Odpowiedz

Zamykanie konta firmowego

W jaki sposób zamknąć konto firmowe korespondencyjnie? Jak powinien wyglądać wniosek,jakie dane ma zawierać? Na jaki adres wysłać wniosek?
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
24-09-2025
Wiadomość 1 z 2 (1 153 wyświetleń)

Re: Zamykanie konta firmowego

Przykro mi, że chcesz zrezygnować z konta. Jeśli chcesz zamknąć konto korespondencyjnie, przygotuj taką dyspozycję, potwierdź notarialnie i wyślij oryginał na adres: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.
 

W dyspozycji podaj:
nazwę firmy
adres korespondencyjny
NIP firmy
Imię i nazwisko
PESEL
pełne 26 cyfrowe numery kont które chcesz zamknąć
 

Jeżeli na koncie jest saldo dodatnie - przelej pieniądze na inne konto.
W dyspozycji możesz wskazać dodatkowo numer rachunku, na który przelejemy pieniądze w dniu zamknięcia konta. Jeżeli nie wskażesz konta to pieniądze przelejemy na konto techniczne, będziesz mogła je wypłacić w naszym punkcie kasowym. 
Jeżeli na koncie jest saldo ujemne - uzupełnij saldo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
681
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 095 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy