O MonikaC

106 Polubień
183 Rozwiązań
543 Postów
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Dzień dobry,
przesyłam odpowiedzi na Twoje pytania.
1. Przekazałam Twoje uwagi do osób, które zajmują się aplikacją oraz BLIKIEM.

2. Płacąc w sklepie, który akceptuje płatności BLIK bez kodu na ekranie po zatwierdzeniu transakcji zobaczysz komunikat:
„Jeśli przy następnej transakcji w tym sklepie nie chcesz wpisywać kodu BLIK, dodaj go do zapamiętanych”.

Czyli Allegro ma taką opcję płatności BLI

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata pierwszej transzy

@Fryderyk1234 To zależy od zapisów w Twojej umowie kredytowej. Po tym jak spełnisz warunki, które znajdziesz w załączniku numer 3, możesz zlecić nam uruchomienie transzy. Każda umowa jest inna i różne warunki pozostają tam do spełnienia. Po zleceniu dyspozycji uruchomienia transzy, wypłacimy ją do 10 dni roboczych.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: muzyka na oczekiwanie

To ask our IT, we would have to know exactly what melody is meant, i.e. what number exactly did you call and what tone did you choose?

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Proszę sprawdź czy posiadasz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji 4.1.0. Pobierzesz ją ze Sklepu Google Play. W najnowszej wersji aplikacji nie powinny występować żadne problemy z aktywacją lub płatnościami kartą w telefonie.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zbieg egzekucji komorniczje

Brak jest podstawy by przyjąć, że środki przekraczające kwotę wolną, które w danym miesiącu zostały zablokowane celem przekazania organowi egzekucyjnemu, a nie mogły być przekazane z uwagi na nierozstrzygnięcie zbiegu, miałyby być udostępniane od pierwszego dnia w kolejnym miesiącu na rachunku w ramach nowej kwoty wolnej. Środki te są blokowane w taki sposób by nie pomniejszały kwoty wolnej w kole

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana statusu

Informacje o statusach na stronie są poglądowe. Skontaktuj się z opiekunem swojego wniosku, to on może przekazać Ci wszystkie informacje Emotikon: Szczęśliwy

7
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt hipoteczny

W tej kwestii zalecam Ci kontakt ze specjalistą, u którego składałaś wniosek. Niestety poprzez wpis tutaj nie jesteśmy w stanie odnieść się do konkretów zapisanych w decyzji kredytowej. Domyślam się, że może chodzić tylko o potwierdzenie przelewu środków na rachunek sprzedających. Jeśli zadatek był płacony gotówką, to zgodnie z umową przedwstępną, notariusz potwierdzi, że te pieniądze zostały zapł

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: hipoteka przymusowa ZUS

@poloniamartyna Niestety nie mamy tutaj wglądu do wniosku. Jednak jeśli taką decyzję od nas otrzymałaś, o wykreśleniu hipoteki - konieczne jest spełnienie tego warunku, do kontynowania procesu. Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją możesz zwrócić się do osoby, która zajmuje się Twoim wnioskiem i poruszyć ten temat indywidualnie. 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Stan deweloperski - co zawiera

@kasia_zet Stan deweloperski to stan umożliwiający formalne zakończenie prac budowlanych - zgłoszenie zakończenia prac, uzyskanie pozwolenia na użytkownie. Uznajemy, że jest to stan, w którym do wykończenia pozostało: 

1. malowanie i kafelkowanie ścian,

2. podłogi (panele, parkiety, wykładziny, kafelki),

3. biały montaż (wanny, umywalki, WC, kabiny prysznicowe),

4. drzwi wewnętrzne,

5. elewac

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenie przelewu.

Witaj,
zrzut z załącznika nie wygląda jak nasze potwierdzenie transakcji z Mojego ING. W naszym dokumencie jest w lewym górnym rogu napis Potwierdzenie transakcji. Są podane dane nadawcy i odbiorcy, tytuł, data księgowania, data transakcji, numer transakcji, jaki to był rodzaj transakcji i kwota.
Na dole jest też informacja, że jest to dokument bankowy wygenerowany elektronicznie.
Ten zrzut nie wy

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Gdzie są bankomaty realizujące wypłaty euro?

