing.pl/kursy-walut
Jeżeli masz euro w gotówce to możesz też wpłacić je na swoje konto walutowe euro (za wpłatę w punkcie kasowym pobieramy 10 zł). Następnie w Moim ING możesz skorzystać z naszego Kantoru - tam kurs ustalamy indywidualnie i mo
Taka interpretacja wynika bezpośrednio z naszej Tabeli Opłat i Prowizji: "Bank nie pobiera tej opłaty (200zł) wprowadzając do umowy zmiany w przypadku:
- skrócenia okresu kredytowania w wypadku nadpłaty pod warunkiem, że od nadpłaty minęło nie więcej niż 3 m-ce a rata po nadpłacie będzie nie wyższa niż wynikająca z pierwotnego harmonogramu spłaty lub nie wyższa od najwyższej zapłaconej raty wynik
Dzień dobry, trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.
Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out
Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspres
Re: żle policzone odsetki na koncie oszczędnościowym?
Przez Społeczność nie mam dostępu do informacji jakie masz bonusowe oprocentowanie, dlatego podam odpowiedź na podstawie przekazanych danych.
W propozycji konta oszczędnościowego Bonus na start na koniec każdego miesiąca kapitalizujemy odsetki podstawowe czyli 1% w skali roku. Odsetki podwyższone czyli 5,5 p.p. naliczymy fizycznie po 3 miesiącach od otwarcia konta.
Dzień dobry, nie wiem, z jakiego konta u nas korzystasz. Dlatego podam opłatę dla konta osobistego. Za wpłatę gotówki w punkcie kasowym pobieramy 10 zł i opłatę dodatkową za wpłatę gotówki z udziałem bilonu w ilości powyżej 500 sztuk w danym dniu kalendarzowym, 30 zł za każde 500 sztuk bilonu.
Witaj, chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to kontakt ogólny. Twoją sytuację może sprawdzić specjalista od zajęć egzekucyjnych od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69.
Jeżeli nie masz u nas konta firmowego oraz nie masz zajęcia alimentacyjnego, to możesz mieć kwotę wolną od zajęcia egzekucyjnego
Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć Ci tutaj, co może być powodem takiej sytuacji. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią, pomożemy
Do kilku dni roboczych powinieneś mieć zmienione konto. Jeżeli pod koniec tygodnia nic się nie zmieni, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.
Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Warunki oferty są jedynie w jej opisie. Jeśli „wykorzystasz” ofertę, to ona nie zniknie z listy. Powinieneś o tym pamiętać. Ewentualnie możesz wspomóc się sprawdzeniem w zakładce „wykorzystane”, w której są wypisane transakcje zaliczone w programie. Jeśli nie widzisz od razu wszystkich ofert powinieneś poczekać chwilę – lista ładuje się dosyć dł