O MartynaC

92 Polubień
158 Rozwiązań
417 Postów
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Uruchomienie kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

w tej kwestii, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami - na czacie lub infolinii: 32 357 00 65. Specjaliści dostępni są od 8:00 - 18:00 w dni robocze i od 8:00 - 16:00 w soboty. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze bez potwierdzenia wpłaty.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Przykro mi, że kłopot dalej się pojawia Emotikon: Smutny W tej sytuacji proszę, udaj się do naszego oddziału. Sprawdzimy to. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaplanowane płatności.

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Cześć,

jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje. 

 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Witaj, 

zachęcamy do aktualizacji aplikacji w sklepie Google Play bądź AppStore Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam

17
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...

Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów Twojej sprawy. Prosimy, podaj numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie. 

5
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Lokata z funduszem - brak środków na funduszu.

Faktycznie tak jest, że pieniądze na funduszu nie są od razu widoczne. Lokata zakłada się automatycznie, natomiast część funduszowa jest przekazywana na wybrany przez klienta fundusz i taka dyspozycja jest realizowana od 4 do 7 dni roboczych. Jeżeli nie minęło jeszcze te minimum 4 dni, to nie widać tych pieniędzy na funduszu, ponieważ trwa wycena jednostek uczestnictwa przez Towarzystwo Funduszy.

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dodatkowe dokumenty

Decyzję możemy wydać również w sobotę. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Podział kredytu hipotecznego

Witaj,

niestety, nie da się podzielić posiadanego kredytu hipotecznego.
 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: BLIK - dwa konta

@kuki23  Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Na naszej stronie możesz już zobaczyć niektóre screeny z nowego systemu. Całość będzie dostępna 12 listopada.

www.ing.pl/idzienowe

7
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Założenie konta w ING Banku Śląskim - problem

Dzień dobry,

chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, nie sprawdzimy takich szczegółów. W tej sytuacji, konieczna będzie wizyta w oddziale banku. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. 

 

Pozdrawiam!

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z potwierdzaniem płatności zbliżeniowych telefonem.

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek o kredyt hipoteczny - wprowadzenie konsumenta w błąd i żądanie nieistniejących dokume...

Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi w placówce bankowej lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00, w soboty od 8:00 do 16:00).

Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu dla Ciebie tej sytuacji, ponieważ opisane praktyki nie są naszym standardowym działaniem.

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Otwarte konto oszczednosciowe

Kapitalizacja odsetek na Otwartym Koncie Oszczędnościowym jest miesięczna. Oznacza to, że co miesiąc dopisujemy odsetki. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Limit kaski

Podejrzewam, że masz na myśli skrót stanu konta. Możesz wybrać, czy chcesz aby wyświetlała się kwota stanu konta, czy stan konta procentowo. Procent kwoty ustalasz w szczegółach. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową.

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz soboty od 8:00 do 16:00. Przeanalizują oni Twój wniosek, ponieważ każdy z nich jest rozpatrywany indywidualnie. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z realizacją przelewu w dniu 20.07.23

Wczoraj o 11:53 otrzymaliśmy informację, że występowały problemy z działaniem serwisu ing.pl. Zostały jednak wystawione strony awaryjne, które umożliwiały logowanie do serwisu transakcyjnego.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Osoba żyje ale jest w śpiączce - czy moge się ubiegać o dostęp do konta

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny W tym przypadku, pozostaje tylko upoważnienie notarialne bądź pełnomocnictwo, jednak do tego również jest potrzebna zgoda Twojej mamy. 
Mam nadzieję, że uda Ci się tę sytuację rozwiązać. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Syndyk po upadłości konsumenckiej a całkowita blokada konta

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Konsolidacja kredytów gotówkowych ING

Dzień dobry, możesz złożyć wniosek w Moim ING, w zakładce Oferta ING/Kredyty i pożyczki/Pożyczka gotówkowa. Wystarczy, że wybierzesz kwotę oraz okres kredytowania, który Cię interesuje. Pamiętaj również o tym, aby zaznaczyć te zobowiązania do spłaty. Dodam, że wniosek możesz złożyć także telefonicznie: 32 357 00 69. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zwrot prowizji

Przy wcześniejszej spłacie zwracamy część prowizji, proporcjonalnie, na konto. Taki zwrot otrzymasz w ciągu 14 dni -  jeśli prowizję pobraliśmy. To czy taką prowizję pobraliśmy, sprawdzimy dla Ciebie na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: [Sugestia] Wolne środki

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 20:29
Data ostatnich odwiedzin ‎07-01-2024 16:55
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 417
Łączna liczba otrzymanych Lajków 92
Posty, które lubię