Witaj,
nasze bankomaty euro możesz wyszukać na mapie Emotikon: Szczęśliwy https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat&filter=euro&address=Kielce  Dla Twojej wygody zaznaczyłam już opcję euro oraz wpisałam miasto Kielce Emotikon: Szczęśliwy

 

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją sytuację. Możemy to zrobić jak skontaktujesz się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wcześniejsza spłata kredytu - oprocentowanie stałe przez 5 lat

Standardowo nie powinniśmy pobrać takiej prowizji. 
Wszystko zależy jednak od indywidualnych zapisów w umowie kredytowej. 
Zachęcamy, żebyś sprawdził te informacje właśnie tam.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Trudno mi powiedzieć, dlaczego nie otrzymałeś numeru reklamacji. Być może specjalista przyjął zgłoszenie techniczne lub dyspozycję, a wtedy nie podajemy numeru. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Tam specjalista spróbuje wyjaśnić Twoją sytuację.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Jeżeli Twoja reklamacja wymagała wydłużenia czasu na odpowiedź, to powinieneś mieć od nas informację. Trudno mi powiedzieć co się stało. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji.
Mogę natomiast przekazać informację z prośbą o szybkie rozpatrzenie reklamacji. Napisz mi proszę numer swojego zgłoszenia.

5
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dobranie dodatkowej kwoty pieniędzy do kredytu

@Mario32 W takim przypadku możesz złożyć wniosek o podwyższenie kwoty kredytu. Wniosek możesz złożyć w oddziale banku, minimalna kwota podwyższenia to 20 tysięcy. Podczas analizy będziemy ponownie badać zdolność kredytową, będzie również potrzebna ponowna wycena po przedstawieniu zaktualizowanego kosztorysu.

Ważne, aby kwota kredytu po podwyższeniu nie przekroczyła 80% wartości nieruchomości. Spo

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Dzień dobry, na iOS wprowadziliśmy aktualizację dla wszystkich użytkowników, a na Androida dodajemy ją stopniowo. W najbliższych dniach opcja parkingów będzie dostępna dla wszystkich Emotikon: Szczęśliwy 
Usługa jest dostępna na telefonach z systemem Android w aplikacji Moje ING od wersji 4.0.1 oraz z systemem iOS od wersji 4.0.0.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/parkingi

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Stałe zlecenie z konta oszczędnościowego

Jeżeli chodzi o wpływ wynagrodzenia, to najlepiej jakbyś je otrzymywał na konto oszczędnościowo - rozliczeniowe np. konto Direct. Jest to konto do rozliczeń. Wtedy z konta Direct możesz ustawić stałe zlecenie zarówno na konto oszczędnościowe jak i na cele oszczędnościowe.

 

Obecnie stałe zlecenia mamy tylko do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych polskich (PLN) oraz do konta z Lwe

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witaj,
jeżeli masz ustawione stałe zlecenie i jego termin wypada na dzień roboczy, to zlecenie wykonujemy danego dnia rano. Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeżeli nadal nie będziesz miał pieniędzy, to powinieneś tego samego dnia od nas otrzymać powiadomienie.

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego dostałeś po

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witaj,
zależy nam na wyjaśnieniu sprawy klienta w trakcie rozmowy, dlatego rozwijamy czat. Rozumiem, że brak dostępu do czata przez całą dobę jest utrudnieniem, natomiast możesz też skontaktować się z nami przez całodobowo czynną infolinię 32 357 00 69.

Zapisałam i przekazałam Twoje uwagi na temat wyłączenia opcji wysłania wiadomości w Moim ING.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: problem z profilem zaufanym

Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku? 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

@wojciech nie możemy przewidzieć każdej sytuacji, a tym bardziej awarii. Jak tylko pojawił się problem z naszym systemem to zaczęliśmy działać. Teraz już większość funkcji Mojego ING jest dostępne. Możesz zrobić przelew w bankowości.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata transferowa z IKZE, czyli nie oddamy pańskich oszczędności emerytalnych i co nam pan ...

Wypłata transferowa z IKZE powinna być do 14 dni, mogą być to dni robocze. Na infolinii nie możemy przyjmować i zlecać przelewów, dlatego specjalistka zaproponowała Panu zgłoszenie reklamacji. Na jej podstawie możemy sprawdzić i wyjaśnić Pana sytuację. Proszę Pana o numer zgłoszenia, przekażemy prośbę o przyspieszenie reklamacji.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka online.

Rozumiem, że czas oczekiwania na odpowiedź jest długi, dlatego chcielibyśmy przekazać Twoją reklamację do właściwej jednostki, z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia. Napisz nam proszę numer zgłoszenia.

5
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Chciałabym przekazać Pani sprawę do zespołu zajmującego się reklamacjami. Czy może Pani podać nam numer zgłoszenia?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎17-10-2021 14:20
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 543
Łączna liczba otrzymanych Lajków 106
Posty, które lubię