O MonikaC

104 Polubień
175 Rozwiązań
530 Postów
Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Trudno mi powiedzieć, dlaczego nie otrzymałeś numeru reklamacji. Być może specjalista przyjął zgłoszenie techniczne lub dyspozycję, a wtedy nie podajemy numeru. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Tam specjalista spróbuje wyjaśnić Twoją sytuację.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Jeżeli Twoja reklamacja wymagała wydłużenia czasu na odpowiedź, to powinieneś mieć od nas informację. Trudno mi powiedzieć co się stało. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji.
Mogę natomiast przekazać informację z prośbą o szybkie rozpatrzenie reklamacji. Napisz mi proszę numer swojego zgłoszenia.

5
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dobranie dodatkowej kwoty pieniędzy do kredytu

@Mario32 W takim przypadku możesz złożyć wniosek o podwyższenie kwoty kredytu. Wniosek możesz złożyć w oddziale banku, minimalna kwota podwyższenia to 20 tysięcy. Podczas analizy będziemy ponownie badać zdolność kredytową, będzie również potrzebna ponowna wycena po przedstawieniu zaktualizowanego kosztorysu.

Ważne, aby kwota kredytu po podwyższeniu nie przekroczyła 80% wartości nieruchomości. Spo

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Dzień dobry, na iOS wprowadziliśmy aktualizację dla wszystkich użytkowników, a na Androida dodajemy ją stopniowo. W najbliższych dniach opcja parkingów będzie dostępna dla wszystkich Emotikon: Szczęśliwy 
Usługa jest dostępna na telefonach z systemem Android w aplikacji Moje ING od wersji 4.0.1 oraz z systemem iOS od wersji 4.0.0.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/parkingi

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Stałe zlecenie z konta oszczędnościowego

Jeżeli chodzi o wpływ wynagrodzenia, to najlepiej jakbyś je otrzymywał na konto oszczędnościowo - rozliczeniowe np. konto Direct. Jest to konto do rozliczeń. Wtedy z konta Direct możesz ustawić stałe zlecenie zarówno na konto oszczędnościowe jak i na cele oszczędnościowe.

 

Obecnie stałe zlecenia mamy tylko do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych polskich (PLN) oraz do konta z Lwe

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witaj,
jeżeli masz ustawione stałe zlecenie i jego termin wypada na dzień roboczy, to zlecenie wykonujemy danego dnia rano. Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeżeli nadal nie będziesz miał pieniędzy, to powinieneś tego samego dnia od nas otrzymać powiadomienie.

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego dostałeś po

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witaj,
zależy nam na wyjaśnieniu sprawy klienta w trakcie rozmowy, dlatego rozwijamy czat. Rozumiem, że brak dostępu do czata przez całą dobę jest utrudnieniem, natomiast możesz też skontaktować się z nami przez całodobowo czynną infolinię 32 357 00 69.

Zapisałam i przekazałam Twoje uwagi na temat wyłączenia opcji wysłania wiadomości w Moim ING.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: problem z profilem zaufanym

Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku? 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

@wojciech nie możemy przewidzieć każdej sytuacji, a tym bardziej awarii. Jak tylko pojawił się problem z naszym systemem to zaczęliśmy działać. Teraz już większość funkcji Mojego ING jest dostępne. Możesz zrobić przelew w bankowości.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata transferowa z IKZE, czyli nie oddamy pańskich oszczędności emerytalnych i co nam pan ...

Wypłata transferowa z IKZE powinna być do 14 dni, mogą być to dni robocze. Na infolinii nie możemy przyjmować i zlecać przelewów, dlatego specjalistka zaproponowała Panu zgłoszenie reklamacji. Na jej podstawie możemy sprawdzić i wyjaśnić Pana sytuację. Proszę Pana o numer zgłoszenia, przekażemy prośbę o przyspieszenie reklamacji.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka online.

Rozumiem, że czas oczekiwania na odpowiedź jest długi, dlatego chcielibyśmy przekazać Twoją reklamację do właściwej jednostki, z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia. Napisz nam proszę numer zgłoszenia.

5
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Terminal - brak połączenia - brak serwisu

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Chciałabym przekazać Pani sprawę do zespołu zajmującego się reklamacjami. Czy może Pani podać nam numer zgłoszenia?

