Odpowiedz

Zepsuta nowa aplikacja ING

Witam dlaczego nowa aplikacja ING została tak zepsuta? Jakieś dziwne ekrany pojawiają się których w poprzedniej aplikacji nie było. Bardzo utrudnia to opłacenie czegokolwiek. Po wpisaniu swojego loginu i kliknięciu dalej aby przejść do wpisania hasła dostaję informację aby wpisać 3 pierwsze litery imienia 3 litery nazwiska i cztery cyfry co chwilę wcześniej uczyniłem. Chcę wrócić do poprzedniej wersji ING gdzie pobiorę poprzednią wersję.
MiroslawG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
4
15-11-2023
Wiadomość 1 z 8 (16 310 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej oraz udostępnić nowe usprawnienia. Spróbuj bliżej poznać nową wersję Mojego ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (16 233 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Z cały szacunkiem - zgadzam się, że zmiany mógłby być potrzebne. Ale może warto by najpierw zrobić beta testy, zebrać feedback i dopiero je wdrożyć? Uważnie obserwuję opinie na temat nowej wersji aplikacji i przytłaczająca ilość opini jest negatywna. A Państwo zamiast posypać popiołem głowę, to zmuszają klientów do używania tego bubla. ING nie specjalnie wyróżnia się na tle konkurencji jeśli chodzi o ofertę. Wartościami dodatnimi była dobra aplikacja z systemem bankowości internetowej oraz to forum. Po ostatnich zmianach i komunikatach o tym, że do zmian mamy się przyzwyczaić - zamknąłem kartę debetową i przeniosłem środki do innego banku. I radzę to także inny klientom, bo może wtedy bank posłucha opinii, które brzmią jednoznacznie - wprowadzone zmiany nam się nie podobają. Nie zamierzam przyzwyczaić się do zmian, które są gorsze!
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 8 (16 193 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Przykro mi, że podjąłeś taką decyzję. Jeżeli chodzi o nową wersję bankowości, to zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze.
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności. Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje, a następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania. W sumie na przestrzeni kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji testowych. Wprowadzone rozwiązania w ramach pilotażu testowało ponad 200 osób. Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 4 z 8 (16 102 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Jak widać po reakcji użytkowników, to testy i badania nie wytrzymały konfrontacji z rzeczywistością. A wystarczyło odpalić beta testy dla zwykłych użytkowników (nawet limitowane), zebrać feedback a zapewne udało by się uniknąć fali negatywnych ocen. Mi też jest przykro ale nie zamierzam męczyć się z nową aplikacji w której jest więcej reklam, klikania i nie mówiąc o warstwie wizualnej - jest po prostu brzydka. Poprzednia wersja stanowiła wartość dodatnią i trzymała mnie w Waszym banku. A skoro jej zabrakło -  czas powiedzieć do widzenia. I myślę, że nie ja jeden podjąłem taka decyzję pod wpływem ostatnich zmian, które jak Państwo piszą - były poprzedzone testami i badaniami. 

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 5 z 8 (16 035 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Każda opinia jest dla nas ważna, dlatego przekazałem ją do odpowiedniego zespołu. Dziękuję za Twoje uwagi do nowego wyglądu aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 6 z 8 (16 017 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto. 

bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 7 z 8 (15 475 wyświetleń)

Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Ciekawe że testy nie wyłapały nie działających skrótów. Ekran przyjazny dla użytkownika ale chyba takiego co ma 1 konto i jedną kartę, wtedy faktycznie nie ma problemu nie trzeba przewijać i mamy plus ma pół ekranu do dodania innych skrótów i info o ofertach…
Patrząc po doświadczeniach z ankietą o aplikacji jeżeli testy miały do wyboru też tylko ocenę dobrą lub średnią to już jasne czego tak to wyglada, niskich ocen generujących akcje do zmian nie można było pewnie wybrać jak w ankiecie o aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Morajko
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-02-2024
Wiadomość 8 z 8 (10 296 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy