Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

A ja przypominam sie z tematem, że przysłuchujecie się opiniom Klientów. Jeśli tak - po prostu przywróćcie poprzednią wersję aplikacji. Dajcie znać, czy dalej bedziecie podtrzymywać bzdurną teorię, że ktokolwiek chce korzystać z tego bubla i czy zmieniać już bank.
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 41 z 106 (8 731 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@tomgacz dziękujemy za Twoje szczegółowe uwagi! Dzięki nim jesteśmy w stanie stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników. Odnosząc się do Twoich uwag:
1.           Pojawiające się komunikaty są częścią naszej strategii komunikacyjnej, przekażemy Twoje uwagi do osób odpowiedzialnych za ten obszar. 
2.           Umożliwiliśmy już logowanie do bankowości poprzez kliknięcie skrótu „Stan konta”, aktualnie pracujemy nad poprawą tej funkcjonalności, aby klienci nie musieli wykonywać dodatkowych kliknięć.
3.           Staramy się dostosowywać do trendów panujących na rynku aplikacji bankowych, dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie scrollowania w poziomie.
4.           Aktualnie pracujemy nad tym, żeby jeszcze w tym kwartale możliwe było dodawanie screenshotów z iPhone w kanałach komunikacji.
5.           Nie przewidujemy wprowadzenia możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu oszczędnościowego. Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR i nie zakładamy możliwości zdefiniowania innego rachunku.
6.           W celu zweryfikowania problemu z opóźnionymi powiadomieniami oraz ładowaniem aplikacji, prosimy o kontakt przez czat w Moim ING. Dzięki temu będziemy mogli przekazać zgłoszenie do zespołu IT odpowiedzialnego za aplikację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 42 z 106 (8 462 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

A kiedy planują Państwo zmianę tych "migających" (przełączających się) kwot, jeśli klient ma rachunki w kilku walutach. Zgłaszałem to już jakiś czas temu i to nie jest kwestia jedynie estetyczna, ale możliwości korzystanie przez niektóre osoby z aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
10
12-11-2023
Wiadomość 43 z 106 (8 453 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Totalnie zepsuć aplikację, żeby potem miesiącami "stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników" którzy wcale nie chcieli zmian Emotikon: Szczęśliwy i robota w firmie się kręci Emotikon: Szczęśliwy Czas zmieniać bank, a Wy się tam bawcie dobrze Emotikon: Szczęśliwy

bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 44 z 106 (8 443 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ktoś potrzebował wziąć za coś pieniążki to i robota się znalazła Emotikon: Mrugający

f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
174
49
02-12-2022
Wiadomość 45 z 106 (8 436 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Super! To jak już pracujecie i staracie się to ile mam jeszcze czekać? Od listopada minęły już ponad 2 miesiące, a jedyną zmianę, którą wprowadziliście to większe ikony i możliwość przejścia bezpośrednio do konta po kliknięciu. Na chwilę obecną aplikacja jest bezużyteczna w porównaniu do poprzedniej wersji, szczególnie jak nie można wrzucić screenshota na czacie gdy potrzebujesz pomocy, a brak ciemnego motywu w 2024 to wstyd.

Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
12
23-12-2023
Wiadomość 46 z 106 (8 410 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@poktam Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Planujemy również prace w tym obszarze, natomiast nie możemy jeszcze podać żadnych terminów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 47 z 106 (8 320 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Witam,

trudno się dziwić, że aplikacja jest nieczytelna, skoro posługujecie się takim językiem

Nie przewidujemy wprowadzenia możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu oszczędnościowego. Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR i nie zakładamy możliwości zdefiniowania innego rachunku.

 

a tak na poważnie, to proszę o potwierdzenie, czy szybki przelew możliwy jest i będzie wyłącznie z konta oszczędnościowego?

 

Pozdrawiam  

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 48 z 106 (8 166 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dokładnie, cele nie są innym rachunkiem przecież, jest to część konta oszczędnościowego, więc nie rozumiem dlaczego nie mają zamiaru wprowadzić wyboru.

Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
12
23-12-2023
Wiadomość 49 z 106 (8 148 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

To jak działa aktualnie ten bank nie ma nic wspólnego z potrzebami klientów. Ekipa ludzi oderwana od rzeczywistości coś sobie zakłada i tak wdraża, nowa aplikacja jest tego przykładem, zdanie "Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR" potwierdza to samo - ktoś sobie coś założył i się tego trzyma, chociaż założenia klientów są całkowicie inne. Jest w tym banku ogrom korpoabsurdów.

 

Aha - i pierwsze info jakie dostajesz - możesz zgłosić reklamację. 30 dni i korpoodpowiedź o niczym.

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 50 z 106 (8 140 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy