Odpowiedz

BLIK - dwa konta

Witam,

Mam dostęp w aplikacji mobilnej do dwóch kont: prywatnego i firmowego.

Używam BLIKA regularnie dla obu z nich.

Jest jednak to mocno uciążliwe z tego względu, że muszę zmieniać konto BLIK za każdym razem w zależności od tego, z którego konta chcę wykonać transakcję.

 

Idealnie by było, jakbym mógł wygenerować kod BLIK dla jakiegokolwiek rachunku bez grzebania w ustawieniach.

Odpowiedz
0 Lajków
sucat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 4 (35 528 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Możesz mieć jedno konto oraz numer telefonu przypisane do BLIKa. Jest to związane z wieloma opcjami, jakie daje BLIK, np:
- wpłata we wpłatomacie,
- otrzymanie przelewu na telefon od innej osoby,
- wypłata z bankomatu,
- płatności w sklepie.

 

Powiązanie konta z BLIKiem oznacza również, że przy płaceniu w sklepie, z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze. 
Również jak ktoś zrobi przelew, od razu na to konto wpłyną pieniądze. 

Dlatego jak masz dwa konta, za każdym razem możesz zmieniać ustawienia dla BLIKa w aplikacji.
Natomiast zapisałam Twoje uwagi w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (35 468 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Czy ING planuje wprowadzić taką funkcjonalność jak wybór konta w czasie rzeczywistym w trakcie transakcji blik ? Tj żeby aplikacja przed każdym przelewem blik pytała z ktorego konta (prywatne/firmowe) ma użyć środków? Zmiana przypisanego konta do blika dla osob ktore mają firme i konto prywatne jest bardzo uciążliwa. Wiele banków już to umożliwia. Czy ing nad tym pracuje ?

Odpowiedz
0 Lajków
kuki23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (8 880 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

@kuki23  Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (8 827 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy