13-12-2023 18:36
Cześć,
Chciałem zapytać czy tylko mi czy tez wszystkim nie działa wniosek o założenie nowego konta Direct?
Po załączeniu zdjęć dowodu osobistego aplikacja internetowa wywala się z błędem jak w załączniku przy próbie przejścia do kolejnego kroku.
Jest to o tyle kuriozalna sytuacja, że również aplikacja na Androida również nie potrafi przetworzyć drugiej strony dowodu i w konsekwencji również przez nią nie mogę założyć nowego konta...
Może to jeszcze są efekty wczorajszej awarii.
Pozdrawiam.
14-12-2023 18:57
Cześć,
jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje.
Pozdrawiam
14-12-2023 19:49
Cześć,
Dzięki za kontakt.
Nie mam żadnych produktów w ING, jestem nowym klientem.
Problem nadal występuje (próba była przed chwilą).
Firma nie przyjmuje nowych klientów :/
Pozdrawiam.
15-12-2023 20:00
Przykro mi, że kłopot dalej się pojawia
W tej sytuacji proszę, udaj się do naszego oddziału. Sprawdzimy to.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |