Niestety, nie mamy takiego wzoru. Jednak dyspozycja powinna zawierać te informacje:
Dane osobowe:
- imię nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany),
- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
Dane konta:
- 26 cyfr numeru konta
Dodatkowo:
- w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w
Nie musisz fotografować każdego pomieszczenia Wystarczy nam około 6 zdjęć. Zrób 2 zdjęcia zewnątrz budynku i pozostałe w środku - kuchnia, łazienka, schody, kotłownia, pomieszczenia. Mają to być zdęcia poglądowe. Możesz je dołączyć w swojej bankowości po wybraniu kredytu hipotecznego (Wnioski/Spełnienie warunków umownych).
Przykro mi, że specjalista nie skontaktował się z Tobą. Przez Społeczność niestety nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów tej sprawy. Proszę napisz, czy składałeś reklamację w tym temacie i czy otrzymałeś numer zgłoszenia?
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie wyjaśnimy dla Ciebie tej sprawy Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING - przyjmiemy Twoje zgłoszenie i sprawdzimy to. Dodam jednak, że jeśli złożysz dyspozycję w dniu wolnym od pracy, przekazujemy ją do realizacji o 9:00 w najbliższym dniu roboczym. Trwa to od 4-7 dni roboczych.
Możesz wnioskować o kredyt od razu. Poprzednie umowy zapewniają Ci odpowiednią stażowość. Bierzemy pod uwagę cały staż pracy u wszystkich pracodawców, pod warunkiem, że przerwa nie jest dłuższa niż 2 miesiące między jednym a drugim pracodawcą.
Re: Re.: Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
Jeżeli podałaś błędne hasło, to dostęp do bankowości internetowej odblokujesz wchodząc w zakładkę Problemy z logowaniem > Centrum pomocy > Nadaj nowe hasło. Wystarczy, że wypełnisz formularz i potwierdzisz zmianę hasła kodem autoryzacyjnym.
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje.
W ostatnim czasie napływa do nas duża ilość wniosków, przez co czas oczekiwania na decyzję może wynosić około 7 tygodni. Proszę, żebyś w tej sprawie skontaktowała się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Sprawdzi co dzieje się z twoim wnioskiem.
Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną tego komunikatu.
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to z
Nie musisz mieć dziennika budowy Poprosimy o zdjęcia wykonanych prac oraz dokument z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego lub przejęcie wniosku bez zastrzeżeń. Może to też być dokument, który potwierdza oddanie do użytkowania budynku.
@Olaola Jest to zależne od wielu czynników, na przykład waszej zdolności kredytowej, wartości nieruchomości, wysokości wkładu własnego, itp. Chętnie sprawdzimy to dla Was Proszę o kontakt z działem hipotecznym pod numerem 32 357 00 65. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Szkoda, że tak uważasz Dziękujemy za Twoje sugestie - przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. Dziękujemy również za Twoją opinię dotyczącą funkcji z obszaru Zarządzania finansami takich jak Budżet, Analiza wydatków, kategorie transakcji. Zależy nam, aby te narzędzia były przydatne dla większości użytkowników Mojego ING, dlatego są proste w użyciu, działają automatycznie. Dają też możliwość pogł
Jeżeli płaciłeś kartą kredytową Mastercard w innej walucie, blokujemy kwotę transakcji według kursu z dnia jej wykonania. Kurs waluty w dniu księgowania może być inny. Dodatkowo, walutą rozliczeniową kart Mastercard jest euro. W sytuacji, gdy płaciłeś kartą Mastercard w dolarach amerykańskich, transakcję przewalutowaliśmy na euro według kursu organizacji płatniczej, z dnia księgowania płatności, a
If you have card in our bank, you'll find it's details in tab My finances/Cards and mobile payments/Card. Then you can check the transactional limits. If it is set on 0 PLN, change it to the higer limit. Then you'll be able to link your card to PayPal.
@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku.
@BlackSparrow Zgodnie z umową czas wypłaty pieniędzy w ramach kredytu hipotecznego wynosi 10 dni. Oczywiście wszystko zależy od tego, ile zleceń czeka na realizację. Staramy się uruchamiać kredyt tak szybko, jak możemy. W tej sprawie umów się proszę z nami na spotkanie. Możesz to zrobić dzwoniąc do nas - (32) 357 00 57 lub kontaktując się z doradcą, z którym kompletowałeś dokumenty. Przy pierwszym
Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Niestety, kartę Zbliżak VISA wycofaliśmy z naszej oferty 29 listopada 2019 r. Nie będziesz mógł zamówić tej karty ponownie. Zachęcam Cię do zamówienia standardowej karty VISA Zbliżeniowej, którą wydajemy do kont w PLN. Oferujemy również inne metody płatności telefonem jak Apple Pay, Google Pay, Mastercard w telefonie czy BLIK