Dzień dobry, proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia, aby zobaczyć czy będzie ta sama sytuacja. Akceptujemy:
Re.: Renta zagraniczna dziecka a zajęcie komornicze
Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w oparciu o informacje, które wynikają z Pani wiadomości.
Dlaczego prosimy o tłumaczenie? W naszym kraju językiem urzędowym jest język polski. Z tego powodu, jeśli jakaś decyzja wystawiona przez organy inneg
Witaj, do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie. Potrzebne jest spełnienie: - kryterium finansowego aktywa min. 200 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim kursie NBP) lub inwestycje min. 100 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim k
Aby zaktualizować dyspozycję na wypadek śmierci - można to zrobić nadal w placówce bankowej lub w Moim ING składając nową dyspozycję. Wtedy zastąpi ona starą (papierową), jeśli na nowej będzie przynajmniej jeden rachunek ze starej dyspozycji.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji, aby właściwa jednostka przeanalizowała całą sytuację.
Nie mamy placówki w Białołęce w Warszawie. Najbliżej mamy placówkę przy ul. Kondratowicza 22. Coraz więcej spraw możesz załatwiać w Moim ING. W Białołęce mamy np. dostępny bankomat z Planet Cash przy ul. Marywilskiej 44. W naszych bankomatach i Planet Cash możesz bezpłatnie wypłacić pieniądze. Możesz też wypłacić gotówkę przez Cashback - przy okazji płatności kartą w sklepie, w którym jest ta usług
@tomgacz Dziękujemy za wszystkie uwagi. Przekazaliśmy je do zespołu, który zajmuje się Moim ING.
@dementhedude W trakcie naszej awarii była podstawiona usługa Moje ING, w której było można wykonać przelew między kontami. Jest ona udostępniana w momencie pojawiających się trudności w działaniu innych opcji bankowości.
W opisanej sytuacji proponuję kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się umówić na taki kontakt wideo przez naszą stronę: https://www.ing.pl/kontakt - Kontakt ze specjalistą - Umów spotkanie - kredyty hipoteczny.
Skorzystanie z promocji OKO Bonus jest dobrowolne. Jeżeli nie planujesz wykonywać transakcji, to możesz na OKO Bonus od nowych środków otrzymać 3% w skali roku.
Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.
Dzień dobry, obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu
Prosimy, napisz nam, czy oprócz kwoty i waluty przelewu, uzupełniłeś wszystkie dane w przelewie walutowym - numer konta IBAN, dane odbiorcy, kod BIC/SWIFT banku odbiorcy? Wtedy powinna pojawić się opcja wysłania przelewu.
Witaj, występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING
Wczoraj mieliśmy kłopoty z podglądem do kart oraz niektórych funkcji. Przywróciliśmy już poprawne działanie Mojego ING. Przepraszam Cię za utrudnienia.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta oraz tej transakcji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy sytuację.
Witaj, chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą sytuację.
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Prezentacją oferty kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejn