Cześć, przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)
Dzień dobry, wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD za osobą towarzyszącą) jest rozliczane w roku kalendarzowym. Dotyczy umowy zawartej i aneksowanej od 24.09.2024 r. (karta główna i karta dodatkowa).
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa
Dzień dobry, w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo.
Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Przepraszamy Cię za utrudnienia.
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne z opisem całej sytuacji. Nasi specjaliści techniczni postarają się sprawdzić co się dzieje, aby podać rozwiązanie.
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym
Dzień dobry, przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od zajęć sprawdzi Twoją sytuację i wyjaśni jak będzie działać kwota wolna od zajęcia (jeżeli masz ją przyznaną).
prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami firmowymi pod numerem 32 357 00 24 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Sprawdzą z jakiego rozwiązania będziesz mogła skorzystać.
Dzień dobry, proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia, aby zobaczyć czy będzie ta sama sytuacja. Akceptujemy:
Re.: Renta zagraniczna dziecka a zajęcie komornicze
Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w oparciu o informacje, które wynikają z Pani wiadomości.
Dlaczego prosimy o tłumaczenie? W naszym kraju językiem urzędowym jest język polski. Z tego powodu, jeśli jakaś decyzja wystawiona przez organy inneg
Witaj, do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie. Potrzebne jest spełnienie: - kryterium finansowego aktywa min. 200 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim kursie NBP) lub inwestycje min. 100 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim k
Aby zaktualizować dyspozycję na wypadek śmierci - można to zrobić nadal w placówce bankowej lub w Moim ING składając nową dyspozycję. Wtedy zastąpi ona starą (papierową), jeśli na nowej będzie przynajmniej jeden rachunek ze starej dyspozycji.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji, aby właściwa jednostka przeanalizowała całą sytuację.
Nie mamy placówki w Białołęce w Warszawie. Najbliżej mamy placówkę przy ul. Kondratowicza 22. Coraz więcej spraw możesz załatwiać w Moim ING. W Białołęce mamy np. dostępny bankomat z Planet Cash przy ul. Marywilskiej 44. W naszych bankomatach i Planet Cash możesz bezpłatnie wypłacić pieniądze. Możesz też wypłacić gotówkę przez Cashback - przy okazji płatności kartą w sklepie, w którym jest ta usług
@tomgacz Dziękujemy za wszystkie uwagi. Przekazaliśmy je do zespołu, który zajmuje się Moim ING.
@dementhedude W trakcie naszej awarii była podstawiona usługa Moje ING, w której było można wykonać przelew między kontami. Jest ona udostępniana w momencie pojawiających się trudności w działaniu innych opcji bankowości.
W opisanej sytuacji proponuję kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się umówić na taki kontakt wideo przez naszą stronę: https://www.ing.pl/kontakt - Kontakt ze specjalistą - Umów spotkanie - kredyty hipoteczny.
Skorzystanie z promocji OKO Bonus jest dobrowolne. Jeżeli nie planujesz wykonywać transakcji, to możesz na OKO Bonus od nowych środków otrzymać 3% w skali roku.
Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.
Dzień dobry, obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu
Prosimy, napisz nam, czy oprócz kwoty i waluty przelewu, uzupełniłeś wszystkie dane w przelewie walutowym - numer konta IBAN, dane odbiorcy, kod BIC/SWIFT banku odbiorcy? Wtedy powinna pojawić się opcja wysłania przelewu.