O MartynaC

48 Polubień
94 Rozwiązań
243 Postów
Re: Re.: Zamknięcie konta ikze.

Wysłaliśmy PIT, ponieważ zamknąłeś IKZE. W kwestii rozliczenia, skontaktuj się proszę z radcą podatkowym. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana TOIP - zamknięcie konta firmowego

Niestety, nie mamy takiego wzoru. Jednak dyspozycja powinna zawierać te informacje:

Dane osobowe:
- imię nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany),
- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
 
Dane konta:
- 26 cyfr numeru konta
 
Dodatkowo: 
- w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zakończenie budowy domu

Nie musisz fotografować każdego pomieszczenia Emotikon: Szczęśliwy Wystarczy nam około 6 zdjęć. Zrób 2 zdjęcia zewnątrz budynku i pozostałe w środku - kuchnia, łazienka, schody, kotłownia, pomieszczenia. Mają to być zdęcia poglądowe. Możesz je dołączyć w swojej bankowości po wybraniu kredytu hipotecznego (Wnioski/Spełnienie warunków umownych).
 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że sprawa szybko zostanie wyjaśniona. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

Przykro mi, że specjalista nie skontaktował się z Tobą. Przez Społeczność niestety nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów tej sprawy. Proszę napisz, czy składałeś reklamację w tym temacie i czy otrzymałeś numer zgłoszenia? 

5
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginione 1000 zł

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie wyjaśnimy dla Ciebie tej sprawy Emotikon: Smutny Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING - przyjmiemy Twoje zgłoszenie i sprawdzimy to. Dodam jednak, że jeśli złożysz dyspozycję w dniu wolnym od pracy, przekazujemy ją do realizacji o 9:00 w najbliższym dniu roboczym. Trwa to od 4-7 dni roboczych.

8
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nowa umowa, a kredyt hipoteczny.

 

Możesz wnioskować o kredyt od razu. Poprzednie umowy zapewniają Ci odpowiednią stażowość. Bierzemy pod uwagę cały staż pracy u wszystkich pracodawców, pod warunkiem, że przerwa nie jest dłuższa niż 2 miesiące między jednym a drugim pracodawcą.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

Jeżeli podałaś błędne hasło, to dostęp do bankowości internetowej odblokujesz wchodząc w zakładkę Problemy z logowaniem > Centrum pomocy > Nadaj nowe hasło. Wystarczy, że wypełnisz formularz i potwierdzisz zmianę hasła kodem autoryzacyjnym. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie mogę dodać karty do Google Pay

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania na decyzję

W ostatnim czasie napływa do nas duża ilość wniosków, przez co czas oczekiwania na decyzję może wynosić około 7 tygodni. Proszę, żebyś w tej sprawie skontaktowała się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Sprawdzi co dzieje się z twoim wnioskiem. 

 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną tego komunikatu.

4
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: przewalutowania

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to z

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zakończenie inwestycji

Nie musisz mieć dziennika budowy Emotikon: Szczęśliwy Poprosimy o zdjęcia wykonanych prac oraz dokument z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego lub przejęcie wniosku bez zastrzeżeń. Może to też być dokument, który potwierdza oddanie do użytkowania budynku. 

 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Drugi kredyt hipoteczny

@Olaola Jest to zależne od wielu czynników, na przykład waszej zdolności kredytowej, wartości nieruchomości, wysokości wkładu własnego, itp. Chętnie sprawdzimy to dla Was Emotikon: Szczęśliwy Proszę o kontakt z działem hipotecznym pod numerem 32 357 00 65. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.

 


 

3
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Funkcjonalność konta

Szkoda, że tak uważasz Emotikon: Smutny
Dziękujemy za Twoje sugestie - przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. Dziękujemy również za Twoją opinię dotyczącą funkcji z obszaru Zarządzania finansami takich jak Budżet, Analiza wydatków, kategorie transakcji. Zależy nam, aby te narzędzia były przydatne dla większości użytkowników Mojego ING, dlatego są proste w użyciu, działają automatycznie. Dają też możliwość pogł

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: BLOKADA SRODKOW I ICH ROZLICZENIE

Jeżeli płaciłeś kartą kredytową Mastercard w innej walucie, blokujemy kwotę transakcji według kursu z dnia jej wykonania. Kurs waluty w dniu księgowania może być inny. Dodatkowo, walutą rozliczeniową kart Mastercard jest euro. W sytuacji, gdy płaciłeś kartą Mastercard w dolarach amerykańskich, transakcję przewalutowaliśmy na euro według kursu organizacji płatniczej, z dnia księgowania płatności, a

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: LINK MY ACCOUNT WITH PAYPAL

If you have card in our bank, you'll find it's details in tab My finances/Cards and mobile payments/Card. Then you can check the transactional limits. If it is set on 0 PLN, change it to the higer limit. Then you'll be able to link your card to PayPal.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Data przelewu od banku dla sprzedającego

@BlackSparrow Zgodnie z umową czas wypłaty pieniędzy w ramach kredytu hipotecznego wynosi 10 dni. Oczywiście wszystko zależy od tego, ile zleceń czeka na realizację. Staramy się uruchamiać kredyt tak szybko, jak możemy. W tej sprawie umów się proszę z nami na spotkanie. Możesz to zrobić dzwoniąc do nas - (32) 357 00 57 lub kontaktując się z doradcą, z którym kompletowałeś dokumenty. Przy pierwszym

...
0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Pracodawca w restrukturyzacji

Przykro mi, ale w tej sytuacji nie będziemy mogli pomóc Emotikon: Smutny Nie akceptujemy dochodu, jeśli pracodawca jest w restrukturyzacji.

 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja nie działa

Witaj Emotikon: Szczęśliwy może mieć to związek z ustawieniami telefonu. Prosimy sprawdź, czy masz włączoną automatyczną strefę czasową. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Platności mastercard w telefonie

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Zastrzeżenie naklejki a nowa naklejka

Niestety, kartę Zbliżak VISA wycofaliśmy z naszej oferty 29 listopada 2019 r. Nie będziesz mógł zamówić tej karty ponownie. Zachęcam Cię do zamówienia standardowej karty VISA Zbliżeniowej, którą wydajemy do kont w PLN. Oferujemy również inne metody płatności telefonem jak Apple Pay, Google Pay, Mastercard w telefonie czy BLIK Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa konto maklerskie

Obecnie występują utrudnienia w działaniu usługi Makler. Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić działanie tej usługi. Przepraszamy za te utrudnienia Emotikon: Smutny

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 20:29
Data ostatnich odwiedzin ‎09-04-2021 12:20
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 243
Łączna liczba otrzymanych Lajków 48
Posty, które lubię