O MartynaC

84 Polubień
148 Rozwiązań
392 Postów
Re: Nadpłata kredytu...

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 57. Sprawdzimy to. 

1
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Likwidacja funduszu / subfunduszu inwestycyjnego

W przypadku funduszy Investors TFI jest tak, że rejestru z wartością 0 zł nie można zamknąć. W tym wypadku automatyczne zamknięcie następuje po 5 latach (od sprzedaży wszystkich jednostek uczestnictwa).

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Przykro nam, ze tak uważasz Emotikon: Smutny

1
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Konto firmowe, walutowe i Amazon

Konta firmowe prowadzimy w trzech walutach: USD, EUR i GBP. Informacje o nich znajdziesz na naszej stronie: https://www.ing.pl/male-firmy/konta-firmowe/walutowe.

Co do serwisu Amazon, możesz tam podłączyć swoją kartę. Konta niestety nie można podpiąć.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Promocja konta a rezygnacja z karty

Miło nam to czytać Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd PIN przy autoryzacji płatności BLIK

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie zgłoszenie w tej kwestii. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłat w bankomacie

Witaj,

przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Przekazałam prośbę o pilną realizację Twojego zgłoszenia. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nieważny dowód i blokada konta

Jeśli w zaświadczeniu, które posiadasz, jest informacja o tym, że złożyłaś wniosek o nowy dowód osobisty, to możesz udać się do naszego oddziału z obsługą kasową. Poprosimy również o dodatkowy dokument - np. prawo jazdy. W oddziale specjalista sprawdzi, czy wypłata na podstawie takiego zaświadczenia i dodatkowego dokumentu, będzie możliwa. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zabrane pieniądze

Przykro mi, że to Cię spotkało. Przekazaliśmy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze bez potwierdzenia i znikły!!

Cieszę się, że sprawa została rozwiązana. Możesz w naszym banku złożyć reklamację na koszty, które poniosłeś. Zrobisz to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Szybka spłata całkowita kredytu hipotecznego

Zapis, który przytoczyłeś dotyczy nadpłaty kredytu. Więc nie dotyczy to sytuacji, gdy masz gotówkę i chcesz spłacić i zamknąć kredyt. To możesz zrobić w dowolnym momencie kredytowania. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat zabrał moje pieniądze brak środków i potwierdzenia

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Prosimy, poczekaj na naszą odpowiedź na reklamację. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zbieg egzekucji

Dziękujemy za poruszenie tego wątku. Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia sposobu obsługi kwoty wolnej w ramach zbiegu zajęć komorniczych okażą się pomocne. Niestety nie możemy odnieść się publicznie do konkretnego przypadku, dlatego w razie dalszych wątpliwości postaramy się wyjaśnić sprawę w ramach imiennej reklamacji (jeśli taką otrzymamy).

Czym jest kwota wolna:
Środki pieniężne znajdujące się n

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana dnia płatności raty

Wniosek o wakacje się nie zmienia, nadal korzystasz z nich zgodnie z wysłaną przez Ciebie dyspozycją. Przy czym pierwsza rata po zmianie okresu będzie ratą wyrównującą - w zależności, czy okres rozliczeniowy zostanie wydłużony czy skrócony. 

Podpisanie takiego aneksu jest możliwe tylko w naszej placówce bankowej. Zapraszamy wcześniej do umówienia się na takie spotkanie na naszej infolinii hipotecz

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Ppk jako wkład wlasny

Zgodnie z ustawą o PPK, zgromadzone tam środki mogą być przeznaczone na wkład własny na zakup nieruchomości, remont nieruchomości oraz budowę, ale samo posiadanie pieniędzy na rachunku PPK nie jest równoznaczne z wniesieniem wkładu własnego które akceptuje bank. Te pieniądze i tak muszą zostać z PPK wypłacone i wpłacone np. na konto zbywcy lokalu.

Zachęcamy do zapoznania się z ustawą o PPK której

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Faktycznie, pracujemy nad tym rozwiązaniem. Natomiast jeszcze nie jesteśmy w stanie podać konkretnego terminu.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Karty płatnicze bez nadrukowanego kodu CVV.

Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu. Na naszej stronie informujemy również, jak chronić swoją kartę: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew online z banku - Przelewy 24

Dziękujemy za sugestie Emotikon: Szczęśliwy Przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: WIBOR 6M w soboty i niedziele - jaka wartość i na jakiej podstawie?

Ze względu na brak publikacji stawiki Wibor 6M w soboty oraz dni wolne, do aktualizacji przyjęta jest stawka wskaźnika z poprzedniego dnia roboczego. Wynika to z wewnętrznych regulacji banku oraz zapisów umowy kredytowej.

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Witaj,

przykro mi, że tak się stało. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie reklamację w tej kwestii. 

1
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Gdzie pozostała liczba rat do spłaty

Prosimy, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Sprawdzimy to.

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.

Niestety, tutaj trudno będzie nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi (na czacie w Moim ING lub na infolinii - 32 357 00 57). Sprawdzimy wtedy szczegółowo zapisy na Twojej umowie. 

1
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 20:29
Data ostatnich odwiedzin ‎15-05-2023 19:40
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 392
Łączna liczba otrzymanych Lajków 84
Posty, które lubię