O MartynaC

53 Polubień
100 Rozwiązań
258 Postów
Re: Wypowiedzenie rachunku

Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak przez forum Społeczność nie sprawdzimy szczegółów. Dobrze, że nam to zgłosiłaś i złożyłaś reklamację. Proszę, podaj jej numer - przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Uzupełnienie dokumentów

@Kiniak321 nie Emotikon: Szczęśliwy  prawdopodobnie wystarczy Twoje pisemne oświadczenie, z czego wynikają różnice w wynagrodzeniu za poszczególne miesiące, może premia, nadgodziny? Skontaktuj się z doradcą, który prowadzi wniosek Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Cele oszczędnościowe

Witaj Emotikon: Szczęśliwy

przelewy z celów oszczędnościowych, jak i na cele oszczędnościowe nie są limitowane i są zupełnie darmowe. Możesz zamknąć cel w dowolnym momencie, bez żadnych konsekwencji. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Długi czas oczekiwania

Przykro mi, że tak długo to trwa. Niestety przez forum nie mam dostępu do Twojego wniosku, żeby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić. Proszę, żebyś w tej sprawie skontaktował się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria ING - co z maklerem?

Przepraszamy za utrudnienia Emotikon: Smutny Pracujemy nad tym, aby wszystko jak najszybciej wróciło do normy. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: NIC NIE DZIAŁA!

Emotikon: Smutny Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełny dostęp do Mojego ING. Przepraszamy za utrudnienia. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacją mobilna

Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić dostęp do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Przepraszamy Was za te utrudnienia Emotikon: Smutny 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dom w granicy działki

To wszystko zależy od tego, czy otrzymasz pozwolenie na budowę. Jeśli je będziesz miała, złóż je w naszym oddziale wraz z pozostałymi dokumentami. Sprawdzimy czy będziemy mogli uruchomić dla Ciebie kredyt. 
 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

@admin Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenie płatności kartą w internecie

Niektóre transakcje, które realizujesz w internecie wymagają dodatkowej autoryzacji. Wynika to z wymogów dyrektywy PSD2. Jeśli płacisz kartą w sklepie internetowym obsługującym 3D secure, prosimy o dodatkowe potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej Moje ING (jeśli z niej korzystasz) lub przez bankowość internetową Moje ING z kodem SMS, który wysyłamy. To czy płatność będzie wymagała dodatkowe

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Aneks do decyzji rzeczoznawcy

Jeśli wycenę zlecałeś przez nas, koszt rzeczoznawcy jest stały. Kosztuje on, w przypadku domu 680 zł. W opisanej przez Ciebie sytuacji, proponuję kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie, bo tutaj niestety nie mam dostępu do danych w systemie.

Standardowo nie prosimy o żadne dopłaty., a rzeczoznawca od razu powinien uwzględnić kosztorys.

To, jak wykończyć

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Brak możliwości zapisania zmian w zakupionych towarach - Księgowość ING

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Prosimy, skontaktuj się w tej kwestii z naszą infolinią: 32 357 88 77. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Rozliczenie I transzy kredytu

W takiej sytuacji najlepiej prześlij nam zdjęcia z budowy oraz aktualny cały dziennik budowy przez Moje ING. Będziemy mogli się do sytuacji odnieść.
Jeśli masz zmienne oprocentowanie, to w oddziale u doradcy hipotecznego możesz wnioskować o dodatkowe pieniądze w ramach tego samego kredytu. Kwota minimalna to 20 000 zł. Decyzję otrzymasz do 30 dni, a opłatę za aneks pobierzemy w wysokości 200 zł.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: ING, a kredyt inkaso

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie możemy sprawdzić szczegółów. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 76 lub 32 357 00 88. Specjaliści dostępni są w dni robocze od 8:00 - 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Katowice osiedle Giszowiec - brak wpłatomatu po likwidacji oddziału ING

Wracamy z informacją Emotikon: Szczęśliwy Bankomat na ul. Wojciecha 57 ma już opcję wpłaty 😊

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zamknięcie konta ikze.

Wysłaliśmy PIT, ponieważ zamknąłeś IKZE. W kwestii rozliczenia, skontaktuj się proszę z radcą podatkowym. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana TOIP - zamknięcie konta firmowego

Niestety, nie mamy takiego wzoru. Jednak dyspozycja powinna zawierać te informacje:

Dane osobowe:
- imię nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany),
- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
 
Dane konta:
- 26 cyfr numeru konta
 
Dodatkowo: 
- w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zakończenie budowy domu

Nie musisz fotografować każdego pomieszczenia Emotikon: Szczęśliwy Wystarczy nam około 6 zdjęć. Zrób 2 zdjęcia zewnątrz budynku i pozostałe w środku - kuchnia, łazienka, schody, kotłownia, pomieszczenia. Mają to być zdęcia poglądowe. Możesz je dołączyć w swojej bankowości po wybraniu kredytu hipotecznego (Wnioski/Spełnienie warunków umownych).
 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że sprawa szybko zostanie wyjaśniona. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

Przykro mi, że specjalista nie skontaktował się z Tobą. Przez Społeczność niestety nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów tej sprawy. Proszę napisz, czy składałeś reklamację w tym temacie i czy otrzymałeś numer zgłoszenia? 

5
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie wyjaśnimy dla Ciebie tej sprawy Emotikon: Smutny Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING - przyjmiemy Twoje zgłoszenie i sprawdzimy to. Dodam jednak, że jeśli złożysz dyspozycję w dniu wolnym od pracy, przekazujemy ją do realizacji o 9:00 w najbliższym dniu roboczym. Trwa to od 4-7 dni roboczych.

8
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nowa umowa, a kredyt hipoteczny.

 

Możesz wnioskować o kredyt od razu. Poprzednie umowy zapewniają Ci odpowiednią stażowość. Bierzemy pod uwagę cały staż pracy u wszystkich pracodawców, pod warunkiem, że przerwa nie jest dłuższa niż 2 miesiące między jednym a drugim pracodawcą.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Jeżeli podałaś błędne hasło, to dostęp do bankowości internetowej odblokujesz wchodząc w zakładkę Problemy z logowaniem > Centrum pomocy > Nadaj nowe hasło. Wystarczy, że wypełnisz formularz i potwierdzisz zmianę hasła kodem autoryzacyjnym. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę dodać karty do Google Pay

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 20:29
Data ostatnich odwiedzin ‎13-07-2021 16:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 258
Łączna liczba otrzymanych Lajków 53
Posty, które lubię