04-03-2024 10:00
Dzień dobry
Sytuacja wygląda tak, że wchodzę ze skrótu odbiorcy albo też klikając poprzez odpowiednie menu. Mam wszystkich swoich odbiorców klikam w dowolnego i nie otwiera się żadne menu tak jak kiedyś tylko trzeba kliknąć w mały trójkącik. Ale trudno, robię to i wybieram opcję "Przelew na telefon BLIK" klikam i nic się nie dzieje. Kiedyś bez problemu mogłem wykonać przelew na telefon w ten sposób. Jakoś tak wydaje się, żed że pod tą opcją "przelew na telefon BLIK" nie jest podpięta żadna akcja.
Proszę o pomoc czy to tylko u mnie jest taka sytuacja czy to problem ogólny aplikacji?
pozdrawiam
rav
05-03-2024 10:11
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy to.
07-03-2024 05:13
Dzień dobry,
przy każdym podaniu danych i przejściu do wyliczenia rat wyskakuje taki komunikat:
"Przepraszamy, nie udało się pobrać danych.
Spróbuj ponownie później."
Sprawdzane na 3 komputerach. 1 w inn
... 02-01-2025Witam, od razu zaznaczę że post napisany będzie w takiej formie ponieważ jest to równiez treść reklamacji jaką wysłałem. Jednak chciałem się podzielić tym tu spytać o opinię.
Dnia 27.12.2024 został za
... 01-01-2025