Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dzień dobry

Sytuacja wygląda tak, że wchodzę ze skrótu odbiorcy albo też klikając poprzez odpowiednie menu. Mam wszystkich swoich odbiorców klikam w dowolnego i nie otwiera się żadne menu tak jak kiedyś tylko trzeba kliknąć w mały trójkącik. Ale trudno, robię to i wybieram opcję "Przelew na telefon BLIK" klikam i nic się nie dzieje. Kiedyś bez problemu mogłem wykonać przelew na telefon w ten sposób. Jakoś tak wydaje się, żed że pod tą opcją "przelew na telefon BLIK" nie jest podpięta żadna akcja.

Proszę o pomoc czy to tylko u mnie jest taka sytuacja czy to problem ogólny aplikacji?

pozdrawiam

rav

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 922 wyświetleń)

Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
565
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 117 wyświetleń)

Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dzień dobry
Dzisiaj rano sprawdzałem opcje która opisałem wyżej i znowu zaczęła działać! Kliknięcie w dowolne miejsce kontaktu, a nie jak wcześniej w mały trójkącik z prawej strony powoduje otwarcie opcji dotyczących kontaktu a tam można już wykonać przelew blik na telefon tak jak we wcześniejszej wersji aplikacji (to właśnie nie działało) . Bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam. rav
Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 3 z 3 (2 020 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy