O MonikaC

114 Polubień
203 Rozwiązań
595 Postów
Re: Nadpłata kredytu

Taka interpretacja wynika bezpośrednio z naszej Tabeli Opłat i Prowizji: 
"Bank nie pobiera tej opłaty (200zł)  wprowadzając do umowy zmiany w przypadku:

- skrócenia okresu kredytowania w wypadku nadpłaty pod warunkiem, że od nadpłaty minęło nie więcej niż 3 m-ce a rata po nadpłacie będzie nie wyższa niż wynikająca z pierwotnego harmonogramu spłaty lub nie wyższa od najwyższej zapłaconej raty wynik

...
4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Komunikat ‚Nie zrealizowaliśmy Twojego przelewu ekspresowego’

Dzień dobry,
trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.

Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out 

Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspres

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: żle policzone odsetki na koncie oszczędnościowym?

Przez Społeczność nie mam dostępu do informacji jakie masz bonusowe oprocentowanie, dlatego podam odpowiedź na podstawie przekazanych danych.

W propozycji konta oszczędnościowego Bonus na start na koniec każdego miesiąca kapitalizujemy odsetki podstawowe czyli 1% w skali roku. Odsetki podwyższone czyli 5,5 p.p. naliczymy fizycznie po 3 miesiącach od otwarcia konta.

Oprocentowanie 6,5% w skali roku

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe a Fundusz Wsparcia Kredytobiorców

Możesz zawnioskować o FWK podczas wakacji kredytowych. Środki z Funduszu uruchomimy po okresie zawieszenia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Witaj,
analizujemy opcję zmiany limitów na przelewy na telefon BLIK. 

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłata bilonu

Dzień dobry, nie wiem, z jakiego konta u nas korzystasz. Dlatego podam opłatę dla konta osobistego. Za wpłatę gotówki w punkcie kasowym pobieramy 10 zł i opłatę dodatkową za wpłatę gotówki z udziałem bilonu w ilości powyżej 500 sztuk w danym dniu kalendarzowym, 30 zł za każde 500 sztuk bilonu.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenie płatności kartą

Dziękuję za Twoje uwagi. Zapisałam je i przekazałam do właściwego zespołu.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe 2022

@kwiat201 wniosek o wakacje składa jeden z kredytobiorców. Wysyłając wówczas wniosek w Moje ING należy dołączyć pełnomocnictwo tego drugiego kredytobiorcy. Wzór znajdziesz na stronie https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego

 

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze

Witaj, chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to kontakt ogólny. Twoją sytuację może sprawdzić specjalista od zajęć egzekucyjnych od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69.

Jeżeli nie masz u nas konta firmowego oraz nie masz zajęcia alimentacyjnego, to możesz mieć kwotę wolną od zajęcia egzekucyjnego

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z wygenerowaniem oferty

Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć Ci tutaj, co może być powodem takiej sytuacji. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią, pomożemy Emotikon: Szczęśliwy

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto OkO błędny numer konta

Proszę, napisz czy kontaktowałeś się w tej sprawie z nami ponownie na czacie w Moim ING lub z infolinią?

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto OkO błędny numer konta

Do kilku dni roboczych powinieneś mieć zmienione konto. Jeżeli pod koniec tygodnia nic się nie zmieni, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.

6
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Visa Oferty - błąd wyświetlania ofert

Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Warunki oferty są jedynie w jej opisie.
Jeśli „wykorzystasz” ofertę, to ona nie zniknie z listy. Powinieneś o tym pamiętać. Ewentualnie możesz wspomóc się sprawdzeniem w zakładce „wykorzystane”, w której są wypisane transakcje zaliczone w programie.
Jeśli nie widzisz od razu wszystkich ofert powinieneś poczekać chwilę – lista ładuje się dosyć dł

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja transakcji za granica

Chcielibyśmy pomóc, ale nie mamy treści Twojego pytania. Co możemy dla Ciebie wyjaśnić?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Przeniesienie kredytu

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy W naszym banku, w przypadku kredytu hipotecznego, możemy rozłożyć raty na okres do 35 lat, a w przypadku pożyczki gotówkowej jest to maksymalnie 10 lat.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Mieliśmy kłopoty z działaniem Maklera. To wpłynęło na trudności w realizacji zleceń i widoczność prawidłowych notowań. Teraz Makler jest już dostępny. 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Widżet w nowej aplikacji

Proszę, spróbuj na początku przeinstalować naszą aplikację. Jeżeli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: skrócenie okresu kredytowania a wysokosc raty

Przez Społeczność trudno nam odpowiedzieć na Twoje pytania, bo nie mamy tutaj dostępu do Twojego kredytu hipotecznego. Prosimy skontaktuj się na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00. 
 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania na decyzje

Każdy wniosek jest analizowany indywidualnie. Czas oczekiwania zależy od ilości wniosków oczekujących na decyzję. Nie wiemy, kiedy faktycznie wniosek zmienił status na analizę. Dlatego trudno nam podać dokładne daty. Proszę Was o kontakt ze specjalistą, który składał wniosek.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Własny operat a decyzja

Termin na podjęcie decyzji ostatecznej może wynosić od 3 dni roboczych do nawet 2 tygodni. Jeśli jednak masz wątpliwości co do statusu Twojego wniosku, skontaktuj się proszę z pośrednikiem, u którego składałaś wniosek. Sprawdzi dla Ciebie czy wszystko jest prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Paczki przelewów ze split payment

Rozumiem, że wprowadzenie kilkunastu przelewów jest kłopotliwe. Pracujemy nad możliwością importowania transakcji split payment w paczkach przelewów. Nie mamy szczegółowych informacji. O udostępnieniu tej możliwości poinformujemy naszych klientów.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Likwidacja JEDYNEGO oddziału w mieście Chełm

W Chełmie mamy dostępne też bezpłatne bankomaty Planet Cash:

- Rejowiecka 34,
- Lubelska 64
- Armii Krajowej 13,
- Lwowska 51,
- Połaniecka 19,
- Al. I Armii Wojska Polskiego 7
Dzienny limit wypłaty kartą możesz ustawić do 10 000 zł. Tak samo możesz ustawić dzienny limit wypłaty BLIKIEM na 10 000 zł.

oraz wpłatomaty Planet Cash:
- Rejowiecka 34,
- Lubelska 64,
- Połaniecka 19.

Przekażę też Twoje uwagi do o

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja na wypadek śmierci

Nadal dyspozycję na wypadek śmierci możesz złożyć tylko w naszej placówce bankowej. W bankowości mogłeś mieć ogólną informację o dyspozycji z przekierowaniem do szczegółów na stronie https://www.ing.pl/wiem/bankowosc-codzienna/dyspozycja-na-wypadek-smierci

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z logowaniem

Chciałabym Ci pomóc, natomiast Twoja sytuacja wymaga sprawdzenia. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎14-09-2022 10:06
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 595
Łączna liczba otrzymanych Lajków 114
Posty, które lubię