O MartynaC

MartynaC
94 Polubień
160 Rozwiązań
428 Postów
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Planujemy wprowadzić taką możliwość, jednak nie znamy jeszcze daty. Gdy coś się zmieni, damy znać. 

6
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, do krajów w obszarze SEPA są darmowe. Dziękujemy za sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: 'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Pensja na już

Odsetki podwyższone wynoszą 22,5%

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przyjrzymy się temu. Dziękujemy za sugestię. 

3
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Nowe konta w ING

Obecnie możesz korzystać z karty wielowalutowej i płacić bez prowizji oraz przewalutowania w euro, dolarach amerykańskich i funtach brytyjskich. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy

11
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy W tej kwestii zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Na kontakt z naszym specjalistą możesz się umówić w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie.

 

1
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści przyjmą dla Ciebie odpowiednie zgłoszenie i sprawdzimy to. Niestety, tutaj nie mamy wglądu w szczegóły Emotikon: Smutny

3
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Fitbit pay

Gdy udostępnimy taką możliwość, damy znać. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

@Mich97 przykro mi z powodu tej sytuacji. Prosimy, podaj numer reklamacji. Przekażemy prośbę o przyspieszenie. 

5
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witaj,

w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Emotikon: Szczęśliwy Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".

 

Martyna 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Uruchomienie kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

w tej kwestii, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami - na czacie lub infolinii: 32 357 00 65. Specjaliści dostępni są od 8:00 - 18:00 w dni robocze i od 8:00 - 16:00 w soboty. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze bez potwierdzenia wpłaty.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażę informację do odpowiedniego zespołu.

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Przykro mi, że kłopot dalej się pojawia Emotikon: Smutny W tej sytuacji proszę, udaj się do naszego oddziału. Sprawdzimy to. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zaplanowane płatności.

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Cześć,

jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje. 

 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy 

2
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Witaj, 

zachęcamy do aktualizacji aplikacji w sklepie Google Play bądź AppStore Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam

67
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...

Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów Twojej sprawy. Prosimy, podaj numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie. 

6
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Lokata z funduszem - brak środków na funduszu.

Faktycznie tak jest, że pieniądze na funduszu nie są od razu widoczne. Lokata zakłada się automatycznie, natomiast część funduszowa jest przekazywana na wybrany przez klienta fundusz i taka dyspozycja jest realizowana od 4 do 7 dni roboczych. Jeżeli nie minęło jeszcze te minimum 4 dni, to nie widać tych pieniędzy na funduszu, ponieważ trwa wycena jednostek uczestnictwa przez Towarzystwo Funduszy.

...
0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Dodatkowe dokumenty

Decyzję możemy wydać również w sobotę. 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Podział kredytu hipotecznego

Witaj,

niestety, nie da się podzielić posiadanego kredytu hipotecznego.
 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: BLIK - dwa konta

@kuki23  Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Na naszej stronie możesz już zobaczyć niektóre screeny z nowego systemu. Całość będzie dostępna 12 listopada.

www.ing.pl/idzienowe

7
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Założenie konta w ING Banku Śląskim - problem

Dzień dobry,

chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, nie sprawdzimy takich szczegółów. W tej sytuacji, konieczna będzie wizyta w oddziale banku. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. 

 

Pozdrawiam!

0
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 20:29
Data ostatnich odwiedzin ‎07-01-2024 16:55
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 428
Łączna liczba otrzymanych Lajków 94
Posty, które lubię