Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

A ja myślę, że to przemyślana strategia.

ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego wymaga wykonania standardowego przelewu, czyli jest dość czasochłonne w aplikacji, najlepiej przelej więcej, tak, żeby środków na koncie starczyło na kilka / kilkanaście szybkich przelewów. Na marginesie tylko nadmienię, że standardowe oprocentowanie konta oszczędnościowego to 1,5%. 

Dlatego nie łudziłbym się, że nad czymś tam pracują, że  coś szybko zmienią. Pozostaje się przyzwyczaić albo szukać innej aplikacji.

Pozdrawiam

AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 51 z 105 (6 632 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Skrót przelewu szybkiego pozwala na zrobienie przelewu między kontem oszczędnościowym a osobistym. W tej chwili nie planujemy wprowadzenia możliwości zdefiniowania innej konfiguracji kont dla tego skrótu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
17
14-12-2020
Wiadomość 52 z 105 (6 588 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


@AndroS:

A ja myślę, że to przemyślana strategia.

ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego wymaga wykonania standardowego przelewu, czyli jest dość czasochłonne w aplikacji, najlepiej przelej więcej, tak, żeby środków na koncie starczyło na kilka / kilkanaście szybkich przelewów. Na marginesie tylko nadmienię, że standardowe oprocentowanie konta oszczędnościowego to 1,5%. 

Dlatego nie łudziłbym się, że nad czymś tam pracują, że  coś szybko zmienią. Pozostaje się przyzwyczaić albo szukać innej aplikacji.

Pozdrawiam


Szczerze mówiąc nie łudziłbym się, że ktoś, kto po kilku miesiącach od premiery nowej aplikacji zdążył powiekszyć w niej ikony, ogarnia jakieś strategie. 

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 53 z 105 (6 572 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Jakbym w takim czasie naprawiał aplikację, już dawno straciłbym pracę. Wklejam jeszcze raz listę problemów, bo wygląda na to, że nie potraficie ich przekazać.

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)

tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
12
23-12-2023
Wiadomość 54 z 105 (6 193 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
217
07-06-2017
Wiadomość 55 z 105 (6 149 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejny update, żaden błąd nie został naprawiony.
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
12
23-12-2023
Wiadomość 56 z 105 (5 913 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki.
**
taki żart Emotikon: Mrugający
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 57 z 105 (5 910 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wydaje się, że bank liczy, że niezadowoleni klienci znikną jak dinozaury, bądź zamilkną. I patrząc na aktywność w tym wątku wydaje się, że taka strategia jest skuteczna. Kilkoro klientów może odejdzie, reszta będzie zgrzytać zębami i używać tego potworka, bo nie ma wyjścia. Projekt zamknięty i oficjalnie wszyscy klienci są szczęśliwi. I nie pierwszy to raz, gdy kwestia "dziękujemy, przekażemy..." kończy krytyczną dyskusję. 

Przepraszam za ten niemerytoryczny wpis, ale cholera człowieka chce trafić, jak widzi takie traktowanie klientów przez bank.

 
 

 

 

MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
3
13-11-2023
Wiadomość 58 z 105 (5 864 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

MiG, znam kilka osob, ktore już pozegnały sie z tym bankiem. Ze względu na ten koszmarny informatyczny fakap ale i ze względu na korporacyjny bełkot, cyniczny, jałowy, który ten bank zaczął uprawiać. Sztuczna inteligencja poradziłaby sobie o niebo lepiej niż ludzie ograniczeni przez tę korporację do trzech komunikatów:
- przekażemy uwagi do odpowiedniego działu
- napisz, co konkretnie Ci sie nie podoba
- rejestrujemy dla Ciebie reklamację
To wręcz uwłacza umiejętnościom umysłowym człowieka.
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 59 z 105 (5 846 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Podpisuje się rękami i nogami pod powyższymi dwoma postami...

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 60 z 105 (5 801 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Wszystko składaliśmy sami z doradcą ING.

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko

...

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Gratulacje! My czekamy równo tydzień. Wczoraj dostałam powiadomienie z BIK, jesteśmy na 2/6. Złożyliśmy komplet dokumentów wraz z operatem.

10-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy