21-03-2023 08:53
Dzień dobry
Od paru miesięcy mam problem z natychmiastowym zalogowaniem się do aplikacji ING na telefonie Samsung A70 (antywirus AVAST, pełna wersja Eseta, najnowszy firmware i aplikacja). Po kliknięciu w opcje Moje ING -> zaloguj wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych Spróbuj ponownie". Ponowne klikniecie w zaloguj pozwala na pojawienie się chwilowe boksów do wpisania PINu, ale następuje znowu przerwa i ble ble ble spróbuj ponownie. I dopiero za trzecim razem aplikacja umożliwia już poprawne zalogowanie po wprowadzeniu pinu. Sytuacja ta jest dość stresująca wówczas jak np: stojąc przy kasie w sklepie mam sobie przelać środki z konta oszczędnościowego na rachunek bieżący. Pisałem parokrotnie do pomocy bankowej ale zero odpowiedzi. Może ktoś z Was miał podobny problem i go rozwiązał? Jeżeli temat był wałkowany kiedyś już, to przepraszam i proszę o ewentualny link do dawnej dyskusji na ten temat bo ja nie bardzo znalazłem podobny problem w historii na forum.
pozdrawiam
Rafał
27-03-2023 20:08
rav Proszę, skontaktuj się z nami ponownie w tej sprawie przez aplikację mobilną. Możesz napisać do nas na czacie lub wysłać wiadomość jako załącznik w swoim profilu (prawy, górny róg aplikacji konta po zalogowaniu) w zakładce: Wiadomości - Napisz do nas. Przyjmiemy zgłoszenie i raz jeszcze przyjrzymy się tej sprawie.
28-03-2023 09:52
Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale zdarzyła się rzecz dziwna i nie wiem co tym myśleć :-)
Otóż chyba 2 dni po zamieszczeniu postu na grupie problem kilkukrotnych prób logowania ustał. Teraz po wciśnięciu na "loguj" grzecznie odpala się aplikacja mobilna. Nie wiem co jest tego powodem, ponieważ nic ze swojej strony nie robiłem. Żadnych instalacji, żadnego odisntalowania aplikacji, no nic a aplikacja się przestraszyła i zaczęła działać :-)
Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem
pozdrawiam
Rafał
28-03-2023 22:43
Cieszę się, że już wszystko jest w porządku
31-03-2023 14:15
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wygląda. W przyszłym tygodniu zgłoszę problem zgodnie zaleceniami przesłanymi przez IlonaU
pozdrawiam
Rafał
01-04-2023 14:26
Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
08-11-2024