- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
25-01-2024 14:38
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ja myślę, że to przemyślana strategia.
ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego wymaga wykonania standardowego przelewu, czyli jest dość czasochłonne w aplikacji, najlepiej przelej więcej, tak, żeby środków na koncie starczyło na kilka / kilkanaście szybkich przelewów. Na marginesie tylko nadmienię, że standardowe oprocentowanie konta oszczędnościowego to 1,5%.
Dlatego nie łudziłbym się, że nad czymś tam pracują, że coś szybko zmienią. Pozostaje się przyzwyczaić albo szukać innej aplikacji.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-01-2024 10:59
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skrót przelewu szybkiego pozwala na zrobienie przelewu między kontem oszczędnościowym a osobistym. W tej chwili nie planujemy wprowadzenia możliwości zdefiniowania innej konfiguracji kont dla tego skrótu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-01-2024 15:15
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AndroS:A ja myślę, że to przemyślana strategia.
ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego wymaga wykonania standardowego przelewu, czyli jest dość czasochłonne w aplikacji, najlepiej przelej więcej, tak, żeby środków na koncie starczyło na kilka / kilkanaście szybkich przelewów. Na marginesie tylko nadmienię, że standardowe oprocentowanie konta oszczędnościowego to 1,5%.
Dlatego nie łudziłbym się, że nad czymś tam pracują, że coś szybko zmienią. Pozostaje się przyzwyczaić albo szukać innej aplikacji.
Pozdrawiam
Szczerze mówiąc nie łudziłbym się, że ktoś, kto po kilku miesiącach od premiery nowej aplikacji zdążył powiekszyć w niej ikony, ogarnia jakieś strategie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-02-2024 00:09
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Jakbym w takim czasie naprawiał aplikację, już dawno straciłbym pracę. Wklejam jeszcze raz listę problemów, bo wygląda na to, że nie potraficie ich przekazać.
1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-02-2024 18:48
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-02-2024 18:03
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-02-2024 18:06
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
**
taki żart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-02-2024 13:40
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wydaje się, że bank liczy, że niezadowoleni klienci znikną jak dinozaury, bądź zamilkną. I patrząc na aktywność w tym wątku wydaje się, że taka strategia jest skuteczna. Kilkoro klientów może odejdzie, reszta będzie zgrzytać zębami i używać tego potworka, bo nie ma wyjścia. Projekt zamknięty i oficjalnie wszyscy klienci są szczęśliwi. I nie pierwszy to raz, gdy kwestia "dziękujemy, przekażemy..." kończy krytyczną dyskusję.
Przepraszam za ten niemerytoryczny wpis, ale cholera człowieka chce trafić, jak widzi takie traktowanie klientów przez bank.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-02-2024 15:57
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- przekażemy uwagi do odpowiedniego działu
- napisz, co konkretnie Ci sie nie podoba
- rejestrujemy dla Ciebie reklamację
To wręcz uwłacza umiejętnościom umysłowym człowieka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-02-2024 20:25
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podpisuje się rękami i nogami pod powyższymi dwoma postami...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość