O MartynaC

81 Polubień
139 Rozwiązań
374 Postów
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Faktycznie, pracujemy nad tym rozwiązaniem. Natomiast jeszcze nie jesteśmy w stanie podać konkretnego terminu.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Karty płatnicze bez nadrukowanego kodu CVV.

Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu. Na naszej stronie informujemy również, jak chronić swoją kartę: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/jak-chronic-swoja-karte 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew online z banku - Przelewy 24

Dziękujemy za sugestie Emotikon: Szczęśliwy Przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: WIBOR 6M w soboty i niedziele - jaka wartość i na jakiej podstawie?

Ze względu na brak publikacji stawiki Wibor 6M w soboty oraz dni wolne, do aktualizacji przyjęta jest stawka wskaźnika z poprzedniego dnia roboczego. Wynika to z wewnętrznych regulacji banku oraz zapisów umowy kredytowej.

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat nie wpłacił pieniędzy

Witaj,

przykro mi, że tak się stało. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69. Przyjmiemy dla Ciebie reklamację w tej kwestii. 

1
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Gdzie pozostała liczba rat do spłaty

Prosimy, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Sprawdzimy to.

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.

Niestety, tutaj trudno będzie nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi (na czacie w Moim ING lub na infolinii - 32 357 00 57). Sprawdzimy wtedy szczegółowo zapisy na Twojej umowie. 

1
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Proszę, podaj numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. 

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Okres budowlany - Wakacje kredytowe

Niezależnie od złożonych wakacji kredytowych, możesz złożyć wniosek o przedłużenie okresu budowalnego. 

Jeśli potrzebujesz wydłużyć okres budowlany i łączny okres nie przekroczy 36 miesięcy - możesz to zrobić bezpłatnie i bez dokumentów, w Moim ING.

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: IKE IKZE- wkład własny

Nie akceptujemy środków z IKE/IKZE jako wkład własny. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za opinię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 

3
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Aktualnie podpisanie takiego aneksu możliwe jest wyłącznie w naszym miejscu spotkań. Po kontakcie telefonicznym możemy zamówić dla Ciebie taki aneks, będzie dostępny w naszej placówce. Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 57. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Brak wykresu oszczędności

Podjęliśmy decyzję o usunięciu wykresu oszczędności ze względu na małe zainteresowanie wśród klientów. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się jej Emotikon: Szczęśliwy

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Konto oszczędnościowe

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

Dodam jednak, że taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli korzystałaś z OKO Bonus i zamknęłaś podstawowe OKO. Wtedy pieniądze wraz z odsetkami trafiają na konto techniczne. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami np. na czacie i przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania środków. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Aktywacja karty

Jeśli nadałeś już karcie kod PIN w Moim ING lub na naszej infolinii, możesz dokończyć proces aktywacji we wpłatomacie. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: nowa funkcjonalność

Dziękujemy za Twoją sugestię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wyrok Tsue - zwrot prowizji

Witaj, w tej sytuacji proszę, skontaktuj się z naszą infolinią: 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału naszego banku. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie w tej kwestii. 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek

Ustawa mówi o okresach zawieszenia – nie wspomina o miesiącach rozumianych kalendarzowo. W procesie zawieszenia spłaty kredytu zawieszamy wybraną ratę, a sama rata zawiera w sobie odsetki za konkretny okres - który nie pokrywa miesiąca kalendarzowego, ale jest to okres miesięczny. Zawieszamy odsetki „pod ratą”. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim

...
10
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe - nowy jarmonogram

qwert1221, zoh Na ten moment w harmonogramie widnieje najbliższa zawieszona rata. W kwestii harmonogramu pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
Zaba_osw Możemy usunąć niektóre wypowiedzi, jeżeli naruszają Regulamin Społeczności (rozdział V punkt 1). 

0
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe - nowy jarmonogram


Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.

5
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe - kiedy wniosek na kolejne miesiace

Pracujemy nad udostępnieniem kolejnego wniosku. Zapraszamy jutro do Mojego ING.

4
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe harmonogram

Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem.

11
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.

4
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje i błąd we wniosku

Możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie musisz tego robić. W przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie (przed kolejną, która ma być zawieszona). W razie potrzeby zachęcam do kontaktu przez czat w Moim ING. Specjaliści sprawdzą Twoją sytuację i wskażą dostępne rozwiązania.

2
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe wniosek

W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie.

3
MartynaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 20:29
Data ostatnich odwiedzin ‎12-01-2023 14:48
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 374
Łączna liczba otrzymanych Lajków 81
Posty, które lubię