Pomysł, każdy kto jest niezadowolony niech wrzuci adekwatną niską ocenę aplikacji w app store lub google play, jest to jedyny wskaźnik który może zainteresować osoby decyzyjne.
Zgadzam się ze wszystkim co powyżej, aplikacja jest fatalna. Myślę że dopóki temat nie nabierze rozgłosu lub nie dotrze do kogoś komu zależy raczej nikt w ing nic nie zrobi. Przy najbliższej wizycie w banku proponuje każdemu złożyć oficjalne pismo, tutaj temat zostaje zamieciony pod dywan w pierwszej linii.
Ciekawe że testy nie wyłapały nie działających skrótów. Ekran przyjazny dla użytkownika ale chyba takiego co ma 1 konto i jedną kartę, wtedy faktycznie nie ma problemu nie trzeba przewijać i mamy plus ma pół ekranu do dodania innych skrótów i info o ofertach… Patrząc po doświadczeniach z ankietą o aplikacji jeżeli testy miały do wyboru też tylko ocenę dobrą lub średnią to już jasne czego tak to wyg...
Witam, W aplikacji po aktualizacji zostały 3 duże błędy nie do zaakceptowania. 1. Po wybraniu skrótu konta przed zalogowaniem przez face id nie przechodzimy do wybranego konta lecz zawsze do widoku podstawowego w którym ponownie musimy wybrać konto które nas interesowało…po co w takim razie skroty skoro nie działaja jak powinny 2. Po zalogowaniu połowę ekranu aplikacji na iOS zajmuje obszar skrótów d...