O MonikaC

119 Polubień
217 Rozwiązań
628 Postów
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Do przeanalizowania tej sytuacji prosimy, napisz nam z jakiego oprogramowania do blokowania domen korzystasz? 

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Chcielibyśmy poprosić właściwą jednostkę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Proszę, podaj nam numer swojej reklamacji.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Raport z kasy fiskalnej - jak ująć? - Księgowość ING

W programie ING Księgowość forma płatności służy jedynie do zweryfikowania czy faktury były zapłacone. Nie ma to wpływu na księgowanie i rozliczenie dokumentów. Można dodać tylko jedną formę płatności. Jeżeli jest wszystko opłacone, to można dodać sposób płatności gotówka.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: BLIK a bankomaty

Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do właściwego zespołu. Każdą opinię klientów analizujemy.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

Na podstawie prośby o pilne rozpatrzenie, właściwy zespołu sprawdza co możemy zrobić, żeby miał Pan jak najszybciej wyjaśnioną sytuację. Cieszę się, że otrzymał Pan uznanie warunkowe. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i sprawdzamy dany wpłatomat. Przykro mi, że nie miał Pan jednolitych informacji od specjalistów.

 

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: wzór kredyt hipoteczny

Witaj,
sposób wyliczenia raty łącznej oraz osobno rata kapitałowa i odsetkowa wyliczane są na podstawie ogólnodostępnych wzorów matematycznych. Nie mamy ‘swoich’ wzorów.

Wartość raty kapitałowej to różnica między ratą łączną i ratą odsetkową.

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy ekran logowania, bugi

Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzie to możl

...
6
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Prosimy, napisz do nas przez czat po zalogowaniu w Moim ING. Musimy przeanalizować indywidualnie Twoją sytuację, a do tego jest potrzebne zgłoszenie techniczne.

Społeczność jest kanałem ogólnym i nie mamy tutaj opcji przyjmowania zgłoszeń oraz weryfikacji danych.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Dziękujemy za Twoje uwagi. Zapisaliśmy je i przekazaliśmy do zespołu zajmującego się Moim ING.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Opłata za prowadzenie rachunku firmowego pomimo przelewów do US/ZUS

W ofercie Konto Direct dla Firmy opłata zależy od warunku aktywności, czyli:
Jeżeli w poprzednim miesiącu z klienta konta 
1. wyszedł przelew do ZUS lub
2. wyszedł przelew do US lub
3. wpłynęło na nie 2000zł lub więcej (nie wliczamy tutaj przelewów z innych kont firmowych klienta) prowadzenie konta firmowego będzie za 0 zł

Jeżeli nie spełnisz przynajmniej jednego z trzech warunków aktywności opłata za

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie można zalogować się do aplikacji

Witaj,
rozumiem. Proszę, spróbuj jeszcze sprawdzić czy w Google Play masz do pobrania aktualizację aplikacji Chrome i WebView. Są one niezbędne do prawidłowego działania naszej aplikacji.

Dodatkowo spróbuj też wyczyścić pamięć aplikacji Google Play. Jeżeli to również nie pomoże, to napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00, w sobotę

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nieruchomość - kredyt hipoteczny

Jeżeli wydane Warunki Zabudowy pozwalają na budowę domu jednorodzinnego (mieszkalnego), to możemy sfinansować taką inwestycję i zabezpieczyć się na takiej nieruchomości. Ostateczną decyzję kredytową wydamy po analizie wszystkich dokumentów finansowych i związanych z nieruchomością, łącznie z operatem szacunkowym.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Ukrycie konta z upoważnieniem

Dzień dobry,
opcja ukrycia konta jest możliwa jedynie pod indywidualnym loginem Twojej mamy. Czyli sama musiałaby w swojej usłudze ukryć Twoje konto do podglądu.

