Odpowiedz

Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Cześć,

Chciałem zapytać czy tylko mi czy tez wszystkim nie działa wniosek o założenie nowego konta Direct?

Po załączeniu zdjęć dowodu osobistego aplikacja internetowa wywala się z błędem jak w załączniku przy próbie przejścia do kolejnego kroku.

Jest to o tyle kuriozalna sytuacja, że również aplikacja na Androida również nie potrafi przetworzyć drugiej strony dowodu i w konsekwencji również przez nią nie mogę założyć nowego konta...

Może to jeszcze są efekty wczorajszej awarii.

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
hubhub
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 109 wyświetleń)

Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Cześć,

jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje. 

 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 062 wyświetleń)

Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Cześć,

Dzięki za kontakt.

Nie mam żadnych produktów w ING, jestem nowym klientem.

Problem nadal występuje (próba była przed chwilą).

Firma nie przyjmuje nowych klientów :/

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
hubhub
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 055 wyświetleń)

Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct

Przykro mi, że kłopot dalej się pojawia Emotikon: Smutny W tej sytuacji proszę, udaj się do naszego oddziału. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 994 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy