@Olaola Jest to zależne od wielu czynników, na przykład waszej zdolności kredytowej, wartości nieruchomości, wysokości wkładu własnego, itp. Chętnie sprawdzimy to dla Was Proszę o kontakt z działem hipotecznym pod numerem 32 357 00 65. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Szkoda, że tak uważasz Dziękujemy za Twoje sugestie - przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. Dziękujemy również za Twoją opinię dotyczącą funkcji z obszaru Zarządzania finansami takich jak Budżet, Analiza wydatków, kategorie transakcji. Zależy nam, aby te narzędzia były przydatne dla większości użytkowników Mojego ING, dlatego są proste w użyciu, działają automatycznie. Dają też możliwość pogł
Jeżeli płaciłeś kartą kredytową Mastercard w innej walucie, blokujemy kwotę transakcji według kursu z dnia jej wykonania. Kurs waluty w dniu księgowania może być inny. Dodatkowo, walutą rozliczeniową kart Mastercard jest euro. W sytuacji, gdy płaciłeś kartą Mastercard w dolarach amerykańskich, transakcję przewalutowaliśmy na euro według kursu organizacji płatniczej, z dnia księgowania płatności, a
If you have card in our bank, you'll find it's details in tab My finances/Cards and mobile payments/Card. Then you can check the transactional limits. If it is set on 0 PLN, change it to the higer limit. Then you'll be able to link your card to PayPal.
@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku.
@BlackSparrow Zgodnie z umową czas wypłaty pieniędzy w ramach kredytu hipotecznego wynosi 10 dni. Oczywiście wszystko zależy od tego, ile zleceń czeka na realizację. Staramy się uruchamiać kredyt tak szybko, jak możemy. W tej sprawie umów się proszę z nami na spotkanie. Możesz to zrobić dzwoniąc do nas - (32) 357 00 57 lub kontaktując się z doradcą, z którym kompletowałeś dokumenty. Przy pierwszym
Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Niestety, kartę Zbliżak VISA wycofaliśmy z naszej oferty 29 listopada 2019 r. Nie będziesz mógł zamówić tej karty ponownie. Zachęcam Cię do zamówienia standardowej karty VISA Zbliżeniowej, którą wydajemy do kont w PLN. Oferujemy również inne metody płatności telefonem jak Apple Pay, Google Pay, Mastercard w telefonie czy BLIK
@Apollo_440, @duxi Obecnie występują utrudnienia w działaniu usługi Makler. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp. Przepraszamy Was za te utrudnienia.
Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów Twojej pożyczki gotówkowej oraz sytuacji, o której piszesz. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. Zwykle wygląda to w ten sposób, że częściowa nadpłata pożyczki skraca okres jej spłaty. Kolejne raty pożyczki są płatne zgodnie z harmonogramem, uwzględniającym nadpłatę pożyczki.
Chciałabym Ci pomóc jednak niestety, tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów. W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
taki przelew możesz wykonać w oddziale lub w Moim ING - bez wychodzenia z domu. Jeśli zrobisz go w Moim ING to pobierzemy 40 zł - to podstawowa opłata. Jednak w tej sytuacji naliczymy dodatkowe 40 zł - za przelew w trybie nieautomatycznym. Dodatkowe opłaty zależą od opcji kosztów, którą wybierzesz.
Re: Witam ,,,wczoraj złożyłam o pożyczkę u Państwa w Banku ,,,ale nie wiem czy mam przyznana czy ...
Witaj
Standardowo decyzję przekazujemy do 2 dni roboczych. Decyzję możesz sprawdzić w bankowości internetowej Moje ING w zakładce Usługi > Moje wnioski kredytowe. Jeśli napiszesz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktujesz się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69 również sprawdzimy status Twojego wniosku
Akceptujemy dochody z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z wyjątkiem czterech branż, które obejmują:
- gastronomię,
- kulturę/rozrywkę/rekreację,
- turystykę,
- zakwaterowanie.
Niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów Jeżeli złożyłeś już reklamację, proszę poczekaj na odpowiedź. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sprawę.
Rozumiem, że brak wpłatomatów w Twojej okolicy może być dla Ciebie niekomfortową sytuacją
Dziękuję za Twoją sugestię - przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. W Sosnowcu możesz korzystać z wpłatomatów przy:
- ul. Gospodarczej 32
- ul. Grota Roweckiego 20
- ul. Henryka Sienkiewicza 3
- ul. Małachowskiego 7
- ul. Lenartowicza 104
- ul. Braci Mieroszewskich 2.
Re: Likwidacja OFE – co zrobić z pieniędzmi? Przekazać do ZUS czy na IKE?
Możesz przenieść oszczędności z Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) w innej instytucji na IKZE w naszym banku Możesz to zrobić w Moim ING. Podczas otwierania IKZE zaznacz opcję "Przenieś IKZE do ING” lub w naszym oddziale. Specjalista pomoże Ci w otwarciu IKZE i przeniesieniu środków z innej instytucji.