O MonikaC

122 Polubień
220 Rozwiązań
652 Postów
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia, aby zobaczyć czy będzie ta sama sytuacja. Akceptujemy:

  • Mozilla Firefox 119+,
  • Google Chrome 119+,
  • Safari 16+,
  • Microsoft Edge 119+
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Renta zagraniczna dziecka a zajęcie komornicze

Nie mogę odnieść się do konkretnej sytuacji lub dokumentów z uwagi na publiczną dostępność forum oraz brak możliwości identyfikacji konkretnego przypadku. Postaram się jednak rozwiać wątpliwości w oparciu o informacje, które wynikają z Pani wiadomości.

Dlaczego prosimy o tłumaczenie?
W naszym kraju językiem urzędowym jest język polski. Z tego powodu, jeśli jakaś decyzja wystawiona przez organy inneg

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko max

Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnienie:
- kryterium finansowego
aktywa min. 200 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim kursie NBP)
lub
inwestycje min. 100 tys. lub ich równowartości w walucie wymienialnej (po średnim k

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Aby zaktualizować dyspozycję na wypadek śmierci - można to zrobić nadal w placówce bankowej lub w Moim ING składając nową dyspozycję. Wtedy zastąpi ona starą (papierową), jeśli na nowej będzie przynajmniej jeden rachunek ze starej dyspozycji.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji, aby właściwa jednostka przeanalizowała całą sytuację.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak ing na Tarchominie / Białołęce

Nie mamy placówki w Białołęce w Warszawie. Najbliżej mamy placówkę przy ul. Kondratowicza 22. Coraz więcej spraw możesz załatwiać w Moim ING.
W Białołęce mamy np. dostępny bankomat z Planet Cash przy ul. Marywilskiej 44. W naszych bankomatach i Planet Cash możesz bezpłatnie wypłacić pieniądze. Możesz też wypłacić gotówkę przez Cashback - przy okazji płatności kartą w sklepie, w którym jest ta usług

...
0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wplatomat zabral pieniadze

Prosimy o zapoznanie się z wiadomością w Moim ING.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Prosimy o zapoznanie się z wiadomością w Moim ING

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@tomgacz Dziękujemy za wszystkie uwagi. Przekazaliśmy je do zespołu, który zajmuje się Moim ING.

@dementhedude W trakcie naszej awarii była podstawiona usługa Moje ING, w której było można wykonać przelew między kontami. Jest ona udostępniana w momencie pojawiających się trudności w działaniu innych opcji bankowości.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny działka rolna z dariwizny

W opisanej sytuacji proponuję kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się umówić na taki kontakt wideo przez naszą stronę: https://www.ing.pl/kontakt - Kontakt ze specjalistą - Umów spotkanie - kredyty hipoteczny.  

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Dzień dobry,
rozumiemy, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Pracujemy jeszcze nad limitami do przelewów na numer telefonu.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: HyperOS i płatności NFC

Jeśli nie możesz realizować płatności telefonem marki Xiaomi, włącz w swoim telefonie opcję Użyj mobilnego portfela z HCE.

Wybierz kolejno:
- Ustawienia
- Sieci bezprzewodowe i komórkowe
- Więcej
- Układ zabezpieczający
- Zaznacz opcję "Użyj mobilnego portfela z HCE"

 

Jeżeli będziesz miał tę opcję włączoną, a nadal będziesz miał kłopot z podłączeniem karty do płatności telefonem, to skontaktuj się z n

...
2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus nowe warunki

Skorzystanie z promocji OKO Bonus jest dobrowolne. Jeżeli nie planujesz wykonywać transakcji, to możesz na OKO Bonus od nowych środków otrzymać 3% w skali roku.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Prośba o zwiększenie limitów płatności

Witaj,
dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się kartami oraz BLIKIEM.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

Dzień dobry,
obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Przelew na Ukrainę

Prosimy, napisz nam, czy oprócz kwoty i waluty przelewu, uzupełniłeś wszystkie dane w przelewie walutowym - numer konta IBAN, dane odbiorcy, kod BIC/SWIFT banku odbiorcy? Wtedy powinna pojawić się opcja wysłania przelewu.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Awaria

Witaj,
występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.

Przepraszamy Cię za utrudnienia.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wymiana bilonu EURO

Dzień dobry,
wpłaty gotówkowe w bilonie realizujemy w punkcie obsługi kasowej tylko w złotych polskich.

 

Pozdrawiam

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak widoczności Karty Kredytowej VISA w Moje ING

Wczoraj mieliśmy kłopoty z podglądem do kart oraz niektórych funkcji. Przywróciliśmy już poprawne działanie Mojego ING.
Przepraszam Cię za utrudnienia.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Wypłata z bankomatu

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego konta oraz tej transakcji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Sprawdzimy sytuację.

1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.

2
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą sytuację.

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowe konta w ING

Dziękuję za uwagi. Propozycję rozliczania płatności bez prowizji, w innych walutach niż euro, dolary i funty, przekazałam do właściwej jednostki

0
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Jdg dochód w euro a kredyt hipoteczny w Pln

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Prezentacją oferty kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejn

...
1
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Do przeanalizowania tej sytuacji prosimy, napisz nam z jakiego oprogramowania do blokowania domen korzystasz? 

8
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:21
Data ostatnich odwiedzin ‎26-12-2024 13:34
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 652
Łączna liczba otrzymanych Lajków 122
Posty, które lubię