Re: WIBOR 6M w soboty i niedziele - jaka wartość i na jakiej podstawie?
Ze względu na brak publikacji stawiki Wibor 6M w soboty oraz dni wolne, do aktualizacji przyjęta jest stawka wskaźnika z poprzedniego dnia roboczego. Wynika to z wewnętrznych regulacji banku oraz zapisów umowy kredytowej.
przykro mi, że tak się stało. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie reklamację w tej kwestii.
Prosimy, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Sprawdzimy to.
Re: Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.
Niestety, tutaj trudno będzie nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi (na czacie w Moim ING lub na infolinii - 32 357 00 57). Sprawdzimy wtedy szczegółowo zapisy na Twojej umowie.
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania
Aktualnie podpisanie takiego aneksu możliwe jest wyłącznie w naszym miejscu spotkań. Po kontakcie telefonicznym możemy zamówić dla Ciebie taki aneks, będzie dostępny w naszej placówce. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 57.
Podjęliśmy decyzję o usunięciu wykresu oszczędności ze względu na małe zainteresowanie wśród klientów. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się jej
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Dodam jednak, że taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli korzystałaś z OKO Bonus i zamknęłaś podstawowe OKO. Wtedy pieniądze wraz z odsetkami trafiają na konto techniczne. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami np. na czacie i przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania środków.
Witaj, w tej sytuacji proszę, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału naszego banku. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie w tej kwestii.
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek
Ustawa mówi o okresach zawieszenia – nie wspomina o miesiącach rozumianych kalendarzowo. W procesie zawieszenia spłaty kredytu zawieszamy wybraną ratę, a sama rata zawiera w sobie odsetki za konkretny okres - który nie pokrywa miesiąca kalendarzowego, ale jest to okres miesięczny. Zawieszamy odsetki „pod ratą”. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim
qwert1221, zoh Na ten moment w harmonogramie widnieje najbliższa zawieszona rata. W kwestii harmonogramu pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu. Zaba_osw Możemy usunąć niektóre wypowiedzi, jeżeli naruszają Regulamin Społeczności (rozdział V punkt 1).
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem.
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.
Możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie musisz tego robić. W przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie (przed kolejną, która ma być zawieszona). W razie potrzeby zachęcam do kontaktu przez czat w Moim ING. Specjaliści sprawdzą Twoją sytuację i wskażą dostępne rozwiązania.