Nie ma opcji dodania pełnomocnika do konta jedynie do korzystania z niego w naszych placówkach. Jak Twoja mama ma swój login, to będąc pełnomocnikiem może widzieć Twoje konto, transakcje, saldo konta. Może też z niego zlecać przelewy. 

Ewe

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Promocja konta a rezygnacja z karty

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić kiedy i jakie założyłeś u nas konto. Przyjmę, że było to konto osobiste Direct otwarte przez wniosek internetowy. Wtedy w promocji za otwarcie konta, zgodnie z regulaminem, do dnia wypłaty nagrody musisz mieć konto założone w ramach promocji wraz z kartą i kontem oszczędnościowym. Jak wypłacimy nagrodę to możesz zamknąć kartę w Moim ING. 
Blokada czasowa karty n

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Pani zgłoszenia z prośbą o przeksięgowanie pieniędzy. Taką dyspozycję staramy się zrealizować możliwie jak najszybciej. Pani zgłoszenie możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69 po potwierdzeniu danych.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Dziękuję. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możemy do zespołu reklamacji przesłać prośbę o szybsze rozpatrzenie. Proszę, podaj numer swojej reklamacji.

4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Karta kredytowa w analizie wydatków

Dziękujemy za Wasze głosy. Cieszy nas to, że korzystacie z analizy wydatków. Wierzymy, że wspiera Was w kontrolowaniu codziennych wydatków. Tak jak zauważyliście wydatki z karty kredytowej nie są w niej jeszcze uwzględniane. Planujemy rozszerzenie analizy wydatków o wydatki z karty kredytowej, ale na ten moment nie możemy zadeklarować konkretnego terminu udostępnienia tej zmiany.

4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Ponowne uruchomienie telefonu po włączeniu aplikacji ING

Dzień dobry,
musielibyśmy dokładnie przeanalizować Twoją sytuację. Do tego będzie potrzebne potwierdzenie Twoich danych. Dlatego prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole po zalogowaniu) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wyższa rata po nadpłacie

@Wojtek1980 Dzień dobry, przez Społeczność nie możemy sprawdzić tej sytuacji. To jest kontakt ogólny. Prosimy Cię o wizytę w placówce. Specjalista hipoteczny sprawdzi Twoją sytuację.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Blokada możliwości robienia print screenów i nagrywania ekranu jest spowodowana podniesieniem bezpieczeństwa korzystania z naszej aplikacji. Zdecydowaliśmy się na to z uwagi na intensywne działania oszustów i nakłanianie klientów do instalowania dodatkowego oprogramowania na ich telefonach, które umożliwia udostępnianie ekranu i przejęcie kontroli nad urządzeniem. W ten sposób oszuści mogą przejąć

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości zalogowania się

Witaj,
prawdopodobnie masz zablokowane Moje ING. Przez Społeczność nie mogę zobaczyć co dokładnie się stało. Jest to kontakt ogólny.

Proszę, na początku zadzwoń do nas 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twoją usługę internetową.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny nadpłata

@Matiaz1417 W tej sytuacji nie da się zamówić bezpłatnego aneksu – jeśli do tej pory nie była płacona rata kapitałowo-odsetkowa, to maksymalna rata po aneksie nie może przekraczać wysokości raty kapitało-odsetkowej wyliczonej wg oprocentowania na dzień udzielenia kredytu. Biorąc pod uwagę wzrost stóp procentowych, wysokość tamtej wyliczonej raty była na niższym poziomie, niż planowana jest teraz.

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: K@rta Wirtualna w Google Wallet lub Revolut

Zapisaliśmy i przekazaliśmy Twoje uwagi do osób zajmujących się kartami.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: WPŁATOMAT - złe zaksięgowanie wpłaty

Witaj,
przekazaliśmy do zespołu reklamacji prośbę o szybsze zajęcie się Twoją reklamacją. To wszystko co możemy zrobić przez Społeczność.

Pozdrawiam

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎28-12-2023 21:31
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 628
Łączna liczba otrzymanych Lajków 119
Posty, które lubię