Dzień dobry, opcja ukrycia konta jest możliwa jedynie pod indywidualnym loginem Twojej mamy. Czyli sama musiałaby w swojej usłudze ukryć Twoje konto do podglądu.
Nie ma opcji dodania pełnomocnika do konta jedynie do korzystania z niego w naszych placówkach. Jak Twoja mama ma swój login, to będąc pełnomocnikiem może widzieć Twoje konto, transakcje, saldo konta. Może też z niego zlecać przelewy.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić kiedy i jakie założyłeś u nas konto. Przyjmę, że było to konto osobiste Direct otwarte przez wniosek internetowy. Wtedy w promocji za otwarcie konta, zgodnie z regulaminem, do dnia wypłaty nagrody musisz mieć konto założone w ramach promocji wraz z kartą i kontem oszczędnościowym. Jak wypłacimy nagrodę to możesz zamknąć kartę w Moim ING. Blokada czasowa karty n
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Pani zgłoszenia z prośbą o przeksięgowanie pieniędzy. Taką dyspozycję staramy się zrealizować możliwie jak najszybciej. Pani zgłoszenie możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69 po potwierdzeniu danych.
Dziękujemy za Wasze głosy. Cieszy nas to, że korzystacie z analizy wydatków. Wierzymy, że wspiera Was w kontrolowaniu codziennych wydatków. Tak jak zauważyliście wydatki z karty kredytowej nie są w niej jeszcze uwzględniane. Planujemy rozszerzenie analizy wydatków o wydatki z karty kredytowej, ale na ten moment nie możemy zadeklarować konkretnego terminu udostępnienia tej zmiany.
Re: Ponowne uruchomienie telefonu po włączeniu aplikacji ING
Dzień dobry, musielibyśmy dokładnie przeanalizować Twoją sytuację. Do tego będzie potrzebne potwierdzenie Twoich danych. Dlatego prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole po zalogowaniu) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69.
@Wojtek1980 Dzień dobry, przez Społeczność nie możemy sprawdzić tej sytuacji. To jest kontakt ogólny. Prosimy Cię o wizytę w placówce. Specjalista hipoteczny sprawdzi Twoją sytuację.
Blokada możliwości robienia print screenów i nagrywania ekranu jest spowodowana podniesieniem bezpieczeństwa korzystania z naszej aplikacji. Zdecydowaliśmy się na to z uwagi na intensywne działania oszustów i nakłanianie klientów do instalowania dodatkowego oprogramowania na ich telefonach, które umożliwia udostępnianie ekranu i przejęcie kontroli nad urządzeniem. W ten sposób oszuści mogą przejąć
@Matiaz1417 W tej sytuacji nie da się zamówić bezpłatnego aneksu – jeśli do tej pory nie była płacona rata kapitałowo-odsetkowa, to maksymalna rata po aneksie nie może przekraczać wysokości raty kapitało-odsetkowej wyliczonej wg oprocentowania na dzień udzielenia kredytu. Biorąc pod uwagę wzrost stóp procentowych, wysokość tamtej wyliczonej raty była na niższym poziomie, niż planowana jest teraz.
Prosimy, skontaktuj się z czatem w Moim ING lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy szczegóły Twojego kredytu. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Na naszej stronie https://www.ing.pl/dokumenty-fis-i-korporacji/inne można zapoznać się z informacją jak otworzyć plik. Prosimy, aby nie otwierać go z poziomu wiadomości email / przeglądarki, tylko najpierw zapisać na dysku i kliknąć prawym – "Otwórz za pomocą" Adobe Acrobar Readera lub za pomocą otwartego programu wczytać zapisany wcześniej (bez uprzedniego otwierania) plik.
Dzień dobry, jeżeli u nas zastrzegałaś swój dowód osobisty i znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, a także dowód jest jeszcze ważny, to możesz zgłosić jego odblokowanie:
1. w Moim ING wysyłając wiadomość w opcji ikona osoby (prawy górny róg) - Wiadomości - Napisz do nas - Załącz dokumenty dodając informacje:
- tytuł wiadomości: Odwołanie zastrzeżenia dokumentu - treść: typ dokumentu (dowód, paszport),
Dzień dobry, nie mam informacji o ogólnych kłopotach z potwierdzeniem danych przez bank Santander. Czy próbowałeś dzisiaj wypełnić wniosek i była ta sama sytuacja?
Możesz też otworzyć konto z potwierdzeniem danych przez kuriera lub w placówce. Jeżeli masz telefon z Androidem od 7.0, to możesz przez naszą aplikację Moje ING mobile, potwierdzić dane przez selfie.
Dokumenty do zawartej już umowy możesz w wygodny sposób dostarczyć w bankowości internetowej lub osobiście w naszej placówce.
Po zalogowaniu w Moim ING proszę wybrać zakładkę "Kredyty" oraz ten konkretny kredyt, a następnie "Wnioski" i "Potwierdzenie spełnienia warunków umownych". Z listy proszę wybrać warunek "Dokumenty potwierdzające rozliczenie transzy/inwestycji".
Witaj, tak, jeżeli masz u nas konto to możesz wymienić w naszym punkcie kasowym euro na złotówki. Wtedy zastosujemy kurs gotówkowy z naszej tabeli https://www.ing.pl/kursy-walut
Jeżeli masz euro w gotówce to możesz też wpłacić je na swoje konto walutowe euro (za wpłatę w punkcie kasowym pobieramy 10 zł). Następnie w Moim ING możesz skorzystać z naszego Kantoru - tam kurs ustalamy indywidualnie i mo
Taka interpretacja wynika bezpośrednio z naszej Tabeli Opłat i Prowizji: "Bank nie pobiera tej opłaty (200zł) wprowadzając do umowy zmiany w przypadku:
- skrócenia okresu kredytowania w wypadku nadpłaty pod warunkiem, że od nadpłaty minęło nie więcej niż 3 m-ce a rata po nadpłacie będzie nie wyższa niż wynikająca z pierwotnego harmonogramu spłaty lub nie wyższa od najwyższej zapłaconej raty wynik
Dzień dobry, trudno mi wyjaśnić dokładną przyczynę odrzuceń Twoich przelewów ekspresowych. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić przelewów.
Zauważyliśmy, że mBank czasami jest tymczasowo niedostępny w przelewach ekspresowych Blue Cash. Na tej stronie możesz sprawdzać dostępność banków w danym momencie https://bluecash.pl/spbc/out
Jeżeli dany bank jest tymczasowo niedostępny to wtedy przelew ekspres
Re: żle policzone odsetki na koncie oszczędnościowym?
Przez Społeczność nie mam dostępu do informacji jakie masz bonusowe oprocentowanie, dlatego podam odpowiedź na podstawie przekazanych danych.
W propozycji konta oszczędnościowego Bonus na start na koniec każdego miesiąca kapitalizujemy odsetki podstawowe czyli 1% w skali roku. Odsetki podwyższone czyli 5,5 p.p. naliczymy fizycznie po 3 miesiącach od otwarcia konta.