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: ING Konto Funduszowe SFIO Wątpliwości

Witaj,
notowania funduszy w Pakiecie dynamicznym możesz sprawdzić na stronie https://www.ing.pl/notowania?chart=ING69/rateOfReturn/2020-06-04/2021-06-04  https://www.nntfi.pl/informacje-i-dokumenty/dokumenty-funduszy/karty-funduszy?action=quotes.getFundCardFile&fundId=1500043 Fundusze inwestycyjne zawsze niosą ze sobą ryzyko utraty wpłaconych pieniędzy. Przed skorzystaniem z Konta funduszowego wyp

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt na kupno mieszkani

Witaj,
informację o zdolności kredytowej możemy wstępnie sprawdzić na naszej infolinii. Skontaktuj się, proszę z naszymi specjalistami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 65. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00, a w soboty od 8:00 do 16:00.
Niestety, jeśli posiadasz okres próbny, nie możemy wziąć Twojego dochodu pod uwagę do wyliczenia zdolności.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: zwiększenie limitu karty kredytowej przy zatrudnieniu za granicą

Ze względu na sytuację epidemiologiczną nie akceptujemy dochodów w walucie obcej. Jeśli się to zmieni, to zachęcam Cię do skorzystania z naszych usług.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Ubezpieczenie nieruchodmości podczas budowy.

Rzeczywiście nie wymagamy takiego ubezpieczenia, ale warto zabezpieczyć się we własnym zakresie. Nie musisz nam przesyłać jednak żadnych dokumentów Emotikon: Szczęśliwy

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie komornicze - zablokowane środki

Witaj,
nie wiem jak dokładnie wygląda Twoja sytuacja, bo na Społeczności nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli masz zajęcie na koncie i masz też swoje pieniądze, to możesz z nich korzystać w ramach kwoty wolnej. Ta kwota wolna 2100 zł odnawia się wraz z nowym miesiącem. Jeżeli nadal nie możesz korzystać ze swoich pieniędzy w ramach kwoty wolnej lub masz na myśli inną blokadę pieniędzy, to pro

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Uruchomienie I transzy kredytu - niezbędne dokumenty

Poniżej odpowiem na Twoje pytania Emotikon: Szczęśliwy
1. Umowę ubezpieczenia będziesz mógł podpisać razem z umową hipoteczną.
2. Tak, wydamy wszystkie dokumenty.
3. Te szczegóły ustalisz ze specjalistą w oddziale banku.

 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witaj,
przedstawiony przez Ciebie problem może dotyczyć złego oświetlenia twarzy. Proszę spróbuj jeszcze raz przejść wniosek o otwarcie konta. Przy robieniu selfie zadbaj o to, aby Twoja twarz była bardzo dobrze oświetlona w trakcie łączenia kropek.

Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj otworzyć konto przez wniosek na naszej stronie z wizytą kuriera lub przelewem z innego banku

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Jeśli zależy Ci na jak najszybszej wypłacie pieniędzy, uzupełnij datę bieżącą. W sytuacji, kiedy chcesz wypłacić transzę w konkretnym, późniejszym terminie, np. 15 kwietnia, możesz wpisać tę, konkretną datę. 
 

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: 21 dni oczekiwania na decyzje

@Karolina_028 – jeżeli Twój wniosek rozpatrujemy tak długo i nie otrzymałaś żadnych informacji, skontaktuj się z opiekunem wniosku, żeby dopytać co się dzieje. Może potrzebujemy dodatkowych dokumentów. Jeśli kontakt z opiekunem nie będzie możliwy złóż reklamację, sprawdzimy to dla Ciebie.

3
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Dobrze, że zgłosiłaś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 7 dni. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację ja

...
4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Witaj,
do jednej bankowości internetowej może być tylko jeden numer telefonu do autoryzacji. Jeżeli Twoja żona jest upoważniona do Twojego konta, to może mieć swoją usługę Moje ING (imienny login). Wtedy w swojej bankowości ustalisz swój numer telefonu do kodów sms, a Twoja żona w swojej bankowości ustali swój numer telefonu. Jak zlecisz przelew w swojej usłudze internetowej, to ewentualne smsy bę

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości. Nie mogę tutaj potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz mi więcej informacji. Jaki masz komunikat podczas próby logowania? Czy znasz swój login oraz masz dostęp do numeru telefonu do kodów sms?

4
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zamknięcie rachunku maklerskiego

Dzień dobry,
tak, możesz zamknąć konto maklerskie przez wiadomość w module Makler. Możesz również zamknąć telefonicznie pod numerem 201 127 301/32 357 00 32 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00) lub w oddziale. Ważne, żebyś miał na koncie saldo 0 zł. Za zamknięcie konta nie pobieramy opłaty.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎30-07-2021 07:10
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 530
Łączna liczba otrzymanych Lajków 104
Posty, które lubię