Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wygląda. W przyszłym tygodniu zgłoszę problem zgodnie zaleceniami przesłanymi przez IlonaU
Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik
Kliknąłem w opcję skróć okres kredytowania i wydaje mi się, że już kiedyś sprawdzałem tą opcję. Pojawił mi się komunikat: skracasz okres kredytowania - Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania w Moim ING musimy zbadać Twoja zdolność kredytową zadzwoń na infolinię.
Mając zatem na uwadze powyższe myślę, że to raczej nie jest ta opcja o której pisałem wcześniej - czyli skrócenie okresu kredytowania
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"
Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale zdarzyła się rzecz dziwna i nie wiem co tym myśleć :-)
Otóż chyba 2 dni po zamieszczeniu postu na grupie problem kilkukrotnych prób logowania ustał. Teraz po wciśnięciu na "loguj" grzecznie odpala się aplikacja mobilna. Nie wiem co jest tego powodem, ponieważ nic ze swojej strony nie robiłem. Żadnych instalacji, żadnego odisntalowania aplikacji, no nic a aplikacja
Re: propozycja zmiany w aplikacji mobilnej - ikona Blik
Dzień dobry
To może ja również przekaże swoje spostrzeżenie dotyczące pewnej zmiany, ułatwiającej tym razem moje życie :-)
Korzystam dość często z opcji odbiorcy (dokonuje tam comiesięcznych płatności elektryka, gaz woda kanalizacja itd.), która znajduje dopiero po kliknięciu w usługi -> przewinięcie jednego ekranu -> odbiorcy.
Gdyby była szansa na zdefiniowanie swojego kółeczka np: "odbiorcy" które
problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"
Dzień dobry
Od paru miesięcy mam problem z natychmiastowym zalogowaniem się do aplikacji ING na telefonie Samsung A70 (antywirus AVAST, pełna wersja Eseta, najnowszy firmware i aplikacja). Po kliknięciu w opcje Moje ING -> zaloguj wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych Spróbuj ponownie". Ponowne klikniecie w zaloguj pozwala na pojawienie się chwilowe boksów do wpisania PINu, ale następuje