Odpowiedz

BLIK - dwa konta

Witam,

Mam dostęp w aplikacji mobilnej do dwóch kont: prywatnego i firmowego.

Używam BLIKA regularnie dla obu z nich.

Jest jednak to mocno uciążliwe z tego względu, że muszę zmieniać konto BLIK za każdym razem w zależności od tego, z którego konta chcę wykonać transakcję.

 

Idealnie by było, jakbym mógł wygenerować kod BLIK dla jakiegokolwiek rachunku bez grzebania w ustawieniach.

Odpowiedz
0 Lajków
sucat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 4 (48 074 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Możesz mieć jedno konto oraz numer telefonu przypisane do BLIKa. Jest to związane z wieloma opcjami, jakie daje BLIK, np:
- wpłata we wpłatomacie,
- otrzymanie przelewu na telefon od innej osoby,
- wypłata z bankomatu,
- płatności w sklepie.

 

Powiązanie konta z BLIKiem oznacza również, że przy płaceniu w sklepie, z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze. 
Również jak ktoś zrobi przelew, od razu na to konto wpłyną pieniądze. 

Dlatego jak masz dwa konta, za każdym razem możesz zmieniać ustawienia dla BLIKa w aplikacji.
Natomiast zapisałam Twoje uwagi w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (48 014 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Czy ING planuje wprowadzić taką funkcjonalność jak wybór konta w czasie rzeczywistym w trakcie transakcji blik ? Tj żeby aplikacja przed każdym przelewem blik pytała z ktorego konta (prywatne/firmowe) ma użyć środków? Zmiana przypisanego konta do blika dla osob ktore mają firme i konto prywatne jest bardzo uciążliwa. Wiele banków już to umożliwia. Czy ing nad tym pracuje ?

Odpowiedz
0 Lajków
kuki23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (21 426 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

@kuki23  Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (21 373 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy