Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

A ja przypominam sie z tematem, że przysłuchujecie się opiniom Klientów. Jeśli tak - po prostu przywróćcie poprzednią wersję aplikacji. Dajcie znać, czy dalej bedziecie podtrzymywać bzdurną teorię, że ktokolwiek chce korzystać z tego bubla i czy zmieniać już bank.
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 41 z 95 (5 814 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@tomgacz dziękujemy za Twoje szczegółowe uwagi! Dzięki nim jesteśmy w stanie stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników. Odnosząc się do Twoich uwag:
1.           Pojawiające się komunikaty są częścią naszej strategii komunikacyjnej, przekażemy Twoje uwagi do osób odpowiedzialnych za ten obszar. 
2.           Umożliwiliśmy już logowanie do bankowości poprzez kliknięcie skrótu „Stan konta”, aktualnie pracujemy nad poprawą tej funkcjonalności, aby klienci nie musieli wykonywać dodatkowych kliknięć.
3.           Staramy się dostosowywać do trendów panujących na rynku aplikacji bankowych, dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie scrollowania w poziomie.
4.           Aktualnie pracujemy nad tym, żeby jeszcze w tym kwartale możliwe było dodawanie screenshotów z iPhone w kanałach komunikacji.
5.           Nie przewidujemy wprowadzenia możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu oszczędnościowego. Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR i nie zakładamy możliwości zdefiniowania innego rachunku.
6.           W celu zweryfikowania problemu z opóźnionymi powiadomieniami oraz ładowaniem aplikacji, prosimy o kontakt przez czat w Moim ING. Dzięki temu będziemy mogli przekazać zgłoszenie do zespołu IT odpowiedzialnego za aplikację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 42 z 95 (5 545 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

A kiedy planują Państwo zmianę tych "migających" (przełączających się) kwot, jeśli klient ma rachunki w kilku walutach. Zgłaszałem to już jakiś czas temu i to nie jest kwestia jedynie estetyczna, ale możliwości korzystanie przez niektóre osoby z aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
10
12-11-2023
Wiadomość 43 z 95 (5 536 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Totalnie zepsuć aplikację, żeby potem miesiącami "stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników" którzy wcale nie chcieli zmian Emotikon: Szczęśliwy i robota w firmie się kręci Emotikon: Szczęśliwy Czas zmieniać bank, a Wy się tam bawcie dobrze Emotikon: Szczęśliwy

bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 44 z 95 (5 526 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ktoś potrzebował wziąć za coś pieniążki to i robota się znalazła Emotikon: Mrugający

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
45
02-12-2022
Wiadomość 45 z 95 (5 519 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Super! To jak już pracujecie i staracie się to ile mam jeszcze czekać? Od listopada minęły już ponad 2 miesiące, a jedyną zmianę, którą wprowadziliście to większe ikony i możliwość przejścia bezpośrednio do konta po kliknięciu. Na chwilę obecną aplikacja jest bezużyteczna w porównaniu do poprzedniej wersji, szczególnie jak nie można wrzucić screenshota na czacie gdy potrzebujesz pomocy, a brak ciemnego motywu w 2024 to wstyd.

Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
12
23-12-2023
Wiadomość 46 z 95 (5 493 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@poktam Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Planujemy również prace w tym obszarze, natomiast nie możemy jeszcze podać żadnych terminów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 47 z 95 (5 403 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Witam,

trudno się dziwić, że aplikacja jest nieczytelna, skoro posługujecie się takim językiem

Nie przewidujemy wprowadzenia możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu oszczędnościowego. Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR i nie zakładamy możliwości zdefiniowania innego rachunku.

 

a tak na poważnie, to proszę o potwierdzenie, czy szybki przelew możliwy jest i będzie wyłącznie z konta oszczędnościowego?

 

Pozdrawiam  

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
7
17-11-2023
Wiadomość 48 z 95 (5 249 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dokładnie, cele nie są innym rachunkiem przecież, jest to część konta oszczędnościowego, więc nie rozumiem dlaczego nie mają zamiaru wprowadzić wyboru.

Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
12
23-12-2023
Wiadomość 49 z 95 (5 231 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

To jak działa aktualnie ten bank nie ma nic wspólnego z potrzebami klientów. Ekipa ludzi oderwana od rzeczywistości coś sobie zakłada i tak wdraża, nowa aplikacja jest tego przykładem, zdanie "Z założenia szybki przelew powinien działać jako przelew z konta oszczędnościowego na ROR" potwierdza to samo - ktoś sobie coś założył i się tego trzyma, chociaż założenia klientów są całkowicie inne. Jest w tym banku ogrom korpoabsurdów.

 

Aha - i pierwsze info jakie dostajesz - możesz zgłosić reklamację. 30 dni i korpoodpowiedź o niczym.

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 50 z 95 (5 224 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy