O MonikaC

103 Polubień
169 Rozwiązań
515 Postów
Re: Ubezpieczenie nieruchodmości podczas budowy.

Rzeczywiście nie wymagamy takiego ubezpieczenia, ale warto zabezpieczyć się we własnym zakresie. Nie musisz nam przesyłać jednak żadnych dokumentów Emotikon: Szczęśliwy

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze - zablokowane środki

Witaj,
nie wiem jak dokładnie wygląda Twoja sytuacja, bo na Społeczności nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli masz zajęcie na koncie i masz też swoje pieniądze, to możesz z nich korzystać w ramach kwoty wolnej. Ta kwota wolna 2100 zł odnawia się wraz z nowym miesiącem. Jeżeli nadal nie możesz korzystać ze swoich pieniędzy w ramach kwoty wolnej lub masz na myśli inną blokadę pieniędzy, to pro

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Uruchomienie I transzy kredytu - niezbędne dokumenty

Poniżej odpowiem na Twoje pytania Emotikon: Szczęśliwy
1. Umowę ubezpieczenia będziesz mógł podpisać razem z umową hipoteczną.
2. Tak, wydamy wszystkie dokumenty.
3. Te szczegóły ustalisz ze specjalistą w oddziale banku.

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witaj,
przedstawiony przez Ciebie problem może dotyczyć złego oświetlenia twarzy. Proszę spróbuj jeszcze raz przejść wniosek o otwarcie konta. Przy robieniu selfie zadbaj o to, aby Twoja twarz była bardzo dobrze oświetlona w trakcie łączenia kropek.

Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj otworzyć konto przez wniosek na naszej stronie z wizytą kuriera lub przelewem z innego banku

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Jeśli zależy Ci na jak najszybszej wypłacie pieniędzy, uzupełnij datę bieżącą. W sytuacji, kiedy chcesz wypłacić transzę w konkretnym, późniejszym terminie, np. 15 kwietnia, możesz wpisać tę, konkretną datę. 
 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: 21 dni oczekiwania na decyzje

@Karolina_028 – jeżeli Twój wniosek rozpatrujemy tak długo i nie otrzymałaś żadnych informacji, skontaktuj się z opiekunem wniosku, żeby dopytać co się dzieje. Może potrzebujemy dodatkowych dokumentów. Jeśli kontakt z opiekunem nie będzie możliwy złóż reklamację, sprawdzimy to dla Ciebie.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Dobrze, że zgłosiłaś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 7 dni. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację ja

...
4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Witaj,
do jednej bankowości internetowej może być tylko jeden numer telefonu do autoryzacji. Jeżeli Twoja żona jest upoważniona do Twojego konta, to może mieć swoją usługę Moje ING (imienny login). Wtedy w swojej bankowości ustalisz swój numer telefonu do kodów sms, a Twoja żona w swojej bankowości ustali swój numer telefonu. Jak zlecisz przelew w swojej usłudze internetowej, to ewentualne smsy bę

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości. Nie mogę tutaj potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz mi więcej informacji. Jaki masz komunikat podczas próby logowania? Czy znasz swój login oraz masz dostęp do numeru telefonu do kodów sms?

4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zamknięcie rachunku maklerskiego

Dzień dobry,
tak, możesz zamknąć konto maklerskie przez wiadomość w module Makler. Możesz również zamknąć telefonicznie pod numerem 201 127 301/32 357 00 32 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00) lub w oddziale. Ważne, żebyś miał na koncie saldo 0 zł. Za zamknięcie konta nie pobieramy opłaty.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: IBAN, SWIFT i inne trudne pojęcia, o które najczęściej pytacie

IBAN składa się z przedrostka oraz numeru konta. W polskich kontach jest to PL i 26 cyfr konta. Czyli w sumie numer konta IBAN jest dłuższy niż NRB. Każdy bank ma swój osobny kod BIC/SWIFT. Na jego podstawie jest też identyfikowany przelew zagraniczny. Być może w przyszłości coś się zmieni.

Na stronie Krajowej Izby Rozliczeniowej są ogólne informacje na temat przelewów w Polsce https://www.banki.kir.pl/

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wplatomat pochłonął pieniądze

W sprawie Twojej reklamacji przesłaliśmy Ci wiadomość przez Moje ING. Proszę sprawdź ją i daj nam znać, czy wszystko jest w porządku.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zwolnienie blokady po utracie ważności karty

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić jaką kartą zapłaciłeś. Jeżeli była to karta płatnicza np. Visa Zbliżeniowa lub kredytowa, to nową kartę z nową datą ważności wysyłamy automatycznie jako odnowioną kartę. Wtedy nie powinieneś zamawiać nowej karty. Jeżeli zapłaciłeś kartą, która w danym momencie była ważna, to transakcja powinna dojść do skutku. Być może był błąd płatnośc

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Karta czasowo zablokowana - jak odblokować?

Dzień dobry, nie wiem, jaka jest przyczyna zablokowania Twojej karty, dlatego trudno mi pomóc. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Napisz proszę:

- czy sam zablokowałeś czasowo kartę ze względu na jej zgubienie?

- miałeś 3 błędne próby podania PINu?

- blokada dotyczy podejrzenia nieuprawnionych prób płatności?

- czy korzystasz z karty do konta czy kredytowej?

Możesz też napi

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witaj,
przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeżeli miałaś nieuprawnione pobrania ze swojej karty, to powinnaś ją zastrzec w Moim ING przez Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo lub telefonicznie 32 357 00 12. Po zastrzeżeniu zamówisz nową kartę w Moim ING w Oferta ING - Karty i płatności telefonem - Karty do konta i przedpłacone, telefonicznie 32 357 00 12 (do 14 dni od zastrzeżenia) lub w oddz

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny a etapy jeszcze nie wykonane

@netmajor we wniosku o kredyt określasz cel, na który przeznaczasz pieniądze. Prace muszą być rozliczone zgodnie z kosztorysem, który składasz razem z wnioskiem.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: dodatkowe srodki hipoteka

Do sprawdzenia Twojej sytuacji będzie potrzebne sprawdzenie Twojej umowy. Proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zdolność kredytowa a możliwości

Wstępną zdolność kredytową z kredytu hipotecznego możemy dla Ciebie wyliczyć na naszej infolinii 32 357 00 65 od poniedziałku do piątku od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00. Wtedy będziemy mogli wstępnie określić, jaką kwotę będziemy mogli zaproponować.

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Garmin Pay

@igi @gusioo prawdopodobnie problem jest na terminalu. Proszę napiszcie do nas przez wiadomość w Moim ING. Będziemy potrzebować datę, miejsce, godzinę transakcji, komunikat z terminala. Wtedy będziemy mogli przeanalizować te komunikaty wspólnie z organizacją Visa.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Podgląd kont i kart z różnych banków już w Moim ING

Dzień dobry,
proszę spróbuj wejść w Moim ING na Oferta ING - Konta osobiste - Dodaj konto z innego banku do Mojego ING. Czy widzisz u siebie tę opcję?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Oszustwo

Nie mamy treści Twojej wiadomości. Prosimy napisz nam, w jakiej sprawie możemy pomóc?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat zjadł wpłatę brak potwierdzenia a bank chce wypłacić zaniżona kwotę

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Zależy nam zawsze na wyjaśnieniu sprawy. Każdą reklamację sprawdzamy indywidualnie i przedstawiamy informację po analizie. W odpowiedzi na nasze reklamacje przesyłamy również inne formy postępowania, jeżeli nie zgadza się Pani z naszą odpowiedzią.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt konsolidacyjny a zwrot kosztów

Witaj,
Jeżeli od 11.09.2019 r. spłacił Pan wcześniej pożyczki, które były udzielone od 18.12.2011 r., to w ciągu 14 dni, proporcjonalnie zwracamy Panu prowizję za udzielenie/opłatę za aneks/za podwyższenie kwoty kredytu, jeżeli w okresie kredytowania takie opłaty pobraliśmy. Zwrot realizujemy za konto rozliczeniowo-oszczędnościowe, które było powiązane z Pana pożyczkami lub na konto techniczne, je

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Garmin Pay już w ING

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji i karty, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Podam Ci ogólne informacje. Twój komunikat może oznaczać błędną autoryzację (jeżeli wprowadziłaś kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacji). W tej sytuacji spróbuj dodać kartę do portfela Garmin Pay kolejnego dnia.
Jeżeli nie podawałaś kodu autoryzacyjnego, to sprawdź proszę:

- czy próbujesz dodać

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli po zmianie hasła nadal nie możesz zalogować się i problem jest na różnych urządzeniach oraz przeglądarkach internetowych, to proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy, co się stało z Twoją usługą.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎27-04-2021 14:59
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 515
Łączna liczba otrzymanych Lajków 103
Posty, które lubię