Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT
Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, do krajów w obszarze SEPA są darmowe. Dziękujemy za sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Obecnie możesz korzystać z karty wielowalutowej i płacić bez prowizji oraz przewalutowania w euro, dolarach amerykańskich i funtach brytyjskich. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą W tej kwestii zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie.
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści przyjmą dla Ciebie odpowiednie zgłoszenie i sprawdzimy to. Niestety, tutaj nie mamy wglądu w szczegóły
w tej kwestii, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami - na czacie lub infolinii: 32 357 00 65. Specjaliści dostępni są od 8:00 - 18:00 w dni robocze i od 8:00 - 16:00 w soboty.
Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct
Cześć,
jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje.
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...
Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów Twojej sprawy. Prosimy, podaj numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie.
Re: Lokata z funduszem - brak środków na funduszu.
Faktycznie tak jest, że pieniądze na funduszu nie są od razu widoczne. Lokata zakłada się automatycznie, natomiast część funduszowa jest przekazywana na wybrany przez klienta fundusz i taka dyspozycja jest realizowana od 4 do 7 dni roboczych. Jeżeli nie minęło jeszcze te minimum 4 dni, to nie widać tych pieniędzy na funduszu, ponieważ trwa wycena jednostek uczestnictwa przez Towarzystwo Funduszy.
chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, nie sprawdzimy takich szczegółów. W tej sytuacji, konieczna będzie wizyta w oddziale banku. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie.