Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dzień dobry

Sytuacja wygląda tak, że wchodzę ze skrótu odbiorcy albo też klikając poprzez odpowiednie menu. Mam wszystkich swoich odbiorców klikam w dowolnego i nie otwiera się żadne menu tak jak kiedyś tylko trzeba kliknąć w mały trójkącik. Ale trudno, robię to i wybieram opcję "Przelew na telefon BLIK" klikam i nic się nie dzieje. Kiedyś bez problemu mogłem wykonać przelew na telefon w ten sposób. Jakoś tak wydaje się, żed że pod tą opcją "przelew na telefon BLIK" nie jest podpięta żadna akcja.

Proszę o pomoc czy to tylko u mnie jest taka sytuacja czy to problem ogólny aplikacji?

pozdrawiam

rav

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
21-03-2023
Wiadomość 1 z 3 (6 929 wyświetleń)

Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (6 124 wyświetleń)

Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dzień dobry
Dzisiaj rano sprawdzałem opcje która opisałem wyżej i znowu zaczęła działać! Kliknięcie w dowolne miejsce kontaktu, a nie jak wcześniej w mały trójkącik z prawej strony powoduje otwarcie opcji dotyczących kontaktu a tam można już wykonać przelew blik na telefon tak jak we wcześniejszej wersji aplikacji (to właśnie nie działało) . Bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam. rav
Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
21-03-2023
Wiadomość 3 z 3 (6 027 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy